צעירי טייבה מארחת את שמשון תל אביב

במחזור הקרוב תארח צעירי טייבה שבמקום השני את שמשון ת"א הרביעית, לקרב על 6 נקודות שבסיומו המנצחת תוכל עדיין לחלום על העלייה מהמקום הראשון, המפסידה תיצור פער שלא תוכל לסגור מהמוליכה עד סיום העונה ובכך תוכל כבר עכשיו להתכונן למשחקי הפלייאוף... איך זה יגמר? נדע ביום שישי ב-15:30

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-02-2018
  • 17:14

משחק ההזדמנות האחרונה ל-2 קבוצות הצמרת צעיר טייבה ושמשון ת"א להמשיך ולשמור על פער סביר מהמוליכה שמשון כפר קאסם אבל גם במקרה של ניצחון של אחת הקבוצות עדיין הכל תלוי בשמשון כפר קאסם. שמשון תל אביב וצעירי טייבה שמציגות כדורגל התקפי ויפה לעין יסיימו ככל הנראה בפלייאוף העליון.

צעירי טייבה, קבוצתו של צביקה לוי תארח את שמשון תל אביב קבוצתו של שמעון ועקנין שבעונתו השנייה, לפי הסטטיסטיקה כנראה ששתי הקבוצות היו מעדיפות שהמשחק ישוחק דווקא בספורטק בת"א, צעירי טייבה ממוקמת במקום ה-7 בטבלת משחקי הבית שלה ולעומת זאת ממוקמת במקום ה-1 בטבלת משחקי החוץ, לעומתה שמשון ת"א ממוקמת במקום ה-4 במשחקי החוץ לעומת מקום 2 במשחקי הבית.

 

איתי אוחיון - האקס פקטור של צעירי טייבה ומהחלוצים הטובים בליגה (צעירי טייבה)

 

2 הקבוצות בעלות סגלים נוצצים שיכולים בכל עונה רגילה לעלות מהמקום הראשון אבל בעונה שלא פחות מ-5 קבוצות משקיעות כספים לא מעטים הצמרת מכילה שחקנים איכותיים , בצעירי טייבה בולטים עם 19 שערים מתוך 38 קובי דומר ואיתי אוחיון שבשישי הקרוב יצטרכו לספק את הסחורה במידה וטייבה תרצה להישאר במקום השני , מנגד בשמשון תל אביב בולטים השנה קורל אזולאי ורפי סגל עם 9 שערים כל אחד.
 

קורל אזולאי - שמשון תצטרך אותו בכושר מצוין על מנת לנצח את המשחק (ליאור טרי)

 

נקודה מעניינת ומאפיינת את שמשון השנה היא שינוי הסגל "תוך כדי תנועה", שמשון התחזקה תוך כדי העונה בלא פחות מ-4 שחקנים מהטובים בליגה בעמדות שלהם לדוגמת ריף פרץ ועומר הלוי, ועל כל זאת אמון המאמן שמעון ועקנין שמנהל את הסגל ביד רמה.

במפגש הקודם בין השתיים ניצחה צעירי טייבה בתוצאה 2-1 מצמד שערים של קובי דומר וצביקה לוי יחתום על תוצאה כזו גם הפעם.

 

שמעון ועקנין מאמנה של שמשון ת"א עושה עבודה מצויינת (ליאור טרי)

 

לקחנו את שני המאמנים לשיחה קצרה לפני המשחק.צביקה, שמעון השבוע משחק על 6 נקודות, מה מצפה לנו?

צביקה לוי: "משחק קשה מאוד מול קבוצה מהטובות בליגה משחק שיגיד הרבה לגבי המשך המאבק שלנו ושלהם בליגה אבל צעירי טייבה קבוצה חזקה מאוד והמשחק אצלנו בבית אז אני מאוד מקווה שזה ייתן לנו איזשהו יתרון קטן".

שמעון ועקנין: "משחק קשה מאוד נגד יריבה שלנו במאבקי הצמרת, אנחנו מכבדים אותם מאוד אבל נבוא לנצח, לא נשנה כלום נמשיך לבוא בגישה התקפית, אני מקווה שבסוף נצא עם נקודות, אין ספק שמי שתנצח תקבל הרבה כוח להמשך הדרך".

 

צביקה השבוע צימצמתם את הפער מהמוליכה ל-5 נקודות, ושמעון אתם צימצמתם ל-7 נקודות. עדיין מאמינים שאפשר לעלות מהמקום הראשון?

צביקה לוי: "קודם כל, כל עוד יש סיכוי אז אנחנו ממשיכים בכל הכוח, מעבר לזה שאנחנו מאמינים מאוד ביכולות שלנו להתמודד עד הסוף אבל יש מרוץ קשה מאוד ויש עוד קבוצות איתנו ומי שידע לא למעוד הוא ירוויח בסוף".

שמעון ועקנין: "כרגע הפער עדיין גדול, אנחנו חייבים ליצר רצף ניצחונות ואז אני מאמין שנוכל להסתכל גם לעבר המקום הראשון. בדבר אחד אני בטוח הקבוצה שלי מבחינת איכות וחדר הלבשה בריא יכולה להגיע גם למקום הראשון".

 

איך זה יגמר? אין לדעת מה שכן מחכה לנו משחק מותח, בהצלחה.

צעירי טייבה מארחת את שמשון תל אביב

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין לך מושג צביקה (לך הביתה 03-02-2018, 15:44)
    עם כול התקציב שיש לנו אין לך מושג לא לשיטה ולא לדרך לך הביתה חלש מאוד
  2. שמשון (ניר 03-02-2018, 20:57)
    אין מה לעשות שמשון ת"א השנה קבוצה מעולה צביקה לא אשם הפסדתם לקבוצה יותר טובה ממכם