"המטרה ללכת למקום שאהנה בו וארגיש שאני בא לידי ביטוי"

כך אומר אלירן מגול חלוצה של הפועל קרית אונו בעונה החולפת. מגול חלוץ עם רקורד אדיר בליגות הנמוכות, עם למעלה מ-300 שערים ובגיל 34 מחפש את היעד הבא בו יוכל לתרום, להשפיע ובעיקר ליהנות, כי האהבה שלו למשחק עדיין חיה ובועטת

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-07-2018
  • 15:28

אלירן, השנה התחלת בכפר שלם בליגה א' וסיימת בקרית אונו בליגה ב', איך אתה מסכם את העונה?

"התחלתי בכפר שלם את העונה במטרה לשמור על כושר, ככל שהתקדמו הימים הדברים הבשילו למו״מ עם אביחי ונסגרו העניינים לכדי חתימה. לא ראיתי הרבה דקות בהחלטת המאמן דאז שוקי סדיס, ואז הגיעה הצעה מקרית אונו, שהוא מועדון בקנה מידה מכובד בליגה ב׳ ונעניתי בחיוב".

 

מבחינה אישית הייתה לך עונה פחות טובה, איך אתה מסביר את זה?

"ההסבר הנכון והאמיתי הוא, שלא נתתי מעצמי גם באימונים וגם במשחקים ולכן לא היו לא תוצאות ולא מספרים שאני רגיל לתת. בנוסף הגיעה פציעה שהשביתה אותי לחודש וחצי בזמן הכי קריטי, ובסך הכל הכללי הייתה עונה מאכזבת מבחינה אישית".

 

איך אתה מסכם את ליגה ב' השנה?

"ליגה ב׳ השנה הייתה שוויונית סך הכל, למעט שמשון כפר קאסם שהיו מעל הליגה עם שחקנים מצוינים כמו משה סולימנוב ואחד השוערים הכי טובים בליגה ב' דניאל שערי".

 

מה התוכניות לשנה הבאה? עדיין נראה אותך מחורר רשתות?

"תוכניות לעונה הבאה עדיין אין, אבל המטרה ללכת למקום שאהנה בו וארגיש שאני בא לידי ביטוי. בעיקרון היה לי סיכום לעוד עונה בקרית אונו, אבל זה לא הסתדר וכרגע כל האופציות פתוחות".

 

מה לדעתך תהיה הרמה בליגה ב' העונה?

"כרגע אין קבוצה שעושה קולות שהולכת בכל הכח על עלייה, אבל יש עוד זמן ואנשים נהנים מהחופש".

 

אלירן מגול מאמן שחקן והווינר הכי גדול של בני יהודה בכדורגל חופים (מני בן ארי)

 

אי אפשר בלי שאלה על החופים. השבוע העלית את בני יהודה לרבע הגמר עם שער ניצחון בשניה האחרונה, איך אתה מסכם את העונה עד כה?

"החופים זה פאן נטו, יש קבוצות עם תקציבים הזויים, שרצות בכל הכח לתארים. אנחנו צנועים, קבוצה של חברים בלי כסף, נפל בחלקי להיות גם מאמן וגם שחקן אצל הבעלים אשר עזרן. יש לי את יד ימיני גיא צמח, אחי הקטן עמית שמשחק תחתיי, קובי כהן שהולך איתי יד ביד והשנה הצטרף אסי חקאק ועוד רבים וטובים. אין כמו לתת שער ניצחון על הבאזר כבר שנה שנייה ברציפות".

 

איפה נראה את אלירן מגול עוד 3 שנים ?

"מקווה שאהיה בריא, אם אהיה פעיל אני אשמח, אם לא אז צברתי זיכרונות. כרגע אני משלים קורס מדריכי כדורגל במכללת "RUN 2 SUCSSES  " של אורי שקד, ובעתיד מאמין שאשאר בכדורגל כמאמן כי האהבה למשחק חזקה ממני".

 

מאחל לאלירן מגול הצלחה בעונה הבאה ...

אלירן מגול עם תשוקה בלתי נגמרת בציפייה לאתגר הבא (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלוץ גדול ואדם נשמה (לאון 10-07-2018, 16:22)
    בהצלחה נסיך
  2. הפועל לוד (אופיר 10-07-2018, 18:02)
    בוא להפועל לוד מחפשים חלוץ תעלה ליגה בטוח
  3. בוא לרוח (אוהד 10-07-2018, 18:41)
    עושים אחלה קבוצה לעונה הבאה
  4. תמונה לא מחמיעה ניראה עם קרס (טברייני 11-07-2018, 12:58)
  5. לא פרש עוד? (אוהד 11-07-2018, 13:55)