חלוקת נקודות: בני גת - בני יפו 2:2

צמד מהיר של עדן שעשע לא הספיק לבני יפו כדי לחזור עם מלוא שלוש הנקודות ממשחק החוץ מול בני ג'ת. חניכיו של עוודי איזנו את התוצאה וחילקו את הנקודות בין הקבוצות. לחניכיו של ריאט טאהא עוד היתה הזדמנות לנצח את המשחק, אך בני יפו החמיצה בעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-90.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-02-2018
  • 11:02

בני ג'ת שמכוונת אל הפלייאוף העליון כשהיא מרוחקת ערב המחזור רק שתי נקודות מבית דגן שבמקום החמישי אירחה את בני יפו שנמצאת במומנטום נהדר כשהיא מטפסת כבר למרכז הטבלה, למקום התשיעי.

 

פתיחת המשחק היתה כל כולה של בני יפו ששלטה ללא עוררין במגרש. הגול הראשון של בני יפו הגיע לאחר כרבע שעה של משחק. בעיטה חופשית של בני יפו, הכדור פגע בחומה והגיע לעדן שעשע שמתוך הרחבה בעט מימין לפינה הרחוקה ופנימה. 1:0 מוצדק לזכותה של יפו.


בני יפו המשיכו לתקוף את שערה של בני ג'ת. בחלוף כחמש דקות, סלים סכחפי פרץ באגף שמאל, הוציא רוחב לעדן שעשע שמאותה עמדה כמו בשער הראשון, בעט לפינה הרחוקה. שוערה של ג'ת עוד הצליח להדוף את הכדור, אך שעשע שנמצא לאחרונה בכושר נהדר, עט על הכדור ובעט שוב לפינה הרחוקה ופנימה. 2:0 לזכותה של בני יפו.

 

ריאן טאהא, קבוצתו איבדה הזדמנות נהדרת להיצמד לחבורת הפלייאוף העליון


בני ג'ת עוד הצליחה לצמק את התוצאה חמש דקות מהמחצית. ערבוביה ברחבת בני יפו לאחר התקפה מתפרצת של ג'ת, אבי חי ניצל את המצב ובעט פנימה. 2:1 תוצאת המחצית הראשונה.


במחצית השנייה, בני ג'ת התחילה לשלוט במשחק במטרה לאזן את התוצאה. ואכן בדקה ה-70 נסיונות ההתקפה של ג'ת נשאו פרי. בעיטה של זיו אוסון לפינה הרחוקה, הכדור ניתז מהקורה פנימה. 2:2 בני ג'ת מאזנת את התוצאה לאחר שכבר היתה בפיגור של שני שערים במשחק.


לקראת סיום המשחק בני יפו נשארה בעשרה שחקנים לאחר שאבלאסי ספג כרטיס צהוב שני והורחק מהמשחק. לבני יפו עוד היתה הזדמנות נהדרת להכריע את המשחק, כאשר ממש בדקה ה-90 נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכותה. אך סעיד גרבוע החמיץ את ההזדמנות.

 

מוחמד עוודי מאמנה של בני ג'ת אמר בתום המשחק: "מאכזב לסיים בתיקו ביתי, אבל אחרי שיפו הובילה 2-0 התיקו די טוב. הפנים כבר לשבוע הבא נגד רואי חשבון. חייבים לנצח ולהמשיך קדימה".

עדן שעשע, כובש הצמד לזכותה של בני יפו, נמצא בכושר נהדר בשבועות האחרונים

הוסף תגובה
תגובות
  1. גת (מחמוד 21-02-2018, 17:43)
    אני כבר רואה עת הקבוצה הזאת תקופה ארוכה . בלי מספר 11 ו99 עפשר לזרוק תקבוצה לפח.