קרב המאכזבות של הפלייאוף התחתון, הפועל עפולה מארחת את הפועל ראשון

שתי הקבוצות, שיכלו למצוא עצמן בפלייאוף העליון העונה לא רוצות להוסיף ולהסתבך במאבקי התחתית שבוערים גם בלעדיהן. ניצחון של אחת מהן ייתן לאותה קבוצה שתנצח שקט ואילו המפסידה עלולה להפוך לצלע רביעית במאבק נגד הירידה אם יבנה, נצרת עילית והפועל ירושלים ייקחו נקודות השבוע.

  • על ידי: אלעד שומינוב וחן קלדרון
  • 01-05-2016
  • 11:05

מעונה של כמעט פלייאוף עליון לעונת הישרדות, איך זה קרה להפועל עפולה? הפועל עפולה הייתה צריכה רק לנצח במחזור האחרון של העונה הסדירה כדי להיות בפלייאוף העליון, אך הפסידה 4-2 להפועל פ"ת ומאז הקבוצה לא מצליחה לחזור ולנצח, כשהשיא הגיע ביום שני האחרון במשחק הבית נגד מכבי יבנה. מאיר כהן במחצית ראשונה שאולי יעדיף לשכוח ספג שני שערים מרגליו של החלוץ הבולגרי מירוסלב אנטונוב, שבמחצית השנייה הוסיף עוד אחד.

מאיר כהן בהחלט ירצה לשכוח את המשחק האחרון.(צילום:אלעד שומינוב)

 

מירוסלב אנטונוב, חלוצה של יבנה, שחגג נגד עפולה ומאיר כהן.(צילום:אלעד שומינוב)

 

יבנה הנחילה בשבוע שעבר עוד רביעייה לרשתה של עפולה, השלישית במספר בחודש אפריל לאחר שגם נצרת עילית והפועל פ"ת הנחילו לה את אותה כמות שערים ונראה שגם הקהל ששרק בוז לקבוצה בירידה להפסקה נגד מכבי יבנה איבד את הסבלנות. מעונה שכמעט הסתיימה בפלייאוף עליון העונה של הקבוצה הפכה לעונה שבה היא תנסה לשרוד בליגה. הפועל עפולה נמצאת כעת רק חמש נקודות מהמקום ממנו הולכים למבחנים על ההישארות בליגה שם נמצאת כרגע אותה מכבי יבנה שנתנה לה רביעייה. נשארו רק ארבעה מחזורים לסיום ואם הפועל עפולה תפסיד גם השבוע היא עלולה להיכנס למאבקי תחתית, ללחץ של התחתית, שהקהל המקומי בוודאי לא היה רוצה לראות וגם השמיע את דברו במשחק הבית נגד יבנה. 

 

מהצד השני מגיעה למשחק הקבוצה מעיר היין, שהייתה כבר קרובה למקום השלישי בטבלה והחלה בנסיקה חדה. איך זה ייתכן? מאז החל הפלייאוף התחתון הקבוצה עם נקודה אחת מתשע אפשרויות ולא משיגה ניצחון ביתי מסוף חודש נובמבר. היו לקבוצה אין ספור הזדמנויות להשיג את הנקודות המיוחלות כדי להתברג בפלייאוף העליון, אך היא בעטה בדלי כל פעם מחדש. השיא הגיע במשחק הבית נגד מכבי הרצליה בו הגיעו כמעט 2000 צופים לתמוך בקבוצה והיא פשוט אכזבה. מאז הרוב המוחלט של האוהדים נמצא בשביתה ולא מגיע למעט עמותת האוהדים. בהפסד הבית האחרון השבוע, הקהל החל בקללות צורמות לשחקנים וגם לבעלים אייל ברקוביץ' ודרש ממנו שיעשה את השינוי המיוחל מעכשיו. כרגע לא ברור מה בתכניותיו של "הקוסם".

[

מעט הקהל שעדיין מגיע לתמוך בקבוצה גם בימים הקשים.(צילום: אתר האוהדים של ראשון)

 

מעונה שיכולה הייתה להיות חלומית עבורה עם סגל כחול לבן בלבד, בשילוב של צעירים וותיקים היא נמצאת מרחק של שש נקודות מהמקום בו הולכים למבחנים על הישארות בליגה. השחקנים נראים כבויים ושבעים ויחד עם מאמן אפאטי, שבקושי מגיב למתרחש במגרש הדרך להסתבכות במאבקי ירידה סלולה בהחלט. המשחק נגד עפולה חשוב מאין כמוהו, כאשר יעמדו מול ראשון שני אקסים מהעונה שעברה. האחד, ספואן זועבי, אהוב הקהל בראשון ושחקן מצוין שאולי עוד יחזור לראשון. השני, אייל לחמן, שעמד על הקווים בקבוצה ולא פעם אחת.

 

האקס הראשון, ספואן זועבי יכבוש מול האקסית?(צילום: אלעד שומינוב)

 

האקס השני, אייל לחמן המאמן, ישיג את הניצחון המיוחל?(צילום: אלעד שומינוב)

 

מי תצא המנצחת מהמפגש הזה? תשובות ביום שני בערב....

 

חן קלדרון

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל עפולה- (צפוני 01-05-2016, 20:55)
    להלחם ולחשוב שזה משחק עליה, לעבות את הקישור ולצאת להתקפות מתפרצות מדי פעם. אולי גיזי דורבור ישחק בקישור ומישהו אחר יחפה בהגנה . אל תגידו מחר פן יהיה מאוחר,
  2. להפועל עפולה (אוהד שרוף 01-05-2016, 21:00)
    לפרוץ בתוך ההגנה של ראשון לציון ואם אפשר ליפול ברחבה, לנסות לקחת פנדלים כמו הפועל נצרת עילית . להפעיל את הקיצוניים והמגינים להלחם חזק בהגנה .