ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-21

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 16 שערים בלבד 4 ניצחונות לקבוצות הבית ו-4 ניצחונות לקבוצות החוץ, מחזור שבו אדומים אשדוד מנצחת ושומרת על פער 4 נקודות בצמרת מעירוני אשדוד שמנצחת גם היא, קרית מלאכי מביסה בביתה , ירוחם ומ.ס באר שבע מנצחות בבית ואילו בני יצ'אלאל, נתיבות, וגבעת זאב מנצחות בחוץ. הכל בסיכום של המחזור ה-21 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה – הרבה מתח

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-02-2018
  • 15:31

עירוני מודיעין - הפועל אדומים אשדוד: 2-1

המוליכה הגאה של הליגה הגיעה למשחק חוץ קשה מאד במודיעין אבל הגיעה נחושה על מנת לשמור על היתרון בצמרת מהיריבה העירונית ובעזרת יכולת שיא של השוער שלה יוסי שקל השיגה 3 נקודות יקרות, משחק שקול מאד התפתח בין שתי הקבוצות ולאחר מחצית ראשונה מאופסת עלו חניכיו של פיני עייש ליתרון 2-0 תוך 3 דקות בדקה ה-60 מפנדל של דוד רביבו ושער של דניאל אטיאס,מודיעין לא הרימה ידיים ותקפה ללא הרף ואף הצליחה לצמק את התוצאה מרגליו של רז מזרחי ועד לסיום יכלה להשוות אבל יוסי שקל נעל את השער עד לסיום, מודיעין נותרה ב-10 שחקנים לאחר שהמחליף אליה דרעי הורחק בתוספת הזמן.

 

שחקני אדומים אשדוד חוגגים בסיום המשחק את הניצחון החשוב (מדיה אדומים אשדוד)

 

עירוני אשדוד – מכבי באר שבע : 0-1

סגנית המוליכה עירוני אשדוד רצתה לשמור על הפער 4 הנקודות מהמוליכה אבל המשימה לא היתה קלה נגד מכבי באר שבע מהתחתית שהגיעה להילחם על חייה ונתנה את כל כולה במגרש אבל עירוני אשדוד הגיעה נחושה יותר והצילחה לשמור על שער נקי בפעם ה-19 העונה ובמקביל לכבוש שער בודד של המחליף יגל בלאיש בדקה ה-62 ועד לסיום לשמור על היתרון ועל 3 הנקודות היקרות. עירוני אשדוד תפגוש במחזור אמצע השבוע את צעירי רהט בחוץ.

 

עירוני אשדוד דרוכים לפני המשחק (מוטי קדוש)

 

קרית מלאכי – בני אילת : 0-4

קרית מלאכי השלישית אירחה בביתה את בני אילת הלא יציבה ומבחינתה קרית מלאכי כבר מחכה למשחקי הפלייאוף, לאחר מחצית ראשונה מאופסת עלו קרית מלאכי למחצית השנייה כמו מלוע של תותח והלמו באילתים 4 פעמים משערים של משה שעשוע, שרון עדני, דייב פינטו ומיכאל חמו . קרית מלאכי תפגוש במחזור הקרוב את גבעת זאב ואילו אילת תארח את שדרות.

 

מ.ס באר שבע – צעירי רהט : 0-1

באר שבע שרוצה להבטיח את הפלייאוף העליון אירחה במגרשה את רהט מהתחתית שנלחמת על חייה, באר שבע עלתה ליתרון כבר בדקה ה-9 מרגליו של שי יצחק ושמרה על  היתרון עד לסוף המשחק והבטיחה עוד 3 נקודות יקרות , באר שבע סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר שהחליף רותם מרום הורחק עמוק בתוספת הזמן, לעומתה רהט חייבת לאסוף נקודות ומהר על מנת להיחלץ מהמקום ה-15 המוביל לליגה ג'.

 

מעלה אדומים – בני יצ'אלאל : 1-0

המועדון הרחובותי הצנוע ממשיך במסע ההיחלצות שלו מהתחתי והקבוצה משיגה 3 נקודות חשובות נגד קבוצת הצמרת מעלה אדומים ועוד בחוץ, שער בודד של אבראו צקלה הכריע את גורל המשחק כבר בדקה ה-18, מעלה אדומים תקפה רבות על מנת להשיג את השיוויון אבל הגנת יצ'אלאל עמדה איתנה והשיגה את הניצחון החשוב, יצ'אלאל נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-90 לאחר ששוערה אופק אמסלם הורחק בצהוב שני.

 

עירוני שדרות – עירוני נתיבות : 1-0

נתיבות שעוד חולמת להשתחל לפלייאוף העליון יצאה למשחק חוץ קשה מאד בשדרות נגד הקבוצה המקומית, לאחר מחצית ראשונה מאופסת שחקני נתיבות על למחצית השניה מרוכזים ותוך דקה עלו ליתרון 1-0 מרגליו של רונאל חדד שהספיק עד לסיום, בדקות הסיום הורחק אליעזר איילין משדרות . בעקבות הניצחון נתיבות רחוקה 6 נקודות מהפלייאוף.

 

רונאל חדד כובש שער הניצחון לנתיבות 

 

מ.ס שיכון המזרח – גבעת זאב : 2-1

גבעת זאב מהמקום ה-12 יצאה למשחק חוץ קשה נגד שיכון המזרח שנמצאית בתקופה טובה וברחה לאחרונה מהתחתית הבוערת. גבעת זאב כמו חיה פצועה שנלחמת על חייה רצתה יותר ובדקה ה-65 הובילה 2-0 מצמד של מיכאל אלקסלסי, שער מצמק של דניאל קריטי הספיק רק לצמק את התוצאה ולקבוע 2-1 שנשמר עד לסיום. בעקבות הניצחון גבעת זאב קופצת למקום ה-12 המבטיח עונה נוספת בליגה ב' אבל העונה רחוקה מלהסתיים .

 

הפועל ירוחם – עירוני בית שמש : 0-2

ירוחם שעדיין מאמינה שניתן להשיג מקום בפלייאוף העליון אירחה במגרשה את האחרונה בית שמש ולא התקשתה יתר על המידה להשיג את הניצחון, ירוחם פתחה חזק את המשחק וכבר בדקה ה-28 הובילה 2-0 מרגליהם של מתן אפריאט ודוד סויסה. לאחר השע השני ירוחם הורידה הילוך והתוצאה נשארה בעינה עד לסיום, בעקבות הניצחון ירוחם מרוחקת רק 4 נקודות מהמקום החמישי המוליך לפלייאוף העליון.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: יוסי שקל שוערה של אדומים אשדוד מציג יכולת אדירה שמעניקה לקבוצתו מעניק ניצחון יקר מאד במגרש קשה מאד.

 

יוסי שקל שוערה של אדומים אשדוד עם תצוגת שוערות מצויינת והקהל מעניק לו אהבה (מדיה אדומים אשדוד)

 

מאמן המחזור: שרון מרציאנו עם ניהול משחק סבלני ועם חילוף מנצח משיג עוד 3 נקודות יקרות -זה מה שנקרא ניצחון של מאמן.

 

שרון מרציאנו מאמנה של עירוני אשדוד על רק האוהדים המסורים (מוטי קדוש)

 

קבוצה מצטיינת: גבעת זאב משיגה ניצחון חוץ יקר מאד בשיכון המזרח , והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום מחזור 21

הוסף תגובה
תגובות
  1. השער באשמת שקל ומתן המחליף יותר טוב ממנו (אדום כועס 19-02-2018, 15:55)
    שקל חתרן