"שמשון כפר קאסם הכי ראויים לעלות ליגה"

כך אומר אודי כבודי, מאמנה הצעיר והמוכשר של קרית אונו בעבר. עוד מוסיף כבודי: "אפשר לעלות גם מהפלייאוף. עם קרית אונו שיחקנו נגד מכבי יפו, היה חסר לנו טיפת מזל כדי לעלות ליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-12-2017
  • 12:38

אודי כבודי, מי שאימן את קרית אונו בהצלחה רבה והוביל אשתקד, לאחר שלקח את עמישב פ"ת במחזור העשירי, לאחר כישלון גדול של המועדון בתחילת העונה, אל עבר הפלייאוף העליון.

לשאלתנו מה הוא חושב על ליגה ב' העונה הוא אומר:

"קודם כל אני חושב שליגה ב' העונה היא ליגה מאוד מעניינת ותחרותית. הרבה קבוצות השקיעו כספים רבים ומדובר בסכומים שלא היו בליגה ב' בטח לא בשנים האחרונות. הכסף הגדול גרם לכך ששחקנים מובילים בליגה א' משחקים היום בליגה ב'.


מי לדעתך תעלה לליגה א':

"לדעתי שמשון כפר קאסם תעלה ליגה בגלל התקציב הגבוה של הקבוצה והתנאים הטובים שיש שם. בנוסף, בגלל שהביאו מאמן ברמה מאוד טובה לליגה הזאת, כמו שי מאור, שזאת הפתעה ענקית שמאמן כמו שי מאמן בליגה ב'". 

 

אודי כבודי, היה כפסע מעלייה דרך הפלייאוף עם קרית אונו (איתן ידגר)

 

מי תתמודדנה מולה על הכרטיס לליגה א':

"לדעתי גם אור יהודה תהיה חזק בתמונה, הרבה בגלל השקט התעשייתי שיש שם. ההנהלה עושה את העבודה ונותנת הרבה שקט לקבוצה. אם נוסיף את האיצטדיון המדהים שבנו ואת משחקי הבית שצפויים להם בסיבוב השני, כי הם החליפו הרבה ביתיות עם קבוצות,יש להם יתרון גדול.  עוד קבוצה שתהיה חזק בצמרת היא שמשון בני טייבה שגם שם וגם בצעירי טייבה השקיעו הרבה משאבים כדי להתמודד על העליה העונה. אף פעם אסור לשכוח את שמשון ת"א שמראים יכולת טובה ויכולים להפתיע את כולם. לגבי שאר הליגה - כולם פחות או יותר באותה הרמה וכל אחת יכולה לנצח את השנייה".

 

אתה חושב שדרך הפלייאוף אפשר לעלות ליגה? אתה הרי הגעת עם קרית אונו לפני כשנתיים משחק אחד מהעלייה נגד מכבי יפו, לאחר שניצחת את כל ליגה ב:

"אני חושב שזה קשה מאד לעלות ליגה דרך הפלייאוף. כשהייתי בקרית אונו הגענו למשחק המכריע נגד מכבי יפו והיינו קרובים מאד. היו לנו כמה הזדמנויות לכבוש ולנצח את המשחק אבל העומס שהיה ורצף המשחקים מנע זאת מאיתנו. עם קצת מזל היינו עולים לליגה א'".
 
לסיכום: "שיהיה בהצלחה לכולם ושיזכרו כולם שהכול אפשרי בספורט"

אודי כבודי, טור דעה על ליגה ב' דרום א' (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן טוב צריך קבוצה טובה כדי להצליח (אחלה אודי 11-12-2017, 13:29)
  2. מאמן מצווין (איציק 11-12-2017, 14:15)
    אודי כבודי מאמן בחסד עליון ..יגיע גם לרמות הגבוהות ..
  3. היתה עונה ענקית חבל ששיחקו נגד יפו כי נגד עמישב היו מנצחים (שישקו 11-12-2017, 15:32)
    כול קבוצה אחרת אונו היו עולים יפו היו טובים יותר מהמיקום שלהם בסוף העונה. העונה קבוצה שתגיע מהפליאוף במיוחד אים תהיה מדרום א' תהיה משופעת כוכבים ממקום 14 בליגה א'.