תחזית ליגה ב' דרום א': מחזור 19

אודי כבודי מי שמכיר יותר מכל אחד אחר את ליגה ב' הן כמאמן והן כשחקן, מארח השבוע את סאמר עאזם מנהל קבוצת צעירי טייבה מצמרת ליגה ב' דרום א'. מי לדעתם תנצח במשחק המרכזי של המחזור בין צעירי טייבה לשמשון ת"א, האם שמשון כפר קאסם תגדיל את הפעל בצמרת והאם אחרי המחזור הקרוב נוכל כבר להכריז בוודאות שיש לנו יורדת שנייה לליגה ג'. זה ועוד הכל בתחתית שלפניכם.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-02-2018
  • 12:05

סאמר עאזם, מנהל קבוצת צעירי טייבה מצמרת ליגה ב' דרום א', מי שמלווה כבר למעלה מ-10 שנים את הקבוצה לאחר שפרש מכדורגל כשהיה שחקן בטייבה. סאמר שמכיר כל קבוצה בליגה ומכיר את הליגה שנים רבות, חושב על הליגה השנה: "קבוצות רבות השקיעו כספים רבים, דבר שלא היה כמותו בעבר. אנחנו שמחים שאנשים משקיעים, כל עוד הם יכולים לעמוד בזה. לדעתי אנחנו צעירי טייבה נעלה ליגה העונה כי יש לנו סגל מצויין, יש שקט במערכת ולא נלחצים משום תוצאה. מי שיגיע לפלייאוף לדעתי זה שמשון כפר קאסם, אור יהודה, שמשון ת"א ושמשון טייבה או גת."


לגבי שמשון טייבה, האם יהיה איחוד: "ראש העיר ישב עם שתי ההנהלות ואנחנו צריכים להחליט, לדעתי יהיה איחוד שנה הבאה"


לגבי ראש העירייה: "ראש העיר, שועאע מסרוואה, הולך לעזור לנו מבחינה כספית ואני מודה על זה, גם שנה שעברה הוא השקיע המון כסף בקבוצה שלנו. הוא איש חינוך שאוהב כדורגל והיה שחקן בעברו, הוא יודע כמה זה חשוב לעיר כמו טייבה שיהיה כדורגל ברמה גבוהה לפחות בליגה א', כי יש קהל גדול וטוב  בטייבה ונקווה שיבוא יותר למגרשים"

 


צעירי טייבה, תפגוש את שמשון ת"א למשחק המרכזי של המחזור (איתן ידגר) 

 

מ.ס צעירי טייבה - שמשון תל אביב

אודי כבודי: המשחק המרכזי של המחזור, מקום שני נגד רביעי עם הפרש של שתי נקודות ביניהם. שתי קבוצות עם שחקנים איכותיים ומנוסים שנמצאות במאבקיי העלייה לאורך כל העונה. טייבה משחקת בבית ויש לה יתרון קל על שמשון. לכן אני מהמר על ניצחון של טייבה.

סאמר עאסם: ניצחון לצעירי טייבה. משחק סופר קשה, אבל אנחנו בבית חייבים לנצח כדי ללכת חזק על המקום הראשון.

 

מ.ס רוח תל אביב - מכבי עירוני עמישב פתח תקוה
אודי כבודי: שתי קבוצות שנמצאות בחלק התחתון של הטבלה. רו"ח שרגילים להיות במאבקיי תחתית לעומת עמישב שבתחילת העונה כיוונו גבוה ואפילו דיברו על עליית ליגה, אבל מוצאת את עצמה בתחתית וכבר עם מאמן שני שעוזב את הקבוצה. אני הולך על ניצחון לעמישב.

סאמר עאסם: עמישב ינצחו. אחרי שהחליפו שם מאמן הם יצאו לדרך חדשה, יש להם שחקנים טובים כמו ננו וקנין, דניאל היימן וליאב נחמיאס השוער, הם ינצחו את רו"ח.

 

שמשון כפר קאסם - הפועל קרית אונו

אודי כבודי: שמשון כפר קאסם אחרי משחק העונה שומרת על פער מבטיח של שש נקודות בפסגה. כפר קאסם על שלל שחקניה הבכירים והטובים רוצה להבטיח את העלייה מהמקום הראשון. מולה קרית אונו שמסובכת חזק בתחתית, אבל נגד אור יהודה עשתה תוצאה טובה וגם נראתה טוב. בגלל שהמשחק בכפר קאסם יהיה לקריה קשה מאוד להוציא שם נקודות, אבל נקודה היא תוציא. אני הולך על תיקו.

