ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-19

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 31 שערים, 5 ניצחונות לקבוצות הבית ו-3 ניצחונות לקבוצות החוץ. המוליכה שמשון כפר קאסם חוזרת לנצח, שמשון ת"א משיגה ניצחון ענק, אור יהודה מביסה וחוזרת למקום השני, בני ג'ת ובית דגן עם ניצחונות חשובים במאבק על הפלייאוף העליון, פרדסייה מנצחת ומראה סימני התאוששות ובני יפו אורתודוכסים חוזרים לנצח בבית. הכל בסיכום של המחזור ה-19 שמוכיח כי הדרך להכרעות רחוקה מאד...

  • על ידי: גיא צמח
  • 06-02-2018
  • 11:19

שמשון כפר קאסם – קרית אונו : 0-3

שמשון כפר קאסם חזרה לנצח בביתה אבל זה לא היה קל בכלל, מולה התמודדה קרית אונו מהתחתית שנלחמה בכל כוחה על מנת לא לרדת מנוצחת מהמשחק הזה אבל פערי האיכות הכריעו לבסוף צמד של יוסף אבו לאבן ושער של מוחמד דסוקי הכריעו את גורל המשחק ונתנו 3 נקודות יקרות לקבוצתו של שי מאור שמגדילה את הפער בצמרת ל-6 נקודות בעקבות הפסדה של צעירי טייבה.

 

צעירי טייבה – שמשון ת"א : 4-1

תוצאת המחזור ללא ספק, שחקניו של שמעון ועקנין הגיעו למגרש בטייבה נגד המארחת שבמקום השני טרם המחזור וביטלה אותה לגמרי, שמשון ת"א הגיעה מפוקסת והראתה שעדיין צריך לספור אותה כמועמדת לעלייה מהמקום הראשון למרות פער 7 הנקודות. המשחק החל בסערה שכבר בדקה ה-3 נאור הלוי העלה את שמשון ליתרון אבל אחרי 14 דקות הגיע השוויון של בן בריגה, במחצית השנייה השמשונים עלו בסערה וכבשו עוד 3 שערים מרגליהם של רפי סגל, זיו עילם ורועי עובדיה. בעקבות הניצחון שמשון ת"א עולה למקום השלישי ותפגוש בשבוע הבא את בית דגן המפתיעה.

 

שמשון ת"א מנצחת בצורה משכנעת את צעירי טייבה (ליאור טרי)

 

מ.כ אור יהודה – א.ס חולון : 1-9

במשחק שהחזיר את אור יהודה למקום השני הביסו חניכיו של יעקב טל את א.ס חולון ולעיתים היה נראה כי מדובר במשחק אימון , לאור יהודה כבשו ארנון טמיר שלושער, מתן ארביב צמד, אלירן שערי, משה עמר, יוני יקיר ואדיר ניסים. קשה לראות מה שעובר על א.ס חולון שהרגילה אותנו בשנתיים האחרונות שהיא נלחמת על הפלייאוף העליון והשנה הפכה לבשר תותחים של הליגה עם ספיגה של 75 שערים ב-19 משחקים בלבד.

 

ארנון טמיר כובש שלושער לרשתה של א.ס חולון ומעלה את מאזנו ל-16 שערים (אורי רחביה)

 

בית"ר פ"ת – בני ג'ת : 1-0

בשקט בשקט בני ג'ת כבר סופרת 9 משחקים ללא הפסד והיא ממוקמת במקום השישי עם אותן נקודות כמו בית דגן שבמקום החמישי. בשישי האחרון יצאה בני ג'ת לסירקין נגד בית"ר פ"ת שרוצה לצבור עוד נקודות על מנת להבטיח את מקומה בליגה גם לעונה הבאה ללא דפיקות לב מיותרות, שער בודד של אברהם חי בדקה ה-71 הכריע את גורל המשחק ונתן עוד 3 נקודות חשובות לקבוצתו של מוחמד עוודי.

