השיכון מחצה את נתיבות 0:5

שבוע לאחר שנוצחה על ידי בני יצ'אלאל חניכיו של איציק אבו הביסו את עירוני נתיבות עם שלושער של טולי סהלו, שער נהדר של דור בן שטרית שכבש את השער הראשון במשחק ויוני מנגיסטו חתם את התוצאה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-02-2018
  • 11:02

המשחק התחיל בשליטה מוחלטת של שיכון המזרח אך רק לאחר קצת יותר מחצי שעה של משחק השיכון מצאה את הרשת.
בדקה ה-36 פריצה נהדרת של המגן השמאלי דור בן שטרית. בן שטרית לקח את הכדור כמעט מחצי מגרש, חלף על פני שחקן אחד של נתיבות, חלף על פניו של השני בתרגיל עקיפה ובעט לפינה הרחוקה. 0:1 עם שער ענק ומוצדק לזכותה של השיכון.

 

לאחר שלוש דקות, שוב התקפה של השיכון, כדור עומק של שליו נונה מצא את דניאל (טולי) סהלו ברחבה, טולי השתלט על הכדור ומקרוב קבע 0:2 לשיכון.


המחצית השנייה נפתחה עם לחץ כבד של נתיבות על שערה של שיכון המזרח. אך בחלוף עשרים דקות היתה זאת שוב השיכון שיצאה להתקפה מתפרצת, בן שטרית מסר לנונה שמצא שוב את טולי והאחרון מקרוב קבע 0:3 לשיכון.

 

טולי סהלו כובש השלישייה לרשתה של עירוני נתיבות


בדקה ה-85 זה הפך כבר לתבוסה, כדור ארוך של דור בן שטרית מעל הגנת נתיבות על הכדור הסתער טולי שהגביה באלגנטיות מעל השוער וקבע 0:4 לשיכון עם שלישייה של טולי סהלו.  
בדקה ה-90, שוב התקפה מתפרצת של השיכון, דניאל קריטי המחליף מצא את יוני מנגיסטו ברחבה וזה חלף על המגן וגלגל פנימה, 0:5 ענק לשיכון המזרח על עירוני נתיבות.

 

דניאל (טולי) סהלו כובש השלישייה אמר בתום המשחק: "ראשית אני שמח על הניצחון שהגיע לאחר הפסד קשה בשבוע שעבר. כייף לכבוש שלישייה עם קבוצה של גברים שעוזרים לי לעשות את זה. מאז שחזרתי מההרחקה של 4 משחקים, אני מרגיש יותר טוב. תודות לכל הצוות המקצועי על האמון שהם נתנו בי לאורך כל העונה".

 

דור בן שטרית מהמצטיינים במגרש ומי שכבש את השער הראשון במשחק ובישל את הרביעי הוסיף אף הוא: "איציק ואמיר הכינו אותנו מצוין למשחק והגענו דרוכים ומוכנים. אני שמח על השער שכבשתי שפתח את המשחק ואחר כך המשכנו לכבוש. אני מקווה שאמשיך לעזור לקבוצה עוד מבחינה התקפית ואמשיך לבשל ולכבוש שערים. עשינו ניצחון חשוב ואנחנו כבר עם הפנים למשחק הבא מול אילת"

שלישיית הכובשים של השיכון. יונתן מנגיסטו, דור בן שטרית וטולי סהלו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ילדים צעירים ומוכשרים יש בשיכון (קובי 04-02-2018, 12:17)