ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-20

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 27 שערים, 4 ניצחונות לקבוצות החוץ, 3 תוצאות תיקו וניצחון ביתי אחד. המוליכה שמשון כפר קאסם מוחצת את היורדת לליגה ג', אור יהודה מנצחת בביתה ושומרת על פער 6 הנקודות מהפסגה, צעירי טייבה מאבדת נקודות יקרות, בית דגן משיגה את תוצאת המחזור עם ניצחון ענק, בני יפו משיגה ניצחון חשוב, רו"ח חוזרת עם נקודה יקרה ממגרש קשה, בית"ר פ"ת מנצחת בכפר קאסם וקרית אונו לא מצליחה לנצח בבית את יריבתה למאבקי התחתית. הכל בסיכום של המחזור ה-20 שמוכיח כי הדרך להכרעות רחוקה מאד

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-02-2018
  • 12:26

א.ס חולון - שמשון כפר קאסם : 8-1

לא כוחות וזה בלשון המעטה קבוצת הכוכבים של שי מאור הגיעה למשחק קליל בחולון ומחצה את היורדת הראשונה לליגה ג', המשחק דווקא נפתח בצורה מאד אופטימית עבור חולון שכבר אחרי 3 דקות הובילה משערו של אלון שטיינבך אבל בדיעבד זה הדבר האחרון שחולון הייתה צריכה כדי להעיר את המפלצת מכפר קאסם בחגיגת השערים של שמשון כפר קאסם השתתפו עיוב אבו סבית', משה סולימנוב, ירין הילל, יחיא עיסא וצמדים של יוסף אבו לאבן ועידן חג'ג'. חולון מסיימת את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של הקפטן שלה בר אלון, חולון ממשיכה בתצוגות המביכות ויורדת ליגה עם אחת העונות העגומות של יורדת בליגה ב'.

 

השלישיה הקטלנית של כפר קאסם עידן חג'ג', יוסף אבו לאבן ועיוב אבו סבית

 

מ.כ אור יהודה – עמישב פתח תקוה : 0-2

אור יהודה ממשיכה לרדוף אחרי כפר קאסם בתקווה שכפר קאסם תמעד אבל עושה רושם שזה לא יקרה בקרוב, אבל אור יהודה עושה את שלה ומשיגה עוד 3 נקודות יקרות שהגיעו עם הרבה קושי. צמד שערים של משה עמר במחצית השנייה הכריעו את המשחק, עמישב סיימה את המשחק ב-9 שחקנים אחרי שניב בן נעים ואור פיליפסבורן הורחקו, עמישב תמשיך להילחם על מקומה בליגה עד לסיום העונה.

 

משה עמר כובד הצמד לאור יהודה ואיש המשק חוגגים בסיום 

 

בני ג'ת – צעירי טייבה : 2-2

בני ג'ת ממשיכה ביכולת המצויינת שלה שסופרת 10 משחקים ללא הפסד והשבוע גם נגד קבוצת הצמרת מטייבה הציגה יכולת טובה במשחק אגרסיבי חסר פשרות , צמד שערים של שחף נעימי ואברהם חי העלו את קבוצתו של מוחמד עוודי ליתרון מבטיח של 2-0 אבל חניכיו של צביקה לוי הצליחו להשוות מצמד של איתי קובי דומר המצוין שסופר כבר 14 שערים העונה , איבוד הנקודות של טייבה מרחיק אותה 10 נקודות מהמוליכה ובכך נגוז חלום העליה מהמקום הראשון .

 

שמשון תל אביב – בית דגן : 4-3

משחק אדיר ואמוציולנלי התפתח במושבה בסיומו בית דגן מנצחת בתוצאה 4-3 וזו הפעם השלישית שהיא מסיימת בתוצאה הזו העונה ככה זה שיש לך כלים התקפיים חזקים , בית דגן פתחה בסערה והובילה 2-0 כבר בדקה ה- 36 משערים של אלמוג סמט כהן ודיויד קריאנסקי, חניכיו של שמעון ועקנין והישוו עד לדקה ה-47 משערים שלש קורל אזולאי ואביתר נדלר, אלמוג סמט כהן השלים צמד והעלה את בית דגן ליתרון נוסף אלא שאביתר נדלר איזן את התוצאה ואז הגיע דיויד קריאנסקי בדקה ה-83 שמשלים צמד ומכריע את גורל המשחק. משחק מצוין שהסיים באירועי אלימות שאותם צריך לגרש ממגרשי הכדורגל וחבל שזה מה שצריך לזכור ממשחק כזה.

