ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-22

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 31 שערים, 3 ניצחונות לקבוצות הבית, 3 ניצחונות לקבוצות החוץ ו-2 תוצאות תיקו. המוליכה שמשון כפר קאסם מנצחת, אור יהודה מאבדת שתי נקודות יקרות, צעירי טייבה מנצחת, רו"ח משיגה את תוצאת המחזור נגד קבוצת צמרת, קרית אונו, שועאע כפר קאסם ועמישב מנצחות בבית ובני ג'ת מסיימת בתיקו. הכל בסיכום של המחזור ה-22 שמוכיח כי הדרך להכרעות רחוקה מאד...

  • על ידי: גיא צמח
  • 22-02-2018
  • 13:50

שמשון בני טייבה - שמשון כפר קאסם : 3-1

שמשון בני טייבה אירחה במגרשה את המוליכה שמשון כפר קאסם וידעה שניצחון ישאיר אותה חזק במאבק על המקום החמישי, על כר הדשא התפתח משחק מאוזן של שתי קבוצות שרוצות לנצח אבל בסיום שמשון כפר קאסם יצאה עם ידה על העליונה. יוסף אבו לאבן העלה את כפר קאסם ליתרון 4 דקות מהפתיחה אבל לירן אלמוג משווה בדקה ה-30, עידן חג'ג' מחזיר את היתרון לכפר קאסם 4 דקות מההפסקה בפנדל שנוי במחלוקת ועיוב אבו סבית קובע את תוצאת המשחק בדקה ה-73. הניצחון של כפר קאסם מגדיל את יתרונה בצמרת ל-8 נקודות לאחר שאור יהודה מסיימת את משחקה רק בתיקו.

 

לירן אלמוג משווה ל1-1 (נזי סולטן)

 

שערו של עיוב אבו סבית קובע את תוצאת המשחק 3-1 לכפר קאסם ( נזי סולטן)

 

נחלת יהודה – מ.כ אור יהודה : 2-2

נחלת יהודה שרק רוצה לברוח מהתחתית אירחה במגרשה את אור יהודה מהמקום השני, במחצית הראשונה פער הרמות נראו בבירור ואור יהודה שלטה ואף הבקיעה פעמיים משערים בנגיחות של קובי בדש ואריאל ענבי, במחצית הראשונה היה צריך להישרק פנדל לטובתה של אור יהודה לאחר הכשלה ברורה ברחבה על ארנון טמיר מה שהיה מחסל כנראה את גורל המשחק אבל את נחלת יהודה זה לא עניין ובמחצית השניה עלתה במטרה להשוות ואכן עשתה זו צמד שערים תוך 4 דקות של ניר אבו ויניב סבג הבלתי שנגמר קובעים את תוצאת הסיום . התיקו הזה הוא כמו הפסד לאור יהודה שמאבדת 2 נקודות יקרות במאבק על העלייה נגד כפר קאסם שהגדילה את יתרונה בצמרת ל-8 נקודות כשנותרו עוד 24 בקופה.

 

שער של קובי בדש לא הספיק לחניכיו של יעקב טל כדי לנצח (גיא צמח)

 

הפועל פרדסייה – צעירי טייבה : 4-2

חניכיו של צביקה לוי חוזרים למסלול הניצחונות ומשיגים ניצחון שני ברציפות והפעם בחוץ נגד פרדסייה שנלחמת על חייה אבל כנראה איבדה סיכוי ממשי להישאר בליגה , ארבעה שערים של צעירי טייבה מרגליהם של קובי דומר רפי עמרן וצמד של איתי אוחיון הכריעו את תוצאת המשחק לעומת שני שערים בלבד של פרדסייה, טייבה סיימה ב-10 שחקנים את המשחק לאחר הרחקתו של יחי זכריה. טייבה יכולה להתחיל להתכונן לפלייאוף העליון במטרה להפתיע ולעלות ליגה אבל המשימה תהיה קשה, פרדסייה מרוחקת 10 נקודות מהמקום ה-14 והיא כנראה תצטרף לא.ס חולון בליגה ג בעונה הבאה.

