הקהל של קרית מלאכי דחף את הקבוצה לניצחון גדול על חולון

במשחק פלייאוף שלב חצי גמר בליגה ב' דרום ב', גברה בצדק קרית מלאכי על יניב חולון 4-2 בפנדלים לאחר 1-1 בתום 120 דקות. מלאכי הוכיחה בעיקר שיש לה קהל גדול וססגוני שמתאים לליגה א'. צפו בקהל הגדול של מלאכי מעודד אותה כל הדרך לליגה א? ימים יגידו..

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-05-2016
  • 16:12

השבוע נערכו משחקי חצי גמר ליגה ב', ואחד המשחקים הצמודים והמעניינים היו בין יניב חולון שאירחה את קרית מלאכי. מלאכי, כזכור ירדה לליגה ב', לאחר שהגיעה על סף פירוק, ויניב חולון היא העולה החדשה לליגה ב', שנבנתה על מנת להגיע לליגות הגבוהות בשנים הקרובות.

 

המשחק נערך בחולון, וכבר לפני פתיחת המשחק היה לנו בלגן לא קטן מחוץ למגרש כאשר אנשי חולון דרשו כרטיס מכל מי שמעוניין לראות את המשחק. אנשי מלאכי לא תיארו לעצמם לשלם למשחק בליגה ב, ולמרות שאפשר להבין את אנשי חולון שדרשו כסף, צריך להבין שמדובר במשחק ליגה ב', ולא מקובל לדרוש כסף על כניסה למשחקים. לבסוף לאחר התערבותו של מפקח המגרשים בליגות הנמוכות, גיא גולדפארב, אנשי חולון הבינו שלא יוכלו לדרוש כסף ככניסה, והסכימו להכניס חינם את הקהל. כל הכבוד לחולון ומגיע שאפו לגיא גולדפארב שברכו האלגנטית הצליח לרצות את אנשי חולון ובעיקר להסביר את המצב.

 

הקהל הגדול של מלאכי, בתצוגת קהל מרשימה..הם מוכנים לליגה א. .(צילום: ולדיסלב מוסייב)

 

גיא גולדפארב, נציג ההתאחדות. נתקל בבעיה לא קלה לפני המשחק-וטיפל בה בצורה שקטה ללא בעיות. .(צילום: ולדיסלב מוסייב)

 

המשחק עצמו נפתח בשליטה של מלאכי לאורך כל ה-90 דקות, הם הגיעו למצבים קורצים והיו שווים לפחות 2 או 3 שערים ואלמלא החמצות משמרות שיער של התקפת מלאכי ואולי חוסר התקפה של מלאכי, כי אם היה להם חלוץ גולר, הם כבר היו מסיימים את העבודה ב-90 דקות. חולון לכל אורך ה-90 דקות ניסו רק להתגונן ולא ברור למה לא ניסו לשחק את המשחק הרגיל שלהם כי שחקניהם לא הורגשו כמעט.

 

ההארכה הייתה כבר סיפור אחר, אוהד יוסף הבלתי נגמר והסמל הכי גדול של מלאכי בשנים האחרונות העלה את קבוצתו ל 1-0 צודק, בדקה  ה-105. ולפתע ראינו את חולון מתחילים לשחק ומאיימים על שערה של קרית מלאכי. לא לקח להם הרבה זמן להשוות ובדקה ה-109 אורן ניסים השווה עם הראש. 

 

אוראל בניטה שומר על אורן ניסים. אוראל היה מצויין בהגנה. .(צילום: ולדיסלב מוסייב)

 

אוהד יוסף, הסמל הכי גדול של מלאכי בשנים האחרונות. .(צילום: ולדיסלב מוסייב)

 

המשחק הגיע לפנדלים שבסיומם כאמור ניצחו מלאכי 4-2 שנתנה לאוהדיה הרבים עוד שבוע של חלום...מול ב"ש זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי.

 

דוד נועם, שוערה של מלאכי, היה מצויין עם 3 עצירות בפנדלים. .(צילום: ולדיסלב מוסייב)

 

נקודות אור של מלאכי הן בעיקר הקהל הגדול והססגוני. לא ראיתי הרבה קבוצות בליגה א שמביאות למשחק חוץ כ-300 אוהדים, שלא מפסיקים לשיר ולעודד. שאפו ענק.

סגל השחקנים של מלאכי, מכיל אומנם שחקנים עם עבר בליגה א', שחקנים מובילים כמו אוהד יוסף אסף כהן, אבישי בניטח ואבשלום ביטון אך יש לציין בעיקר את השוער המצויין דוד נועם, שבפנדלים עצר 3 פנדלים ועל המגרש הרשימו צח זלינגר שהיה מספר אחד על המגרש שחילץ כדורים במרכז השדה, וניווט את משחק קבוצתו ללא הרף., ויניב פינק המגן הימיני שהגיע כמושאל ממכבי שעריים וצפוי לחזור אליהם שנה הבאה. מגן תוקף שלא מפסיק לתמוך בהתקפה. ללא ספק מקומו בליגה א' ומעלה.. וגם אוראל בניטה הבלם היה בולט בהגנה ובשמירה על אורן ניסים.

