סיכום עונה: ליגה ב' דרום ב'

ליגה ב' דרום ב' הסתיימה, עונה מרתקת שבסיומה עלתה הפועל אדומים אשדוד לליגה א', בית שמש ומכבי ב"ש ירדו לליגה ג' בתום העונה הסדירה, קרית מלאכי הגיע עד לגמר המחוזות בפלייאוף אבל הפסידה בגמר לאור יהודה מדרום א' ומנגד בתחתית צעירי רהט ירדה גם היא לליגה ג' במשחק המבחן כשהפסידה לעירוני כסייפה 2-0 וכסייפה תתמודד בעונה הבאה בליגה ב', אבל מי היה כוכב העונה? מי מאמן העונה? מה שער העונה ומי בנבחרת של העונה? שווה לראות...

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-06-2018
  • 11:43

ליגה ב' דרום ב' הגיעה לסיומה לפני כחודש בערך כשקרית מלאכי הפסידה לאור יהודה מדרום א' בגמר המחוזות בפנדלים למשחק עם אווירה מדהימה עם 3000 צופים לערך, כל המחמאות לקרית מלאכי אבל תשחק בעונה הבאה שוב בליגה ב'.

העונה ליגה ב' היתה מרתקת למרות העליונות שהפגינה הפועל אדומים אשדוד שעלתה ליגה ומנגד בית שמש ומכבי באר שבע שירדו ליגה, לציין שבאר שבע ירדה רק במחזור האחרון של העונה הסדירה כאשר צעירי רהט מסיימת במקום ה-14 אבל כושלת במשחקי המבחן וגם היא נושרת לליגה ג'. בפלייאוף העליון הרשימה נסגרה די מוקדם ולמעשה הקבוצות התכוננו לא מעט זמן למשחקי הפלייאוף. השחקנים המצטיינים, המאמן, התגליות, הקהל ועוד קטגוריות נוספות שהכנו עבורכם כדי לסכם ולציין את העוסקים במלאכה. מיותר לציין, אך נציין בכל זאת שתמיד יהיו מקופחים כאלה ואחרים (ובצדק) שלא נבחרו על חודו של פרמטר כזה או אחר ולכן עמכם הסליחה מראש.

 

אלופה : הפועל אדומים אשדוד – שלטה בליגה כמעט בכל שלבי העונה, סיימה עונה שלמה ללא הפסד ועלתה בצדק.

 

אדומים אשדוד עולה בצדק עם עונה חלומית ללא הפסד (אבישי אפטקר)

 

מחזיקת גביע : עירוני אשדוד – ניצחה בגמר הגביע את קרית מלאכי בפנדלים אבל כשלה בשלב הבא נגד כפר שלם מליגה א' גם כן בפנדלים.

 

עירוני אשדוד עם עונה טובה מבחינתה "מסתפקת" רק בגביע המדינה (מוטי קדוש)

 

שחקן העונה : אריאל טרבלסי (הפועל אדומים אשדוד) – החלוץ המחונן שבתחילת העונה חצה את הכביש מצהוב לאדום, התרגל מהר מאד לצבע האדום והיה המוציא לפועל העיקרי של האדומים מאשדוד עם 28 שערי ליגה והיה אימת ההגנות של הליגה.

 

אריאל טרבלסי עם 26 שערים "אימת ההגנות של הליגה" (אבישי אפטקר)

 

מאמן העונה : פיני עייש (הפועל אדומים אשדוד) – איזו עונה מדהימה עברה על פיני עייש מאמנה של האדומים אשדוד שהוביל אותה לעונה מדהימה של 88.8 אחוזי הצלחה עם 25 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-0 הפסדים, נתון מדהים שמעיד על שליטה ללא עוררין בליגה.

תגובתו של פיני על הבחירה: "תודה על הבחירה המרגשת, יש לא מעט מאמנים טובים בליגה ולכן הזכייה בתואר מפרגנת לי מאוד, אני מבקש לנצל את ההזדמנות ולהודות לאנשים שבזכותם נבחרתי : להנהלת האדומים שנתנו לי סביבת עבודה מאוד נוחה עם גיבוי אין סופי לכל ההחלטות שלי , לשחקנים שהוכיחו לאורך כל העונה יכולת ואופי המאפיינים שחקנים שקורצו מחומר של אלופים, לצוות המצומצם שליווה אותי ביום יום ולדימיר בובילב, יניב יעקב  ושגיב חמו (השף הלא רישמי הכי טוב בארץ), ליד ימיני עמוס וזאנה שהיו לא מעט פעמים שלחישה קטנה שלו באוזני הביאה לנו ניצחון, וכמובן לאוהדים המסורים שתומכים בנו ללא תנאי, הם הדלק של שהניע אותנו".