 

שמשון תל אביב – רו"ח תל אביב : 3-1

תוצאת המחזור הושגה במגרשה של שמשון תל אביב כאשר רו"ח ת"א מהתחתית התארחה בספורטק אצל שמשון והביאה את כל מה שמאפיין אותה לחימה נחישות ועמידה טקטית למגרש והצליחה לנצח את קבוצת הצמרת של שמשון 3-1 אכן תוצאה מדהימה עבור רו"ח שרק רוצה להישאר עוד עונה בליגה ב'. מתן מלכא קשרה של רו"ח ת"א להט במגרש וכבש צמד את השלישי לזכות רו"ח כבש עמית קמחזי, שמשון הצליחה רק לצמק במהלך המשחק משער של רפי סגל.ברו"ח בלט ביכולתו עומרי כהן הבלם הותיק שסיכל לא אחת את התקפותיהם של חלוצי שמשון והראה שעוד כוחו במותניו, ללא ספק תוצאה ענקית לחניכיו של ארז בלפר ושלומי גולנזר שמשיגים ניצחון ענק במגרש קשה מאד ואוספים עוד 3 נקודות יקרות במאבק על ההישארות בליגה , מנגד שמשון חסרה את בלמה המצוין ריף פרץ אבל זה לא יכול להיות תירוץ עבור קבוצה שיש לה שאיפות לעלות ליגה ועם סגל שחקנים כזה איכותי ושחקנים שמקבלים שכר לא נמוך בכלל, שמשון חייבת לנצח משחקים מסוג אלו אם רוצה לחלום על עלייה ולא יכולה להרשות לעצמה להיראות ככה.

 

.שחקני רו"ח ת"א חוגגים בסיום תוצאה ענקית

 

בני ג'ת – בני יפו אורתודוכסים : 2-2

בני ג'ת שנלחמת על העלייה לפלייאוף העליון אירחה בבאקה אל גרבייה את בני יפו של ריאן טהה. יפו הגיעו מרוכזים ושלטו במחצית הראשונה והצליחו להמם את ג'ת עם 2-0 כבר בדקה ה-20 מצמד של עדן שעשע המצוין. אבל ג'ת חזרה אט אט למשחק ועד המחצית צימקה משער של אברהם חי, במחצית השניה ג'ת שלטה בנעשה במגרש והישוותה את התוצאה משער של זיו אוסון בדקה ה-71 . עד לסיום נותרה יפו ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של יוסף אבלסי בצהוב שני.

 

עדן שעשע עם יכולת נהדרת וצמד לזכות בני יפו 

 

קרית אונו – בית"ר פתח תקוה : 0-1

קרית אונו משיגה ניצחון שני ברציפות בפעם הראשונה העונה והפעם השיגה ניצחון חשוב על בית"ר פ"ת ממרכז הטבלה ונראה כי בקרית אונו הפנימו את המצב ונלחמים על כל נקודה , שער בודד בדקה ה-13 של טל חבה מבישול של אלירן מגול קבע את תוצאת המשחק 1-0 יקר מאד לקרית אונו שרחוקה נקודה בלבד מהמקום ה-12 שלו משמעות רבה, פ"ת חייבת להתעורר ומהר אחרת תסתבך במאבקי הירידה .

 

שועאע כפר קאסם – עירוני בית דגן : 0-3

שועאע כפר קאסם חוזרת לנצח לאחר 7 משחקים רצופים ללא ניצחון ועושה זאת דווקא נגד הקבוצה המפתיעה של העונה בית דגן מהמקום החמישי, כפר קאסם הבקיעה 3 שערים ללא מענה מרגליהם של מוחמד אבו ע'אנם וליד חוארי ומוחמד סרסור . הניצחון הזה מקרב את כפר קאסם ל-6 נקודות בלבלד מהמקום החמישי המוליך לפלייאוף בתום העונה.

 

עמישב פתח תקוה – א.ס חולון : 0-5

לאחר מחצית ראשונה מאופסת עמישב מנצחת את היורדת לליגה ג וכובשת 5 פעמים ללא רחם במחצית השניה, שלושער של ננו ועקנין שמעלה את מאזנו העונה ל-17 כיבושים, אורן פרידמן ואוריאל הנדרי השלימו את החגיגה , למרות הניצחון עמישב יכולה לקחת מהמשחק הזה רק את 3 הנקודות ולהמשיך בניצחונות במטרה להבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: מתן מלכא קשרה המצוין של רו"ח תל אביב כובש צמד ומציג משחק מצוין נגד שמשון ת"א החזקה ומעניק 3 נקודות יקרות מאד לקבוצתו.

 

מתן מלכא עם יכולת נהדרת (גיא צמח)

 

מאמן המחזור: ארז בלפר מאמנה של רו"ח ת"א משיג ניצחון נהדר ואוסף עוד 3 נקודות בדרך להשארות הקבוצה בליגה, מילה טובה מגיעה גם למאמנה השני של רו"ח שלומי גולנזר שנבצר ממנו להגיע למשחק.

 

ארז בלפר מאמנה של רו"ח ת"א עם ניצחון ענק 

קבוצה מצטיינת: רו"ח תל אביב משיגה ניצחון גדול והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 22

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה (משה 22-02-2018, 14:07)
    בושה מה שהשחקנים של צעירי טייבה עושים למאמן שלהם כאילו הוא אפס שמים אליו פס כאילו הוא כלום עושים טובה שהם משחקים צועקים אליו בלי הפסקה פשוט בושה