ליגה ב' דרום א': סיכום ה-מחזור 21

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 27 שערים בלבד 3 ניצחונות לקבוצות הבית, 2 ניצחונות לקבוצות החוץ. המוליכה שמשון כפר קאסם מביסה, אור יהודה מנצחת בשיניים, צעירי טייבה מנצחת בדקות הסיום, קרית אונו ונחלת יהודה מנצחות בחוץ ושאר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה . הכל בסיכום של המחזור ה-21 שמוכיח כי הדרך להכרעות רחוקה מאד

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-02-2018
  • 18:59

שמשון כפר קאסם – עמישב פתח תקווה : 2-6

לא כוחות וזה בלשון המעטה קבוצת הכוכבים של שי מאור אירחה בביתה את עמישב שרק רוצה להבטיח עוד עונה בליגה ב' , כפר קאסם לא ריחמה והיכתה בעמישב 6 פעמים מרגליהם של ירין הילל, עבדאללה טהה וצמדים יוסף אבו לאבן ועיוב אבו סבית בין לבין הצליחה עמישב רק לצמק משערים של שירן היימן וננו ועקנין. הכסף הגדול של כפר קאסם הצליח לייצר עוצמה וכל ניצחון שלהם הוא ללא עוררין , לא נראה שיש קבוצה שמסוגלת למנוע מהם את העלייה מהמקום הראשון.

 

מ.כ אור יהודה – שמשון בני טייבה : 0-2

אור יהודה ממשיכה לרדוף אחרי כפר קאסם בתקווה שכפר קאסם תמעוד אבל עושה רושם שזה לא יקרה בקרוב, אור יהודה אירחה באיצטדיונה המדהים את קבוצת הכוכבים של טייבה שמשום מה לא מצליחה להתחבר ולייצר תוצאות , טייבה שלטה במשחק והגיעה לאין ספור הזדמנויות אבל יכולת מצויינת של שוער אור יהודה גל פלמנבאום ושערים של משה עמר וארנון טמיר נתנו את הנקודות לאור יהודה.

 

משה עמר חוגג עם חבריו את כיבוש השער שמקנה לאור יהודה ניצחון חשוב (גיא צמח)

 

ראשי מ.כ אור יהודה יאיר משיח גיא פרץ ושלמה חזן יכולים להיות מרוצים מהניצחון החשוב (גיא צמח)

 

צעירי טייבה – כפר קאסם שועאע : 0-1

צעירי טייבה המצויינת חיפשה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שני משחקים רצופים ללא ניצחון ובשישי פגשה את שועאע כפר קאסם שבמגמת ירידה וסופרת 6 משחקים ללא ניצחון , חניכיו של צביקה לוי היו נחושים יותר והשיגו את הניצחון היקר משער בודד בדקה ה-80 של קובי דומר המצוין שלא מפסיק להבקיע, בעקבות הניצחון צעירי טייבה עולה למקום השלישי ויכולה כבר להכין את עצמה לפלייאוף.

 

שחקני טייבה חוגגים עם קובי דומר את שער הניצחון 

 

בני יפו אורתודוכסים – שמשון תל אביב : 1-1

איזה משחק מטורף קיבלנו ביפו כאשר בני יפו אורתודוכסים העשירית אירחה את שמשון ת"א השלישית, 3 אדומים 2 שערים שאחד מהם הובקע בדקה ה-89 , עופר סער מלך השערים של יפו הבקיע לפני הירידה למחצית, אבל רפי סגל השוה דקה לסיום המשחק , בתווך הורחקו 3 שחקנים יוסף אלעוברה וניסים אליהו מיפו ומשמשון ת"א ריף פרץ. יפו עם כל האכזבה משיגה נקודה חשובה שממשיכה להרחיק אותה מהתחתית לעבר מרכז הטבלה, לעומתה שמשון יורדת מקום אחד למקום הרביעי ותנסה לשמור עליו עד לסיום העונה ולנסות לעלות מהפלייאוף.

