שדרות מתאוששת על גבה של עירוני מודיעין השוקעת

שער ובישול של ערן זגר חלוצה הבלתי נגמר של עירוני שדרות הבטיח ניצחון יקר לקבוצתו של בילי שדה, 1:2 על עירוני מודיעין. מנגד מודיעין רושמת כבר הפסד שלישי ברציפות.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 15-01-2018
  • 11:11

המשחק בתחילתו היה מאוזן ללא הרבה מצבים ליד שני השערים. לאחר קצת יותר מחצי שעה של משחק, הגבהת כדור מימין לשמאל אל עבר חלוצה המצוין של שדרות ערן זגר, זגר השתלט על הכדור וברגל שמאל שלח פס לפינה הרחוקה וקבע יתרון לזכותה של שדרות. שדרות המשיכה ללחוץ אל לא השכילה לכבוש את השער השני טרם השריקה לסיום המחצית הראשונה.

 

כעשר דקות מתחילת המחצית השנייה, התקפה מתפרצת של שדרות. זגר קיבל את הכדור לפני קו האמצע והתחיל לדהור אל עבר שערו של בראשי שוערה של עירוני מודיעין, זגר פירגן עם כדור רוחב לדולב סויסה שהצטרף לאחרונה לקבוצה מקריית-גת וסויסה מול שער ריק כבש את השער השני במשחק, 0:2 לזכותה של שדרות.

 

עשרים דקות מסיום המשחק, בעיטה של בר שלי ממודיעין אל עבר שערה של שדרות, השוער איתי שטרית שעמד בין הקורות במקומו של אלעד בן דוד שקרע את הצולבת וככל הנראה סיים את העונה, קלט את הכדור אך הכדור נשמט מידיו וחצה את הקו, מודיעין מצמקת את התוצאה 1:2. לאחר השער המצמק מודיעין המשיכו ללחוץ על שדרות אך לא השכילו לכבוש שער נוסף ולאזן את התוצאה.

 

ערן זגר שסיים את המשחק עם שער ובישול סיכם את המשחק והתייחס לשאלה האם הוא עדיין מאמין ששדרות יכולה להשתלב בפלייאוף העליון: "אני שמח על הניצחון החשוב. היה משחק מול קבוצה טובה ואני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה לזכות בשלוש נקודות חשובות. לגבי הפלייאוף אני חושב שאם נמשיך ביכולת הזאת, למרות שהמשימה לא קלה אך בשני המשחקים האחרונים הראנו הרבה אופי והתעלות, אם נמשיך ככה אז יש סיכוי שאולי בסופו של דבר נצליח להשתלב בפלייאוף".

 

דולב סויסה כובש את השער השני במשחק הגיב גם הוא: "בישול נפלא של זגר שהוציא לי כדור רוחב מצוין. אני שמח מאוד על השער, צריך להמשיך לעבוד קשה ולהביא תוצאות טובות"

ערן זגר עם שער ובישול שהבטיח ניצחון נוסף לעירוני שדרות (צילום: אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא ברור איך החלוץ הזה עוד משחק בליגה ב (גדעון 15-01-2018, 12:11)
  2. דני (רודיטי 15-01-2018, 20:41)
    חשבת אתה גרדיולה…. רד לעם