סוכנות השחקנים D&A עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 7

השבוע לקראת המחזור ה-7 בליגה הלאומית, סוכנות השחקנים D&A מביאה בפנינו את התחזית לשמונת המשחקים. האם בני לוד יתעוררו דווקא מול אחי נצרת...? האם עפולה ואופיר חיים ישיגו נקודות מול קטמון...? איך תתמודד הפועל כפר סבא עם סגל חסר מול אשקלון...? האם רמת השרון תמשיך במסע תוצאות התיקו...? וגם... האם מרמורק, ר"ג או איכסל תשגנה ניצחון ראשון בליגה...?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-10-2018
  • 07:09

בני לוד - מכבי אחי נצרת
לוד ממוקמת במקום ה-12 עם 4 הפסדים עד כה. אזברגה וחניכיו יודעים שהם חייבים להתעורר ולהתחיל לייצר נקודות, מנגד אחי נצרת במקום ה-9 בפתיחת עונה מגומגמת עם 3 הפסדים עד כה, וגם נגואן גרייב יודע שזה לא מספיק וחייב לעשות שינוי. הימור: תיקו.

 

הפועל קטמון ירושלים - הפועל עפולה
קטמון במקום השני וחניכיו של ליאור זדה נראים טוב עם פתיחת עונה טובה, קבוצה מאוזנת ומאורגנת, שעושה רושם שהשנה תלך עד הסוף. מנגד עפולה במקום השישי, רוצה להידבק לחלק העליון של הטבלה. אופיר חיים יודע שהעונה מצופה ממנו להיות בפלייאוף העליון. משחק בקטמון לבטח לא יהיה קל להוציא נקודות. הימור: תיקו. 

 

אופיר חיים, יוציא נקודות מול קטמון?

 

הפועל ניר רמת השרון - סקציה נס ציונה
מלכת התיקו רמה"ש עם 5 תוצאות תיקו מתוך 6 משחקים, ממוקמת במקום ה-10. אורן רותם וחניכיו יודעים שחייבים להתחיל לנצח לבטח במגרש הבייתי, מנגד מגיעה העולה החדשה נס ציונה שמתמקמת במקום הרביעי המכובד מאוד. חניכיו של טלספפה רוצים לתקוע יתד בלאומית ויעשו הכל כדי להמשיך ולצבור נקודות חשובות. הימור: רמת השרון מנצחת.

 

עופר טסלפפה רוצה לתקוע יתד בליגה הלאומית (איתגן ידגר)

 

הפועל נצרת עלית - הפועל פתח תקווה
ירון הוכנבוים אחד המאמנים המנוסים והטובים בליגה, שמר בקיץ על רוב הסגל וחיזק במספר עמדות כדי להמשיך צעד נוסף קדימה מהעונה הקודמת. הקבוצה עדיין ללא הפסד והיא במקום ה-3. מנגד הפועל פ"ת במקום ה-15 בעיקר בשל הפחתת הנקודות, עם 3 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו והפסד בודד. בהחלט פתיחת עונה לא רעה בכלל לחבורה של מסאי דגו שהתחילו באיחור רב את העונה. הימור: נצרת עלית מנצחת.

 

פתיחת עונה לא רעה של מסאי ופ"ת (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

בית"ר ת"א רמלה - הפועל ראשון לציון
רמלה בפתיחת עונה מהוססת, במקום ה-8 ועדיין לא התייצבה, אם כי מדובר בקבוצה צעירה וטובה. ראשל"צ ללא ספק אחת מהמאכזבות העונה במקום ה-11 עם 3 הפסדים, והמאמן ניר ברקוביץ' שעזב לר"ג. בראשל"צ בנו קבוצה שתרוץ חזק בצמרת וחייב להגיע שינוי עמוק. הימור: רמלה מנצחת.

 

הפועל רמת גן - הפועל מרמורק
הקבוצה המאכזבת של העונה היא ללא ספק רמת גן, קבוצה שנבנתה בתקציב גדול מאוד במטרה ברורה לעלות ליגה, עם 4 הפסדים עד כה וממוקמת במקום ה-14 עם יכולת רעה מאוד. דני גולן פינה את מקומו ובצעד די מפתיע יש לציין החתימו את ניר ברקוביץ' כמאמן לאחר שסיים את תפקידו בראשון לציון קודם לכן. מנגד מרמורק, אלדד שביט בנה קבוצה לוחמנית וממושמעת, תחילת העונה במשחקי ההכנה והטוטו הכל היה נראה טוב, אך פתיחת עונה עם 3 הפסדים ו-3 תיקו מעיבה על כך, ואלדד וחניכיו יודעים שחייבים לשנות מומנטום. הימור: תיקו. 

 

הפועל אשקלון - הפועל כפ"ס 
חניכיו של שלומי דורה עם 3 ניצחונות עד כה, במקום החמישי ומתחברים ממשחק למשחק, אך שלומי דורה רוצה יותר. מנגד כפר סבא במקום הראשון עם 5 ניצחונות ותיקו בודד, בנודיס מגיע בהרכב די חסר למשחק חוץ קשה מאוד! מבחן בגרות גדול לחבורה של ארז בנודיס. הימור: תיקו.

 

מבחן בגרות לחניכים של ארז בנודיס (איתן ידגר)

 

הפועל איכסל - הפועל עכו
איכסל עם 5 הפסדים עד כה, עדיין ללא מאמן ומחפשת את מקומה בליגה הלאומית. מספר שחקנים שוחררו השבוע מהסגל, ואם ימשיכו ככה ליגה א' קרובה מתמיד. בהפועל עכו, אלון זיו שהתחיל באיחור רב בבניית הקבוצה עדיין בתהליכי בנייה ועיצוב הקבוצה, אך בסה"כ הקבוצה במקום ה-7. הימור: הפועל עכו מנצחת.

הוסף תגובה
תגובות
  1. נכשלתם אל תהמרו (אסי גומי 11-10-2018, 09:49)
    מה זה אומר על ניתוח הליגה? תגידו אתם