 

פיני עייש עם עונה מדהימה מבחינתו (אבישי אפטקר)

 

הפתעת העונה : בית"ר מעלה אדומים – הקבוצה ממעלה אדומים מציגה עונה אדירה מבחינתה לאחר שעונה קודם סיימת רק במקום ה-14. העונה מעלה אדומים הציגה כדורגל התקפי והירבתה לכבוש שערים ומסיימת עונה חלומית מבחינתה במקום הרביעי ונעצרת רק בפלייאוף העליון.

הבלתי נגמר : עובדיה אבוטבול (בית שמש) – שחקנה בן ה-50 של עירוני בית שמש חזר על מנת לסייע לקבוצה להישאר בליגה בסוף ינואר ובמשחק החזרה שלו כבש שלושער שאומנם נתן תקוות לבית שמש אבל לבסוף לא הצליחה להישאר בליגה, אבל ללא ספק מעורר השראה.

קהל העונה : עירוני אשדוד , הפועל אדומים אשדוד וקרית מלאכי – כשיש לקבוצה בליגה ב' קהל של מאות ולעיתים אלפי אוהדים אז כולם מרוויחים ועל כן יש רק לומר שאפו !!

 

הוסיפו המון צבע לליגה (רונן נג'אתי, מני בן ארי)

 

תאריך בלתי נשכח : 30.12.17 – הדרבי הראשון של העונה בין אדומים אשדוד לעירוני אשדוד הסתיים בתוצאה 0-0 אבל קבע שיא של 5500 צופים למשחק בליגה ב'!!

 

האקס פקטור : גל אנגלשטיין (עירוני אשדוד) – שוערה של עירוני אשדוד קבע שיא שלא נראה עד היום בליגה ב', 1461 דקות רצופות ללא ספיגה זה הזמן ששוערה של עירוני אשדוד נעל את השער, מי שקילקל לו את הרצף היה אביב דדו מבני אילת, בסך הכל למעלה מ-20 משחקים ללא ספיגה נתון מטורף לכל הדעות .

 

גל אנגלשטיין שוערה המצויין של עירוני אשדוד ( מוטי קדוש)

 

תגלית העונה : שגיא כהן (עירוני אשדוד ) – בלמה הצעיר של עירוני אשדוד עם עונה מצויינת, חלק מעמוד התווך של ההגנה מהטובות בליגה, כבש גם 4 שערים ונתן תחושה שגדל פה שחקן מצויין שמתאים לרמות הגבוהות.

 

שגיא כהן בלמה הצעיר והמבטיח של עירוני אשדוד (מוטי קדוש)

 

נבחרת :

שוער – גל אנגלשטיין (עירוני אשדוד) שוערה של עירוני אשדוד עם עונה חלומית מבחינתו, מייצר רצף של 1461 דקות ללא ספיגה והביא לא מעט נקודות לקבוצתו שרצה בצמרת העליונה כל העונה, גל ספג בכל העונה הסדירה 12 שערים וממוצע ספיגה מדהים של 0.4 שערים למשחק.

 

מגן ימני – נדב עמר (עירוני אשדוד) מגנה הימני של עירוני אשדוד עם עונה מצויינת, תורם המון במימד ההגנתי ותומך רבות בהתקפה, לראייה סיים את העונה עם שישה שערים.

 

נדב עמר מגנה הימני המצוין של עירוני אשדוד תוקף ללא הרף (מוטי קדוש)

 

בלם – אוהד יוסף (קרית מלאכי) בלמה הוותיק של קרית מלאכי נתן עונה אישית מצויינת, הפגין מנהיגות שקטה בחלק האחורי והוביל את קרית מלאכי לעונה מצויינת שהסתיימה בגמר המחוזות בפלייאוף העליון, בנוסף כבש 5 שערים מההעמדה האחורית.

 

אוהד יוסף בלם מצויין ואישיות מחוץ לכר הדשא 

 

בלם - יאיר אזולאי (אדומים אשדוד) בלמה הותיק בן ה-41 ועתיר הנסיון בליגות הגבוהות, היווה את העוגן של אדומים אשדוד העונה, יאיר הינו נכס לכל קבוצה הן בהיבט המקצועי והן מחוץ למגרש.

