שוערה של מ.ס. צעירי טייבה סאלח בראנסי מסכם עונה

שוערה הצעיר של מ.ס. צעירי טייבה הצעיר סאלח בראנסי הגיע בתחילת העונה, והמטרה הייתה ברורה - לשרוד בליגה ב'. עם בעיות כלכליות וללא רכש נוצץ, הקבוצה הצליחה להישאר בליגה כאשר סיימה במקום ה-11 עם מאזן של 35 נקודות

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 29-05-2016
  • 08:11

סאלח, איך אתה מסכם את העונה שלכם ?
"מתחילת העונה היה לחץ גדול, נכון שהמטרה הייתה 'רק' להישאר בליגה אבל התנאים מאוד קשים, מהרגע הראשון קיבלתי את סרט הקפטן והייתי חייב לקחת מנהיגות ולהוביל את הקבוצה".

 

סאלח בראנסי בחימום לפני אחד המשחקים

 

סאלח ממשיך ומסביר על העונה שעבר: "עברתי הרבה עליות וירידות העונה אך לא הרמתי ידיים, אני אוהב אתגרים ולקחתי את זה כאתגר, המשפחה שלי וארוסתי תמכו בי בכל הרגעים הקשים ובסוף עשיתי את שלי" .

סאלח מגלה לנו שארוסתו 'הייתה' איתו בכל רגע נתון במשחק: "לארוסתי יש תואר ראשון בחינוך גופני והיא בתהליך של תואר שני במדעי החברה והחיים, היא עזרה לי מאוד בכל התקופות ובעיקר בתקופות הקשות. אורך כל העונה שיחקתי עם כפפות שהשם שלה מודפס עליהן וזה חיזק אותי המון".

 

 

מה עם העונה הבאה ?

"בעונה הבאה אני מקווה להיות בקבוצה טובה ובליגה בכירה יותר, לפחות בליגה הלאומית. אני מתאמן באופן אישי אצל מאמן השוערים גבי בורשטיין ומאמן הכושר מוחמד לדאווי, אני עובד קשה ואני מאמין שהעונה הבאה תהיה אחרת. גבי תמיד מסביר לי שאני יכול לשחק בליגות הכי גבוהות אם אני אעבוד קשה ונכון, אני מאמין בעצמי ובטוח שאני אגיע לרמות הכי גבוהות ".

סאלח יודע שההצלחה בעיקר תלויה בו: "אם לא הייתי מאמין בעצמי לא הייתי מקבל את האתגר בטייבה. אני מאמין שעם עבודה קשה אני אשיג את המטרות האישיות שלי" .

 

הוסף תגובה
תגובות