 

שחקני 2 הקבוצות לפני פתיחת המשחק 

 

נחלת יהודה – בני יפו : 1-0

משחק בין שתי קבוצות שרוצות לברוח מהתחתית ולסיים עונה בצורה שקטה , חניכיו של ריאן טאהא משיגים ניצחון חוץ חשוב מאד משער מאוחר של עופר סער המצוין בדקה ה-80 , ניצחון זה מרחיק את יפו מרחק 7 נקודות ממשחקי ההצלבה נגד הירידה , לעומתה נחלת יהודה חייבת להתעורר ומהר מכיוון שכרגע נמצאית עם אותן נקודות כמו רו"ח ת"א מהמקום ה-13 שאותה תפגוש במחזור הקרוב.

 

עופר סער ועדן שעשע חוגגים את שער הניצחון

 

שמשון בני טייבה – רו"ח תל אביב : 1-1

מי שמתפלא לנוכח התוצאה כנראה לא מבין ממה מורכבת הרוח של רו"ח ת"א קבוצת התחתית הגיעה עם סגל קצר אבל עם הרבה מחוייבות על מנת לא להפסיד בטייבה נגד הסגל הנוצץ של שמשון טייבה, שמשון טייבה לחצה אבל שחקני רו"ח חיכו לזמן המתאים ועקצו כמו שרק הם יודעים , ישראל בורוכוב העלה את רו"ח ליתרון אבל כרם נסיראת השווה בדקה ה-51 וקבע את תוצאת המשחק, רו"ח ת"א סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר שישראל בורוכוב הורחק. נקודה יקרה לרו"ח שתמשיך להילחם עד הסוף כנגד מאבקי ההצלבה ואלי תוכל לברוח מהם לעומתה טייבה לא מצליחה להתרומם וחלום הפלייאוף העליון מתרחק.

 

עומרי כהן בלמה של רו"ח ת"א ועמית יוסילביץ קשרה של טייבה בסיום המשחק (עומרי כהן)

 

שועאע כפר קאסם  - בית"ר פ"ת : 2-0

בית"ר פ"ת משיגה ניצחון חשוב מאד ומתרחקת גם היא מרחק 7 נקודות מהמקום המוביל למשחקי ההצלבה נגד הירידה חניכיו של טל לוי הגיעו נחושים וכבשו שני שערים חשובים מרגליהם של דור אזולאי המצוין וגיא חזן , כפר קאסם סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר עלא עראר ועירון כהן הורחקו

 

קרית אונו – פרדסייה : 0-0

משחק משעמם וחסר מעוף בין 2 קבוצות שעד הסוף ילחמו על הירידה ,בשורות קרית אונו הורחק המחליף גל גרינדרפר,  לקרית אונו סגל שחקנים יותר טוב אבל לא מצליחה לצבור נקודות .

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: אלמוג סמט כהן חלוצה של בית דגן כובש צמד בניצחון הענק של בית דגן על שמשון, זהו שערו ה-15 של אלמוג העונה.

 

אלמוג סמט כהן חלוצה הלוהט של בית דגן משלים צמד 

 

מאמן המחזור: יהודה זגורי מאמנה של בית דגן משיג ניצחון ענק ומוביל את קבוצתו לעונה ענקית ולפלייאוף העליון .

קבוצה מצטיינת: בית דגן משיגה ניצחון ענק על שמשון בחוץ והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

 

 

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 20

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה לאתר גולר (יוסי משה 12-02-2018, 13:41)
    בושה לאתר גולר שנותן ליהודה זגורי מאמן המחזור אחרי שגרם לבלגן בסוף המישחק עם אצבע משולשת
  2. רק אור יהודה (אפי מימון 12-02-2018, 13:51)
    אנחנו הקבוצה הטובה ביותר רק אני ידאג להרים את הקבוצה נתנו פור לכפר קאסם מעכשיו אור ו