יאיר אזולאי אחד מעמודי התווך של אדומים טשדוד העונה (אבישי אפטקר)

 

מגן שמאלי – רחמים צ'קול (אדומים אשדוד) מגנה המצויין של אדומים אשדוד עם עונה אדירה מבחינתו, יכולת הגנתית משובחת תוך תמיכה בלתי פוסקת בהתקפה עם 7 שערים בעיקר ברגעי ההכרעה.

 

רחמים צ'קול המגן השמאלי הטוב בליגה (אבישי אפטקר)

 

קשר – דניאל תרועה (אדומים אשדוד) קשרה המהיר של אדומים אשדוד עם עונה טובה מאד מבחינתו עם 7 שערים ובעיקר עשה המון צרות להגנות היריב עם מהירות מסחררת וטכניקה מצויינת.

 

קשר – דניאל דרעי (מעלה אדומים) קשרה המחונן של מעלה אדומים עם עונה אדירה מבחינתו עם 24 שערי ליגה ועוד אחד בגביע וכבר בגילו הצעיר שימש כקפטן הקבוצה וסחף את מעלה אדומים לעונה חלומית מבחינתה.

 

דניאל דרעי עם עונה מצויינת 

 

קשר – דקל כחלון (קרית מלאכי) קשרה המצוין של קרית מלאכי היווה את העוגן שלה במרכז השדה עם עונה מצויינת שכוללת שבעה שערים והמון נסיון.

 

קשר – ברוך דגו (עירוני אשדוד) קשרה של עירוני אשדוד היה המנוע והלב הפועם שלה בכל מה שקשור למימד ההתקפי וסיים עם 16 שערים בכל העונה, ניווט והפגין מנהיגות כמו שרק הוא יודע , מה עוד אפשר לבקש משחקן – דוגמא למופת!

 

ברוך דגו המאסטרו של עירוני אשדוד עם עונה מצוינת (מוטי קדוש)

 

חלוץ – נאור אסרף (מעלה אדומים) חלוצה הצעיר של מעלה אדומים חגג רק 21 במהלך העונה אבל לא נתן לגילו הצעיר להטעות ושימש מכונת השערים עבור מעלה אדומים עם 25 שערים בליגה ועוד שניים בגביע.

 

חלוץ – אריאל טרבלסי (אדומים אשדוד) שחקן העונה של הליגה!! בלט ביכולת כיבוש השערים שלו עם 26 שערים והוביל את אדומים אשדוד לעלייה שניה תוך שנתיים.

 

נבחרת שנייה :

 

שוער :

יוסי שקל (אדומים אשדוד)

 

הגנה :

שרון עדני (קרית מלאכי)

שגיא כהן (עירוני אשדוד)

בר כחלון (עירוני אשדוד)

 

קישור :

גדיף ווראקט (אדומים אשדוד)

מושיקו שעשוע (קרית מלאכי)

טקלה אמסלש (עירוני אשדוד)

דוד רביבו (אדומים אשדוד)

 

חלוצים:

אדם מזרחי (מודיעין)

אלון לוין (בני אילת)

דניאל סהלו (שיכון המזרח)

 

מאמן נבחרת שנייה :

שרון מרציאנו (עירוני אשדוד)

ליגה ב' דרום ב' - סיכום עונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה הכתבה הזאת (סמי 01-06-2018, 14:35)
    יותר מדיי מחמאות לצהובים סרדיני אשדוד עם תקציב של 800 אלף נכשלו בבונקר שלהם בושה לסרדינים בקופסת שימורים
  2. הקהל של עירוני (גולר 01-06-2018, 18:29)
    הצגה שווה ליגת העל
  3. גולר (יוני 02-06-2018, 11:39)
    לא יודע על סמך מה הנתונים שלך אדון כתב אבל בטוח שכל מה שרשמתה ואת כל מי שבחרתה וציינתה זה לא מקצועי היו שחקנים שהיו ראוים להיות ב2 הבחירות מה שבטוח אהבת אינטרס לעולם לא תהרס תהיה מקצועי ולא חבר לכאורה ותסקר את כל קבוצות הליגות השונות שווה בשווה ואל תתמקד ב 3 קבוצות כי אתה חוטא למקצוע שלך בהצלחה בהמשך
  4. אכזבת העונה ללא ספק (גולר 02-06-2018, 13:11)
    הקהל של האדומים שאפילו למשחק העליה בבית לא הביאו 150 אוהדים
  5. 5 אוהדים (אכזבת העונה ללא ספק 24-08-2018, 22:50)
    של מכבי עירוני אשדוד שנסעו לירוחם על גמל