עפולה: לחמן ממשיך, הקבוצה תצא למחנה אימונים בחו"ל

אחרי שהעונה הסתיימה באופן רשמי, המאמן אייל לחמן מסיר ספקות ("אני נשאר בעפולה") ומאיץ בהכנות לקראת העונה הבאה. "אין קבוצה בכדורגל הישראלי שכבר מעכשיו יש לה תוכנית אימונים מסודרת לקראת העונה הבאה. לחמן בנה תכנית אימונים על פי מודלים אירופאים", במועדון מפרגנים למאמן אייל לחמן

  • על ידי: אורי דוד
  • 26-05-2016
  • 08:47

אם למישהו עוד היה ספק לגבי זהות המאמן בהפועל עפולה בעונה הבאה, אז המאמן אייל לחמן, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במועדון, דואג להסיר את הספקות. "יש לי חוזה בעפולה ואני נשאר פה. מלכתחילה הגעתי לעפולה לא בגלל העונה הזו אלא בשביל לבנות קבוצה ודרך לקראת העונה הבאה", קובע המאמן לחמן בצורה חד משמעית לטובת כל מי שחשבו או אולי פנטזו על שינוי בעמדת המאמן בעונה הבאה. 


לחמן, שמאז הגעתו לקבוצה הצליח לחולל מהפכה רצינית במועדון תוך כדי שהוא מעניק במה ללא מעט שחקנים צעירים שלא 'נספרו' בתחילת העונה, פועל בימים אלה במרץ רב לגבי ההכנות לעונה הבאה. בקבוצה מספרים כי המאמן דאג כבר מעכשיו להכין תכנית אימונים מסודרת ומדוקדקת לפרטי פרטים לקראת חודשי הקיץ ועד למחזור הראשון במסגרת גביע הטוטו. "אין עוד קבוצה בכדורגל הישראלי שכבר מעכשיו יש לה תכנית אימונים מסודרת לקראת העונה הבאה. לחמן דאג לבנות תכנית אימונים ברמה גבוהה מאוד על פי מודלים אירופאים", מפרגנים במועדון להתנהלות המקצועית של המאמן.     

 

לקבוצה שרק בשישי האחרון סיימה את העונה כבר יש מועד לפתיחת האימונים לקראת עונת 2016/17: ה-3 ביולי. בהמשך, הקבוצה אמורה לקיים ארבעה משחקי אימון בתאריכים ה-11, 14, 18 ו-21 ביולי, ושלושה ימים לאחר מכן, כלומר ב-24 ליולי, הקבוצה תצא למחנה אימונים. 
בניגוד לשנים האחרונות, שבהן הקבוצה קיימה מחנה אימונים בקיסריה, מסתמן כי לקראת העונה הבאה יש כוונה לקיים מחנה אימונים בחו"ל, כשאחת האופציות שעומדות על הפרק היא בולגריה.    

אייל לחמן כבר מתכנן את העונה הבאה (אלי ראול)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יורדת בטוחה (ניר 26-05-2016, 09:33)
    לחמן זה מתכון לירידה בטוחה. יכול להכין תוכניות אימון עד מחר אבל שחקנים לא סובלים את הגונב דעת הזה