סאמר עאסם: תיקו. לכפר קאסם חסרים שני שחקני הגנה שהורחקו נגד אור יהודה. מנגד קריית אונו שנלחמת על כל נקודה, התחזקה יפה מאד עם שחקנים בכירים לליגה כמו דורון דריי והחלוץ אלירן מגול, והם לא יפסידו את המשחק.

 

דורון דריי, הוסיף המון איכות כוח וניסיון לחלק האחורי של קרית אונו. האם זה יספיק להם מול מוליכת הטבלה? (גיא צמח)

 

בית"ר פתח תקוה - הפועל איחוד בני ג'ת

אודי כבודי: פ"ת שלא הרשימה מתחילת העונה נמצאת בחודש האחרון בתקופה פחות טובה, אך עדיין נמצאת במקום טוב בטבלה ואם תנצח תבטיח את ההישארות כמעט בוודאות. מנגד גית בתקופה מצויינת, מנצחת וכובשת המון שערים. משחק ביתי של פ"ת לכן אני הולך על תוצאת תיקו.

סאמר עאסם: גת ינצחו. פ"ת נראה לי שסיימו את העונה. הם נשארו בליגה כבר אולי צריכים עוד 3 נקודות כדי להבטיח את זה סופית. גת קרובים מאד לפלייאוף ולכן ירצו יותר וינצחו.


הפועל פרדסייה  - הפועל כפר קאסם שועאע

אודי כבודי: פרדסייה לא מצליחה לצבור נקודות ואיך שזה נראה היא תהיה היורדת השנייה לליגה ג'. מולה כפר קאסם שמתקדמת בטבלה בצורה טובה וצוברת ביטחון לשחקנים. המשחק בפרדסייה אבל אני מהמר על ניצחון של כפר קאסם.

סאמר עאסם: שועאע ינצחו. מגרש סינטטי ששועאע רגילים לשחק בו. הם רוצים להיות בפלייאוף ולכן ילחמו וינצחו את פרדסייה. 

 

מ.כ עירוני אור יהודה - אגודת ספורט חולון מור

אודי כבודי: הבנקר של המחזור. אור יהודה תנצח את המשחק בקלות ובבטחה ותמשיך להיות במאבקיי העלייה. על חולון כבר הכל נאמר, קבוצה שגמרה את העונה ומחלקת נקודות לכל מי שצריך אותם. אני מהמר על ניצחון חלק של אור יהודה.

סאמר עאסם: אור יהודה תנצח. אור יהודה מעל חולון ב-10 דרגות ובבית במגרש שלהם הם ינצחו בקלות.

 

אור יהודה צפויה לטייל מול מור חולון ולהמתין למעידה של כפר קאסם (גיא צמח)


מ.ס בני יפו אורתודוכסים - שמשון בני טייבה

אודי כבודי: יפו נמצאת גם במאבק על ההישארות בליגה וקצת קשה לה עם זה. מולה בני טייבה שמתחילה להתחבר ולהתבסס בפלייאוף העליו. צפוי להתפתח משחק חם. אני הולך על תיקו.

סאמר עאסם: שמשון ינצחו. שמשון עם סגל שחקנים מצויין שיכול וצריך לנצח כל קבוצה, בטח את בני יפו. הם מעדו שבוע שעבר מול בית דגן ואני לא מאמין שימעדו עוד.

 

עירוני בית דגן - הפועל נחלת יהודה ראשל"צ

אודי כבודי: בית דגן בעונה חלומית מבחינתה ממוקמת כרגע בתמונת הפלייאוף העליון. מולה נחלת יהודה עם שחקנים באמת טובים ומנוסים שלא מצליחה לברוח מהתחתית ומסתבכת. נחלת יבואו רק במטרה אחת שהיא ניצחון. לכן אני מהמר על ניצחון של נחלת.

סאמר עאסם: תיקו. נחלת יהודה חייבת נקודות כדי לברוח מהתחתית, ראיתי אותם שבוע שעבר, יש להם סגל טוב. המגרש בבית דגן זה מגרש  שקשה לשחק בו ולכן יסתיים בתיקו.

 

מילה לסיום: תודה לאתר גולר על הכל. ושיהיה בהצלחה לכל הקבוצות.

תחזית ליגה ב' דרום א': מחזור 18 - אודי כבודי מארח את סאמר עאזם

הוסף תגובה
תגובות