רמי צבי חתם כמאמן בית''ר פ"ת

רמי צבי, אחד השחקנים הוותיקים והאהובים בליגה ב', חתם כמאמן בית''ר פ"ת מליגה ב' מחוז דרום א'. רמי בתגובה לאחר החתימה: "שמח לחתום בקבוצה, אנחנו מנסים לגבש את הסגל לקראת העונה הבאה. המטרה היא תמיד לשאוף למעלה אבל זה לא יהיה קל. שיהיה לנו בהצלחה". דודו שרון: "יש לרמי ידע וניסיון רב כשחקן, אין סיבה שלא יצליח כמאמן"

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-06-2018
  • 17:01

רמי צבי בתגובה ראשונה לאחר החתימה: "אני שמח לחתום כמאמן לעונה הבאה. לגבי התוכניות לקראת העונה הבאה, כרגע מגבשים קבוצה שתהיה מספיק חזקה להתמודד בחלק העליון של הטבלה. אנחנו משאירים את רוב הסגל מהעונה שעברה, ומחזקים בכמה עמדות מסוימות. ובעזרת השם מקווים להצליח".

 

לגבי המטרות, רמי לא רצה לצאת בהצהרות אבל אמר: "אני תמיד שואף להכי גבוה. אבל בעיני פלייאוף עליון יחשב להצלחה עבורינו, ועם הרבה עבודה קשה זה בהחלט אפשרי".

 

דודו שרון, בעל הבית בבית"ר פ"ת בתגובה: "רמי בחור טוב, הוא היה שחקן מצוין ויש לו הרבה ידע וכישרון כשחקן, ואין סיבה שלא יצליח כמאמן. הוא מכיר את הליגה אולי יותר טוב מכל אחד אחר ומכיר את הקבוצה כשחקן. אני מאמין בו וחושב שהוא יצליח. שיהיה לו בהצלחה. אני אעזור לו כמה שיותר".

רמי צבי, יצליח כמאמן כפי שהצליח כשחקן? שיהיה רק בהצלחה. צילום: לירן דורף

הוסף תגובה
תגובות
  1. היידה מ כ (יוסי 17-06-2018, 18:00)
    השנה זה רק אור יהודה לליגה א עושים את הזה ובגדול העונה הולכים על כל הקופה שום דבר לא יעצור אותנו השנה מלעלות ליגה לא פליאוף ולא מבחנים רק מקום ראשון אז לכל הקבוצות אנחנו כבר מאותתים לכם מ כ אור יהודה שנה הבא בליגה א
  2. אישיות ענקית (אור שטרייפלר 18-06-2018, 11:01)
    רמי שחקן ואישיות ענקית , אין ספק שיצליח בתור מאמן. במיוחד כשיש לו את דודו שרון התותח מאחוריו . שיהיה לכם בהצלחה.