"הגיבוי שקיבלתי מהמאמן גרמו לי להחזיר לו בכל אימון ובכל משחק"

כך אומר אלון לוין חלוצה בן ה-26 של בני אילת בעונה החולפת, אלון מסיים עונה אישית מצוינת עם שמונה והיה מהגורמים העיקריים להישארות של בני אילת ללא משחקי פלייאוף תחתון, אלון כרגע עם הפנים שלו לעונה הבאה

  • על ידי: גיא צמח
  • 03-07-2018
  • 07:47

אלון לוין בן ה-26, גדל במחלקות הנוער של מזכרת בתיה, ראשון לציון, מרמורק, מכבי רחובות ופרש בגיל 16, אלון התגייס לצבא ושירת כקצין, לאחר שחרורו מצה"ל חזר לשחק במדינת הכדורגל, ומשם עבר לשחק חצי עונה ברו"ח תל אביב, כבש חמישה שערים ובאמצע העונה טס לטיול בדרום אמריקה לחצי שנה. בתחילת העונה חזר לשחק קצת ברו"ח תל אביב ובאוקטובר עבר לגור באילת, אלון הגיע לבני אילת מיוזמתו וביקש לשחק בקבוצה, אלון סיים את העונה כמלך השערים של הקבוצה עם שמונה שערים.

 

אלון שיחקת השנה באילת מה גרם למעבר? איך אתה מסכם את העונה?

"עברתי לאילת בשביל ללמוד באוניברסיטה שם, יש שלוחה של אוניברסיטת בן גוריון באילת, הצטרפתי לקבוצה והייתה לנו עונה עם המון תהפוכות. כשהגעתי לקבוצה היינו במצב לא טוב ופתחנו את העונה עם רצף ארוך של משחקים ללא ניצחון. הניצחון הראשון הגיע נגד יצ'אלאל ניצחנו אותם 3-0 באילת וסוף סוף יצאנו לסופ"ש באווירה טובה, משם יצאנו לרצף של שבעה משחקים בלי הפסד (כולל ניצחונות על יריבות בתחתית ותיקו מלא אופי מול עירוני אשדוד)".
 

מבחינה אישית היתה לך  עונה מצויינת והשתלבת מהר באילת, איך אתה מסביר את זה?

"ההשתלבות שלי באילת לקחה זמן, הגעתי כשחקן לא מוכר בליגות הנמוכות, ונכנסתי לחבורה שהגרעין האילתי שלה רץ כבר הרבה שנים ביחד, השחקנים המקומיים בהחלט תרמו להשתלבות שלי ועזרו לי בהתאקלמות בקבוצה וגם בהתאקלמות בעיר".

אלון ממשיך ומספר: "העונה שלי הייתה לא פשוטה ברמה האישית, זאת עונה ראשונה שאני משלים במלואה כשחקן בליגה ב', ושילבתי את האימונים והמשחקים ביחד עם לימודים באוניברסיטה. אני לא לוקח את ההבנה הרבה שקיבלתי מגורמים במועדון כמובנת מאליה, והרגשתי צורך להחזיר בכל הזדמנות שהייתה לי, אם זה לוותר על תרגולים באוניברסיטה כדי להגיע לאימון, ואם זה להעביר מבחן לבאר שבע כדי להגיע למשחק חוץ נגד הפועל אשדוד. אני מעריך מאוד את האפשרות שניתנה לי לשלב בין שני העולמות. גורם חשוב נוסף שתרם לי הרבה במהלך העונה ובעיקר בסופה הוא תותי (תאמר נופי) המאמן והמנהל שלנו. ההתנהגות של תותי והיחס האנושי שלו גרמו לי לרצות להחזיר לו בכל משחק ובכל אימון. בן אדם גדול שאני מאחל לו הרבה בהצלחה בהמשך".

 

אלון לוין שוקל את ההצעות לקראת העונה הבאה 

 

מה דעתך על ליגה ב' דרום ב' השנה?

"ליגה ב' דרום ב' היא ליגה מעניינת מאוד וקשה מאד אתה מגיע למגרשים שמאד קשה לקחת משם נקודות. אני חושב שאפשר לחלק את הליגה לשלושה חלקים מבחינת הרמות של הקבוצות. החלק התחתון של הטבלה היה צמוד ומותח עד מחזור הסיום ואני שמח שהצלחנו להיחלץ מהפלייאוף התחתון עם ניצחון חשוב בבית 3-0 על רהט וניצחון 1-0 על גבעת זאב (יש כאלה שיגידו ניצחון טכני, אני מאמין שניצחנו בזכות עצמנו)".

 

האם הופתעת מהרמה של הליגה?

"קשה לי לענות כי זו העונה הראשונה שלי במחוז דרום ב' שהוא קשה יותר מדרום א', שם שיחקתי בעונה הקודמת. אפשר להגיד שנהנתי מאוד מהתחרותיות ומהאתגר שהיו בכל משחק".

 

מה הרגע המרגש של העונה מבחינתך?

"היו שני רגעים מרגשים מבחינתי העונה. החלק המרגש ביותר היה הגול של ארז שיפמן בדקה 72 נגד גבעת זאב, משחק חשוב מאוד שאם לא היינו מנצחים היינו מתמודדים בפלייאוף התחתון. ברמה האישית, הרגע המרגש שלי היה הגול הראשון במדי אילת, בניצחון 3-0 על יצ'לאל, גול ששבר את הקרח והוריד ממני לחץ".

 

מה התוכניות לעונה הבאה ?

"בעונה הבאה אני עובר ללמוד בבאר שבע ומקווה להמשיך לשחק בליגה ב' במקביל ללימודים. כרגע יש לי מספר הצעות מליגה ב' ואני שוקל אותן ואבחר בסופו של דבר את הטובה ביותר עבורי".

מאחל לאלון לוין הצלחה בעונה הבאה...

אלון לוין עם מלך השערים של אילת בעונה החולפת (רון בלומנטל)

הוסף תגובה
תגובות