גברים עם אופי: ניצחון ענק 1-2 של ראשון נגד יבנה בחוץ

ראשון הגיעה למשחק אמש לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון בידיעה כי המשחק הזה הוא חשוב מאין כמוהו לקראת המשך העונה. ניצחון והקבוצה עולה כמה מקומות קדימה ועושה צעד משמעותי לעבר הפלייאוף העליון, הפסד דבר עליו לא חשבו בכלל היה יוצר כדור שלג. מנגד יבנה הגיעה לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון ורצתה להיחלץ מהתחתית. למשחק ביבנה הגיעו 500 צופים מתוכם כ-100 שהגיעו מראשון.

  • על ידי: חן קלדרון
  • 09-02-2016
  • 08:53

הקבוצה האורחת לא פתחה טוב את המשחק והוא החל בשליטה של יבנה כאשר ברבע השעה הראשונה לא הגיעה לכדי מצב ממשי.

3 דקות מפתיחת המשחק יבנה יצאה להתקפה מתפרצת שנעצרת בהצלה אדירה של מתן עמבר.

 

קיבל את ההזדמנות במשחק הגביע ולקח אותה בשתי ידיים, מתן עמבר (סטודיו לוקרה)

 

בדקה ה-24 ראשון יצאה להתקפה בסיומה מסר שון מלכה פס גדול למיכאל זנדברג שבעט מ-20 מטרים לידיים של ניל אברבאנל.

8 דקות מאוחר יותר, רחמים צ'קול מאבד כדור שכתוצאה ממנו יבנה יוצאת להתקפה מתפרצת כאשר דיאן באביץ' מגביה כדור מצד ימין של הרחבה ויוסי אופיר נוגח פנימה. 1-0 יבנה!

 

ראשון לא נבהלה אחרי הספיגה ובדקה ה-39 יוצאת להתקפה בה מקבל יעקב בריהון את הכדור ובמבצע אישי נהדר בו עבר 3 שחקנים הגיע למרחק של 18 מטרים מהשער ובעט כדור אדיר פנימה. שיוויון 1-1! טעות נוראית של שוער יבנה, ניל אברבאנל במיקום שלו בשער.

 

דקתיים לאחר שער השוויון ושוב יעקב בריהון מקבל כדור ברחבה, אך הפעם עובר שחקן אחד ומופל על ידי שחקן יבנה. עבירה ברורה שלא משאירה ברירה לשופט לשרוק לפנדל לזכות ראשון. את הכדור מנקודת ה-11 לוקח יעקב בריהון שהיה במומנטום לאחר הבקעת השער הראשון והוא בועט לפינה השמאלית של השער בלי להתבלבל, שער! 1-2 לראשון!

 

קהל האוהדים של ראשון יכול לחייך

 

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של יבנה שניסתה בתחילתה בכל כוחה להשיג את השוויון. בדקות ה-56 ו-57 הגיעו עוד שתי הצלות נהדרות של השוער הראשוני מתן עמבר, הצלה ראשונה מבעיטה של המארחים מ-10 מטר והצלה שנייה באחד על אחד גדול אליו יצא עמבר ולא התפתה לעשות עבירה.

 

מכאן ועד סוף המשחק הקבוצה מראשון הגיעה להמון מצבים על מנת להבקיע עוד שער, אך החמצות רבות של עדן שרם, תומר ששנוקר ואריאל לזמי המחליף הותירו את התוצאה כפי שהיא. גם ליבנה היו כמה מצבים טובים להשוות את התוצאה, אך הודות למשחק הגנה מצוין של ראשון בראשותם של איליי בכר הצעיר והשוער מתן עמבר אותו כבר ציינתי, הקבוצה מראשון שומרת על התוצאה ומנצחת בסיום 1-2.

עוד שחקן שהיה מצוין בשורות ראשון הוא הקשר אלון גרוד שסיכל ועצר את התקפות יבנה. אין ספק שבניצחון הזה הראו הגברים מראשון אופי ענקי שזהו דבר לא פחות חשוב מהיכולת והתוצאה.

דבר נוסף שנתן כוח ואדרנלין לקבוצה הכתומה זה התמיכה האדירה של הקהל שהגיע מראשון. למרות מזג אויר חורפי שלווה בגשם לכל אורך המחצית הראשונה, הגיעו כ-100 אוהדים מראשון ולא הפסיקו לשיר למן תחילת המשחק.

 

"ניצחון חשוב מאוד", אופיר חיים (אביחי חיים)

 

המאמן אופיר חיים בסיום המשחק: "ניצחון חשוב מאוד מאוד!! התחלנו את המשחק לא טוב וספגנו שער, אבל לאחר מכן השתלטנו על המשחק. זאת פעם ראשונה העונה שהפכנו את התוצאה וניצחנו! בחצי השני הגענו לכל כך הרבה מצבים כדי לגמור את המשחק ולבסוף כמעט ספגנו שוויון! בשורה התחתונה אני מאוד מאוד מרוצה מהניצחון. "   

חן קלדרון

הוסף תגובה
תגובות
  1. טוב שמסקרים אותנו (חיים כהן 09-02-2016, 15:01)
    בהחלט מגיע לנו
  2. היא. צריך להיות 7. 2. ליבנה (אלי 09-02-2016, 21:52)
  3. מתן (אייל סאסי 09-02-2016, 22:11)
    שוער הכי טוב מתן אתה שוער גדול גדולללללללל אוהבים אותך
  4. כתב משוחד הוא של ראשון (רפי גרבי 09-02-2016, 23:05)