 

משחק חזק ואגרסיבי התפתח ביפו עם 3 אדומים (ליאור טרי)

 

בית דגן – בני ג'ת : 2-2

הקבוצות המפתיעות של העונה נפגשו בשישי בבית דגן לקרב ישיר על הפלייאוף העליון . בית דגן המקומית עלתה מנומנמת וטנתנה לבני ג'ת לעלות ליתרון מבטיח של 2-0 כבר בדקה ה-40 אבל השנה בית דגן לא נשברת בשום סיטואציה, דיויד קראינסקי מצמק על סף הירידה למחצית ורז משען 2 דקות לסיום המשחק משווה עבור בית דגן , ללא ספק משחק שעומד בציפיות בין 2 קבוצות מצויינות.

 

א.ס חולון – קרית אונו : 2-0

א.ס חולון שבעונה הבאה תשחק בליגה ג' אירחה במגרשה את קרית אונו מהתחתית שרק רוצה לברוח משם וכמה שיותר מהר , כבר בדקה ה-9 קרית אונו עולה ליתרון משער בכורה של החלוץ אלירן מגול , במחצית השניה הגדילה קרית אונו את התוצאה משער של דוד אפנג'ר בפנדל, בעקבות הניצחון קרית אונו מרוחקת 3 נקודות מחוף מבטחים אבל הליגה רחוקה מלהיות מוכרעת.

 

שער בכורה לאלירן מגול במדי קרית אונו (גיא צמח)

 

בית"ר פ"ת – פרדסייה : 1-1

בית"ר פ"ת ממרכז הטבלה אירחה במגרשה את פרדסייה שבמקום ה-15 , פרדסייה למרות מיקומה עדיין לא מוותרת ותילחם עד השניה האחרונה במחזור ה-30 ע"מ לחולל נס ולהישאר בליגה, אור ספאן העלה את פתח תקוה ליתרון בדקה ה-10 אבל שי רוטמן מי אם לא הוא השווה בפנדל בדקה ה-59 ומעניק נקודה נוספת לפרדסייה במאבקי התחתית.

 

רו"ח תל אביב – נחלת יהודה : 4-2

משחק נהדר התפתח בוולפסון בין 2 קבוצות התחתית רו"ח תל אביב לבין נחלת שרק רוצות לשרוד עוד עונה בליגה ב'. המשחק נפתח בשליטה של נחלת יהודה וכבר במחצית הובילה 2-0 מצמד של יניב סבג , בתחילת המחצית השניה רו"ח צימקה מרגליו של עמית קמחזי המצוין אבל סבג העלה את נחלת ליתרון 4-1 ב-3 דקות ומשלים רביעייה מדהימה , עד לסיום קמחזי עוד צימק ל 4-2 אבל רו"ח לא הצליחה לעשות יותר מזה , בסיום 4-2 ענק לנחלת שמעל כולם בולט יניב סבג הותיק עם רביעייה.

 

יניב סבג כובש הרביעייה מימין ועמית מגול 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: יניב סבג קשרה המצויין של נחלת יהודה כובש רביעייה מדהימה לרשתה של רו"ח ומעניק 3 נקודות יקרות מאד לקבוצתו.

 

מאמן המחזור: שי מאור מאמנה של שמשון כפר קאסם רושם ניצחון ענק על עמישב פתח תקוה והוא בדרך הבטוחה לעלות את קבוצתו לליגה א'.

 

שי מאור מוביל את קבוצתו לליגה א' ואין מי שיעצור אותו

 

קבוצה מצטיינת: שמשון כפר קאסם משיגה ניצחון גדול והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 21

הוסף תגובה
תגובות
  1. לב ונשמה (חוג האוהדים 19-02-2018, 21:55)
    אנחנו נוכיח לכל הליגה שהמקום שלנו רק בליגה א בלי הרבה כסף אבל הרבה נשמה ולחימה כי אור יהודה משחקים מהלב והנשמה בלי רגשי נחיתות והרבה שפו להנלה לשלמה חזן ויאיר משיח שעושים הרבה לקבוצה ומגיע להם קצת נחת הז יאללה ליגה א אנחנו בדרך