אופי של אלופה: אדומים אשדוד חוזרת עם ניצחון דרמטי משדרות

מה אפשר להגיד על העונה המופלאה של הפועל אדומים אשדוד. כל משחק זה הרפתקה בפני עצמה. בשישי האחרון יצאו האדומים והתארחו לסוג של משחק צמרת מול עירוני שדרות שלמרות ששחררה כמה שחקני מפתח, נלחמת על הפלייאוף העליון.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-02-2018
  • 12:40

את האדומים ליוו כ-300 אוהדים אדומים ש"עטפו" את המגרש הכל כך לא ראוי בטח לא למפגשים מהסוג הזה. לשחקני שתי הקבוצות היה ברור שהם מגיעים לשחק בסוג של אורווה וכדי למצוא פיסת דשא לא בוצית היו השחקנים להתאמץ, דבר שהיה קשה מאוד מה שהוביל את המשחק ברובו למלחמה מול המגרש עבור שתי הקבוצות.

 

שחקני אשדוד שנמצאים במומנטום מצוין עלו בהרכב הקבוע של פיני עייש שהוכיח את עצמו כהר בכמה מחזורים. בשדרות לאחר שחרור השחקנים הסגל גם היה די מאוזן. עם פתיחת המשחק היה ניתן לראות ששתי הקבוצות הגיעו במטרה לנצח. כזכור לאשדוד יש סוג של טראומה מהמגרש הזה בו הם הפסידו בדקות הסיום לפני כשתי עונות עם השער המפורסם.

 

מהפתיחה קצב המשחק היה די מסחרר ומהיר, שתי הקבוצות לחצו, המארחים משדרות עלו ליתרון די מפתיע בדקה ה-20. האדומים נלחצו וכאן מגיעה מילה ענקית לאוהדים מאשדוד שעודדו את קבוצתם מהפתיחה, וגם לאחר השער הרימו אותם בענק מה שהביא את אריאל טרבלסי לכבוש בהתקפה הראשונה מיד לאחר השער שאשדוד ספגה. מהלך שהחל מכדור חופשי מ-40 מטר עולה לרחבה שמגיע ישר לראשו של אריאל טרבלסי שנוגח חזק וחד לפינה ולא משאיר לשוער שדרות בכלל סיכוי. אריאל בכלל לא היסס ורץ היישר לאוהדים ששאגו ועודדו אותם ואפשר להגיד דחף אותם לשוויוון המהיר.

 

במחצית השניה קצב המשחק די נרגע ושתי הקבוצות חיפשו את השער, אך למעט כמה הזדמנויות של שתי הקבוצות לא היו איומים ממשיים. אשדוד הכניסה עוד חלוץ במטרה לכבוש (מושיקו אביטן) ואשדוד די התרעננה .פיני עייש שראה את הנולד שהמשחק די תקוע ביצע את אחד החילופים המשמעותיים של העונה שתיזכר עוד הרבה זמן.

 

הגולסטאר דוד רביבו שרק נחת ב-8 בבוקר מתאילנד, ארז את עצמו לקח מונית ספיישל ישירות לשדרות והתייצב. בדקה ה-75 הגיע השינוי הגדול כאשר פיני עייש מכניס את דוד רביבו ואשדוד הפכה ליותר מסוכנת ואיימה יותר. בדקות הסיום אשדוד מבצעת עוד שני חילופיים במטרה לנצח את המשחק כשהם כבר יודעים שהיריבה העירונית הצליחה לנצח וצימצמה את הפער ל-2 נקודות, אך אוהדי הקבוצה שוב התעלו על עצמם, דחפו את הקבוצה ואז בדקה ה-89 כמו בגול הראשון כדור חופשי מ-45 מטר רק שהפעם המאסטר שף דוד רביבו מרים את הכדור בצורה מושלמת מעל לכל שחקני שדרות, ומי שמגיע אליו כמו מטוס סילון ומתרומם גבוהה מעל כולם בעוצמה זה רחמים צ'קול שמעלה את האדומים בדקה ה-90 ל2-1 דרמטי. 

 

רחמים צ'קול חוגג שער דרמטי

 

אוהדי הקבוצה והספסל של אשדוד לא ידעו את נפשם מרוב אושר ושאגת היתרון נשמעה בכל קצוות שדרות. שופט המשחק שורק לסיום ואשדוד חוגגת את אחד הניצחונות החשובים ביותר במגרש קשה מול קבוצה מאוד קשה, ולמעשה סוגרת מעגל במקום בו הם כמעט איבדו את העלייה לפני שנתיים הם סוגרים מעגל בניצחון שדוחף אותם לעלייה. ללא ספק ניצחון של קבוצה עם אופי של לוחמים שנלחמים עד הרגע האחרון, אופי של ווינרים!!!

 

דוד רביבו מונף על כתפי האוהדים!

 

מוקדם עוד לסכם דברים, אבל ללא ספק האדומים עשו צעד ענק במסע שלהם בליגה ב'. בשישי הקרוב הם יפגשו בבית את מעלה אדומים לעוד משחק לא קל במגרש הסינטטי בשעה 12:00.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אופי של וויינרים שום דבר לא יעצור אותנו השנה (אדום בדם 06-02-2018, 17:22)
  2. קבוצה (עוד 08-02-2018, 09:52)
    מיותרת בלי קהל מופעלת על ידי עסקנים בשביל עסקנים
  3. קבוצה (עוד 08-02-2018, 09:52)
    מיותרת בלי קהל מופעלת על ידי עסקנים בשביל עסקנים
  4. ‏אוהדי עירוני כנסו (‏דניאל רופא 08-02-2018, 12:16)
    ‏טל בחר אותי לנהל משא ומתן מבטיח לכם שנה הבאה טרבלסי יחזור ‏אני אסגור איתו 700 שקל בחודש מילה זה מילה
  5. אוהדי עירוני (‏דניאל רופא 08-02-2018, 12:18)
    ‏מבטיח לכם שנה הבאה כולם יחזרו לשחק בעירוני ‏יהיה לנו תקציב 30,000 שקל נחזיר את כל אלה שברחו ‏להפועל הפועל תהיה בליגה א׳ למקום שם נחזיר אותם לעירוני
  6. אוהדי עירוני (‏אסף הדר 08-02-2018, 12:19)
    ‏אוהדי עירוני ‏אני כולה חייל של הנהלה ‏הם לא רצו אותי באמת שמו אותי ואת דניאל רופא מעלי אז תבינו לבד שאני סתם בובה
  7. תומר (טל 08-02-2018, 12:20)
    ‏תומר אני אומר לך ששנה הבאה ‏גם אם לא תרצה לתרום כסף שרון מרציאנו יהיה מאמין כי רק אני מחליט אתה כל הצינור לכסף
  8. הפועל (‏אלמוני 08-02-2018, 12:21)
    ‏הפועל ממש לא קבוצה מיותרת קבוצה מיותרת זה הקבוצה של מנהלת את עירוני אשדוד ‏‏חה חה חה חה חה חה חה
  9. כנסו (טל 08-02-2018, 12:24)
    ‏בחרתי את הסף הדר להיות מנכ״ל ואני למרות שאין לו מניה רק אני קובע אתם בובות כל האוהדים לא סופר אתכם