קרית אונו גברה על יהוד ונשארה בליגה ב'

בגמר הפלייאוף התחתון בליגה ב' ניצחה קרית אונו מליגה ב את הפועל בני יהוד מליגה ג' ותשחק עונה נוספת בליגה ב. משחק שנחשב ל"דרבי" של בקעת אונו הגיעו מעל 500 צופים שעודדו ויצרו אווירה טובה. קרית אונו נהנתה משער עצמי של רותם בר יוסף ומידן כליפא. שאול ברשון מנכ"ל קרית אונו: "בשנה הבאה נראה אחרת". ומעניין לראות מי זכה בפרס בחסות RUN- המותג של הכדורגל הישראלי.

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-04-2018
  • 08:56

מעל 500 צופים הגיעו לצפות במשחק המעניין שנערך באור יהודה שהיה על הזכות לשחק בליגה ב בעונה הבאה. קרית אונו מהמקום ה-13 בליגה ב דרום א' פגשה את בני יהוד שסיימה בליגה ג' מחוז תל אביב במקום השלישי. המשחק שנחשב ל"דרבי" של הבקעה הבטיח וגם קיים משחק מעניין, ובעיקר מותח עד סיומו.

 

הרבה קהל הגיע לעודד. "ללה" החזק והטוב מההתאחדות לכדורגל. אוהד קרית אונו מושבע. היה מרוצה בסיום...

 

היה הרבה קהל מחוץ למשחק...

 

שחקני שתי הקבוצות עולים לכר הדשא (איתן ידגר)

 

כבר בדקה ה-7 יהוד יוצאת התקפה, עומר לוי מרים גדול לרחבה ויניב אבדר חלוץ יהוד נוגח החוצה. מנגד כעבור דקה מידן כליפא הצעיר והמוכשר של ק. אונו מקבל כדור מקו ה-16 מקפיץ מעל השוער למשקוף. מבצע יפה שחבל שלא הסתיים בשער.

 

אוהד כהן, קשרה של ק.אונו במשחק נהדר מקדים את רותם בר יוסף מיהוד.

 

דקה ה-16 חלוויאן יקיר מרים כדור חופשי ודוד אפנגר נוגח מתוך הרחבה החוצה. החמצה גדולה לאונו. 3 דקות עוברות, מאור לנקרי מרים כדור חופשי לרחבה ורותם בר יוסף נוגח לשערו הוא. 1-0 לקרית אונו.

 

שחקני קרית אונו חוגגים לאחר שער עצמי של בר יוסף (איתן ידגר)

 

דקה 30 יוסי גואטה מקרית אונו מקבל הרמה נהדרת אך הוא נוגח לבד מעל השער, החמצה גדולה! בדקה ה-31 יניב אבדר נוגח מתוך הרחבה החוצה. החמצה גדולה ליהוד. 5 דקות עוברות ושוב המגן מאור לנקרי מאונו מקבל באגף, מתקדם אלכסונית לרחבת ה-16 ומוציא אחורה לגל גרינפינדר שמסית בנגיעה לחלוויאן שבועט מ-16 מעל השער, מבצע יפה שמסתיים בבעיטה טובה אך גבוהה מדי. המחצית מסתיימת ביתרון של 1-0 לקרית אונו.

 

קרית אונו יורדת להפסקה ביתרון של שער אחד. יניב אבדר חלוץ יהוד מקדים את טל חבה מאונו. (איתן ידגר)

 

המחצית השנייה נפתחה כשיהוד פתחו אותה טוב יותר והגיעו לכמה מצבים על מנת לכבוש את השוויון. יניב אבדר עם חצי מספרת, כמעט וכובש, ולאחר מספר דקות גם מקבל כדור רוחב שנהדף ע"י הגנת יהוד. עומר לוי ושי זוהר הגיעו למצבים קורצים אבל פספסו... וכשלא כובשים סופגים... בדקה ה-70 המגן מאור לנקרי מרים כדור קרן ומידן כליפא הצעיר נוגח פנימה לאחר הרמה מכדור קרן מדויקת לראש. 2-0 לקרית אונו!

 

שחקני קרית אונו מחוגגים את השער השני שבעצם השאיר אותם בליגה! שער יפה לשחקן הצעיר מידן. (איתן ידגר)

 

עד לסיום ניסתה יהוד לחזור למשחק ולכבוש שער מצמק, אך ללא הצלחה. קרית אונו מבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה ב' ומבטיחה: "בעונה הבאה נראה אחרת!"

 

 

אוהד כהן, השאיר את אונו בליגה במשחק מצויין. 

 

דורון דריי, היה הכי טוב בחלק האחורי של אונו והגורם לכך שאונו בליגה ב עונה נוספת. מקבל חיבוק מהמנכל שאול ברשן.

 

עכשיו הם יכולים לחייך! (איתן ידגר)

 

שאול ברשן, המנכל החזק בקרית אונו. יכול לחייך בסיום ולהבטיח:"עונה הבאה תהיה קבוצה חזקה באונו".

 

מנחם צמח, מאמן אונו, יכול לחייך עם משפחתו. 

 

שחקני קרית אונו חוגגים הישארות בליגה! (איתן ידגר)

 

מאור לנקרי המצטיין במשחק מקבל חולצה מתנת מותג הכדורגל RUN (איתן ידגר)

קרית אונו נשארת בליגה! (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש רעב אצל תישבי יהוד (יהוד 24-04-2018, 10:13)
    קרוב ל350 אוהדים רק מיהוד נשים ילדים זקני העיר נוער ותושבים. משחק מגרש נייטרלי בשעה 6 בערב אחרי עבודה ובעלות ובאו כמו שהגבילו ויותר. קורא לקרבניטי העיר להתעורר יש פוטנציאל גדול גם אם היה מגרש יותר גדול היו באים יותר, בקשר חקבוצה יש המון עבודה וחובה להצחיל להשקיע כסף לחזק היו המון פערים בין הגנה קישור והתקפה. המון לחץ וחוסר ריכוז ויצירתיות
  2. קרית אונו (שחקן 24-04-2018, 10:56)
    לא יכולה להיות קבוצה חזקה בקרית אונו,יש יותר חברי הנהלה משחקנים והפוליטיקה והמינויים של המקורבים גמרו את המועדון. בטח יהיה מינוי פוליטי נוסף של מאמן ושחקנים ובעלי תפקידים נוספים ולא אתפלא אם יחזירו את כבודי שמערבב מאחורי הקלעים!
  3. קרית אונו (דוד 24-04-2018, 11:43)
    מעניין למה המאמן לא מוזכר ובלי שום תמונה של המאמן מי הצלם של יהוד.
  4. התינוק של צמח גנב את ההצגה ... (רפי 24-04-2018, 16:45)
    ולקברנטי אונו אולי תעברו לשחק באור יהודה שם המגרש נורמלי תוכלו גם להביא שחקנים שיבוא לידי ביטוי כמו שחקני אור יהודה שעלו ברמה מאז השדרוג.
  5. על מה (קרית אונו 25-04-2018, 22:33)
    יש אנשים טובים בקרית אונו הפוליטיקה שם בולטת יש מקומות יותר גרועים בהרבה מאחל למועדון להצליח .ומקווה שיעשו בחירה נכונה של מאמן ושחקנים איכותיים מעל ליגה ב
  6. ליגה למקומות עבודה (אאפי מימון 26-04-2018, 07:54)
    שתיי קבוצות חלשות להחריא חבל על התקציבנ