מתקרבת לצמרת: 3-0 לאור יהודה מול רמת ישראל

מ.כ אור יהודה ממשיכה בעונה הנפלאה שלה ומנצחת ללא קושי את רמת ישראל 3-0 ומתמקמת במקום הרביעי המוביל לפלייאוף העליון ואף מצמצמת את הפער מהמקום הראשון.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-02-2016
  • 08:42

מ.כ.אור יהודה רגילה להיות בשנים האחרונות דיירת קבע בקרבות התחתית, בשנתיים האחרונות ניצלה הקבוצה בעור שיניה במשחקי הפלייאוף התחתון ושרדה עונה נוספת בליגה. אך השנה קורה בקבוצה משהו חדש ומעניין.
כל הקבוצה עברה שינוי ושידרוג משמעותי החל מהמאמן יעקב טל ועד כמעט אחרון השחקנים. טל שעשה נפלאות בבית"ר רמת גן ממשיך לעשות נפלאות גם באור יהודה, טל בנה קבוצה צעירה, רעבה ורעננה ואסף לקבוצה שחקנים צעירים וכשרוניים בעיקר מהכח רמת גן כמו המגינים דני טלן, גל מזרחי ואורי אשל שהגיע עם טל מבית"ר רמת גן, יחד עם מספר שחקנים טובים ומנוסים טל הפך את אור יהודה לדיירת בצמרת הטבלה.

 

מור זאבי חוגג !


בשישי האחרון הגיעה הקבוצה למשחק חוץ חשוב בוולפסון נגד הפועל רמת ישראל.
דוקא אור יהודה פתחה לא טוב והתקשתה לפתח את משחקה הרגיל ושחקני רמת ישראל השתלטו על מרכז השדה, אך שחקני אור יהודה התעוררו מהר מאוד ועל אף מספר החמצות מסמרות שיער, במיוחד אחת של שחף נעימי, הצליחו לכבוש את שער היתרון בדקה ה-29 מרגליו של שחקן הרכש עידו אביטן שממשיך לפרוע שטרות מאז שהגיע לקבוצה בחלון ההעברות וכבש את שערו הרביעי מאז הגיע.


במחצית השנייה ניסו שוב שחקני רמת ישראל לכבוש בעיקר בבעיטות מרחוק של עידן ציון וגיא יפת ששיחקו היטב אבל שוב ושוב נתקלו בהגנת אור יהודה הטובה והמנוסה בראשות הבלמים עמרי כהן, מור זאבי והשוער צחי שרון. רק בדקה ה-78 הצליח קפטן אור יהודה  לידור זגורי לכבוש את השער השני במשחק ורץ לחגוג עם חבריו ביציע והוריד הרבה מתח מאנשי אור יהודה.


ברמת ישראל הרימו ידיים ואור יהודה עשו ככל העולה על רוחם במגרש וכוכב אחוול ( אחד מהבודדים שנשארו בסגל מעונה שעברה) אף כבש את השער השלישי מבישול נהדר של רונן מגעיד וקבע את תוצאת המשחק, 3-0 לאור יהודה שממשיכה לצמצם פערים מהמוליכות  ולתקוע יתד בצמרת הטבלה.

 

שחקני אור יהודה יכולים לחגוג את הניצחון החשוב 

 

עומרי כהן ומור זאבי חוגגים ניצחון

הוסף תגובה
תגובות
  1. יעקב טל (אחד שאוהב 08-02-2016, 09:40)
    יעקב טל מאמן מצוין ביתר רמת גן אתם אוכלים תלב יעקב לאיפה שילך יצליח כי יש לו דרך ויושר מקצועי יעקב אוהבים אותך ר .מ אתה צריך להבין מי זה
  2. אם היו לוקחים נקודות בבית היו מקום ראשון (צדוק 08-02-2016, 11:40)
    איבדו הרבה נקודות בבית עם הפסדים והרבה תוצאות תיקו
  3. שאפו (חיים 08-02-2016, 12:21)
    הגיע הזמן אחרי שנים להיות בצמרת הגבוה.תחילת העונה יעקוב הבטיח וקיים שתהיה קבוצה טובה. כל הכבוד תמשיכו כך.
  4. מגיע לכם (גיא רגזני 09-02-2016, 23:37)
    כל הכבוד לכם תמשיכו ככה.