 

פרדסייה – כפר קאסם שועאע : 1-2

הפתעת המחזור ללא ספק, לאחר שהיה נראה כי זהות היורדת השנייה נקבעה החבורה של אורן מוחרר הראתה שעדיין לא ניתן לקבוע גורלות והם ילחמו עד הסוף על מנת להישאר בליגה ועם המון לב ונשמה ניצחו את שועאע כפר קאסם משערים של תמיר בן עמי ואור ממן, שועאע הצליחה רק לצמק בדקה ה-68 משערו של מוחמד סרסור. בעקבות הניצחון פרדסייה צמצמה את הפער ל-4 נקודות בלבד מקרית אונו שאותה תפגוש במחזור הקרוב.

 

רו"ח ת"א – עמישב פתח תקוה : 3-1

עמישב פ"ת הגיעה למשחק חוץ חשוב מאד נגד רו"ח ת"א לקרב על 6 נקודות, 2 הקבוצות רוצות לברוח מהתחתית הבוערת ובשישי האחרון עמישב רצו יותר, עמישב עלתה ליתרון 3-0 משערים של ינאי אלבז וצמד של באילין אדמה, לרו"ח צימק ישראל בורוכוב. עמישב תנסה לשמור על המומנטום בשבוע הבא שתתארח באור יהודה ואילו רו"ח ת"א תצא למשחק חוץ בטייבה נגד שמשון.

 

ישראל בורוכוב מצליח רק לצמק לטובת רו"ח ת"א

 

בני יפו אורתודוכסים – שמשון בני טייבה : 0-1

בני יפו אורתודוכסים משיגים ניצחון חשוב מאד בניסיון לא להיגרר לקרבות התחתית נגד שמשון בני טייבה שנראה כי לא תצלח במשימתה להשתחל לפלייאוף העליון למרות הסגל הנוצץ שיש לה, עאמר יתים היה איש המשחק ללא ספק שכבש את שער הניצחון הבודד של קבוצתו אבל בזמן החגיגות של השער בעט בדגל הקרן וספג צהוב שני ואדום ובכך השאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים עד לשריקת הסיום בני יפו תצא לנחלת יהודה בשבוע הבא ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי.

 

עאמר יתים כובש שער הניצחון לזכותה של בני יפו אורתודוכסים

 

עירוני בית דגן – נחלת יהודה : 1-3

מה לא נכתב העונה על קבוצתו של יהודה זגורי, הקבוצה כאן כדי להילחם עד הסוף על מקומה הראוי בפלייאוף העליון, השבוע אירחה בית דגן במגרשה את נחלת יהודה שרוצה לברוח מהתחתית , המארחת הגיעה ללא הכוכב הגדול שלה אדיר מנשה וההתחלה נראתה רע מבחינתה, כבר בדקה ה-2 שחר ברכה מעלה את נחלת יהודה ליתרון אבל 2 דקות לסיום המחצית ניר ביטון הבלם משווה ל1-1, בית דגן לא הורידה רגל מהגז וצמד של דיויד קראינסקי קובע את גורל המשחק ומשאיר את בית דגן עוד שבוע במקום החמישי המוליך בתום העונה לפלייאוף העליון.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: דיויד קריאנסקי חלוצה של בית דגן כובש צמד ומשלים מהפך בניצחון קבוצתו על נחלת יהודה, זהו שערו ה-9 של דיויד העונה.

מאמן המחזור: שמעון ועקנין מאמנה של שמשון תל אביב מנצח בצורה משכנעת את טייבה מהמקום השני ומאותת לליגה שעדיין צריך לספור את שמשון ת"א כמועמדת לעלייה מהמקום הראשון.

 

שמעון ועקנין מאמן שמשון מימין ועוזרו נאור אלדד משמאל וביניהם האוהד המסור ליאור טרי 

 

קבוצה מצטיינת: שמשון תל אביב חוגגת עם ניצחון ענק על צעירי טייבה בחוץ, והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

שחקני שמשון ת"א חוגגים את הניצחון הגדול על צעירי טייבה (ליאור טרי)

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 19

הוסף תגובה
תגובות
  1. המשיח הגיע (אפי מימון 06-02-2018, 12:23)
    אני מביא בשורות מתחיל לפעול וקדימה לעבודה אני יעלה את אור יהודה למחוזות גבוהים ביותר