 

צח זלינגר, מספר 1 על המגרש הקשר האחורי של מלאכי. שווה ליגה א לפחות....(צילום: ולדיסלב מוסייב)

 

על הקווים הוכיח ויקטור גניש הרבה נסיון. הכין את קבוצתו נהדר למשחק הפלייאוף ולא היה ספק מי הקבוצה מספר 1 על המגרש למן פתיחת המשחק. 

 

ויקטור גניש, ניהול משחק מושלם. הראה עליונות על הקווים. .(צילום: ולדיסלב מוסייב)

 

לגבי חולון, הם יצטרכו לעשות חושבים לקראת העונה הבאה, ובעיקר לשחק בליגה ב' דרום א', כי שם מקומם הגיאוגרפי ויוכלו למשוך עוד שחקנים טובים ואיכותיים כי הסגל שלהם ללא ספק מלא בשחקנים טובים ומוכשרים שיכולים לעלות לליגה א'.

 

תגובות:

קפטן, וכובש השער של מלאכי, אוהד יוסף: "משחק קשה מול קבוצה מאומנת טוב. ידענו שיהיה קשה עד השניה האחרונה. ואין יותר מתוק מלעלות שלב בפנדלים. מגיע לנו כי עשינו משחק גדול. יש לנו קהל אדיר שמקומו לא בליגה ב'. וואני מקווה מאוד שנעשה את הבלתי יאומן ונעלה לליגה א'." 

 

מאמן קרית מלאכי, ויקטור גניש: "משחק ברמה גבוהה. לא סתם היו 120 דקות עם שליטה מוחלטת שלנו לכל אורך המשחק. רוצה לפרגן לשחקנים שלמרות השיוויון שידרו אמונה וכל הכבוד להם על המשחק. ננוח ונתארגן לקראת באר שבע. " 

 

מאמן המפסידה מחולון: שלומי שלמה: "זה כמו גמר גביע. הפסדנו לקבוצה מצויינת. אין יותר אכזרע מאשר להפסיד בפנדלים. אני גאה בשחקנים שלי שלמרות הפציעות שיחקו ונתנו את הלב והנשמה. ומאחל לקרית מלאכי לעלות ליגה. יש להם את הקהל הכי טוב בליגה ומגיע להם להיות בליגה א'."

 

איציק ששון, הבעלים של יניב חולון

 

איציק ששון, בעלים חולון: "אכזבה גדולה. היתה ציפיה שנעלה. חבל שהפסדנו. זה סה"כ ספורט. נקווה שבשנה הבא נעשה את זה. אני מקווה ששנה הבאה נעבור למחוז דרום א'. זה המקום הגיאוגרפי לו אנחנו שייכים."

 

 

 

 

השחקנים של מלאכי מודים לקהל הכתום בליגה..(צילום: ולדיסלב מוסייב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איפה אתה מתגעגים אליך בשעריים אתה אחלה שחקן תצליח (פינקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק 01-05-2016, 16:35)
  2. מי אמר שחייבים להכניס חינם? (ליגה ב 01-05-2016, 17:08)
    דמי כניסה אפשר לקחת גם בליגה ג. לא אתה משלם הוצאות מר רון. אם לחולון לא היו כרטיסים למכירה זה אסור!
  3. עכשיו לתת לבאר שבע בראש (מלאכי 01-05-2016, 19:08)
  4. קרית מלאכי בהצלחה מגיע לקהל כזה לעלות (שעריים בנשמה 02-05-2016, 08:12)
  5. אין מקום לקופים כמו מלאכי בליגות הגבוהות (אלימות מחוץ למגרשים 02-05-2016, 09:14)
  6. אלללה שלמה שלמה כל החיים שלך תשאר בליגה הזאת (סמיתי 02-05-2016, 09:15)
  7. כל הכבודדד (מלאכי בדם 02-05-2016, 10:00)
  8. חולון היו צריכים להדפיס כרטיסים מראש (שובל 02-05-2016, 14:09)
    ושלומי שלמה הגבר חולה פרסום.
  9. כול הכבוד קרית מלאכי בושה ליניב חולון (מלאכי 02-05-2016, 17:01)
    בושה שיניב רצו למכור כרטיסים
  10. כול הכבוד קרית מלאכי בושה ליניב חולון (מלאכי 02-05-2016, 17:01)
    בושה שיניב רצו למכור כרטיסים