סיכום המחזור ה-7 בליגה הלאומית!

סוכן השחקנים תומר אסולין, מנתח לנו את המחזור השביעי בליגה הלאומית, ושם את האצבע על מספר שחקנים (בעיקר מנס ציונה) שעשו את הקפיצה מליגה א' ללאומית, ובולטים העונה. הצמרת מתרחבת ונראה שהקרב על העלייה יהיה חם ולוהט מתמיד העונה. בתחתית המצב מסובך מאוד, לראות את הפועל פ"ת, ר"ג וראשל"צ במרחק נגיעה מירידה, זה מאכזב ומפתיע מאוד...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 11-10-2018
  • 15:28

הפועל קטמון ירושלים - הפועל עפולה  0-1

חניכיו של ליאור זדה עם עוד ניצחון, ממשיכים לשמור על יציבות ולטפס למקום הראשון! כובש השער אביחי וודגה, הגיע השנה מליגה א' ונראה שגם בלאומית יש לו מה לומר. מנגד אופיר חיים וחניכיו בפתיחת עונה לא יציבה, חייבים לעשות שינוי ולהתחיל לייצר ניצחונות לפני שהצמרת הגבוה תברח להם.

 

ליאור זדה שומר על יציבות וכובש את המקום הראשון 

 

בני לוד - מכבי אחי נצרת  2-1
הפסד נוסף לבני לוד, חמישי במספר. לוד עם 4 נקודות בלבד עד כה העונה והיא מסתבכת בתחתית. סלימאן אזברגה התפטר מתפקידו, מה יהיה עתידה של לוד? ימים יגידו... באחי נצרת, חניכיו של נג'ואן גרייב רוצים לייצר מומנטום ולטפס קדימה לכיוון החלק העליון של הטבלה. 

 

הפועל רמת השרון - סקציה נס ציונה  2-1
חניכיו אורן רותם מסתבכים בתחתית ללא ניצחון ליגה עד כה העונה. רמת השרון חייבים לשנס מותניים ולהתעורר לפני שיהיה מאוחר מידי. לשחקנים של  עופר טסלפפה ונס ציונה, העולה הטרייה מליגה א', מגיע שאפו ענק עד כה. הם ממשיכה ביכולת המצוינת שלהם, מייצרים נקודות, וממוקמים במקום הרביעי! 

 

טסלפפה, מגיע לו ולקבוצתו שאפו ענק עד כה (מני בן ארי)

 

הפועל נצרת עלית - הפועל פתח תקווה 1-3

ירון הוכנבוים וחניכיו ממשיכים ביכולת הטובה ומתמקמים בצמרת הגבוהה במקום השלישי. ללא ספק אחת הקבוצות שתדבר חזק בעניין העלייה העונה. מנגד פתח תקווה של מסאי דגו במקום האחרון, לא פשוט בכלל להמשך...

 

בית"ר ת"א רמלה - הפועל ראשון לציון  1-1

פתיחת עונה לא יציבה של החברה ברמלה, הם יכולים וצריכים להיראות אחרת. מנגד ראשלצ במקום ה-10 עם ניצחון בודד עד כה, לא לכך ציפו החברה בראשון להיראות.

 

הפועל רמת גן - הפועל מרמורק  0-0

הפועל רמת גן מאכזבת שוב ובגדול! חילוף המאמנים לא עשה פלאים ולא שינה עד כה מאומה, הקבוצה עם התקציב הגבוה בליגה, ושחקנים מהטובים בליגה, לא מצליחה בביתה לנצח את מרמורק ב-10 שחקנים מתחילת המשחק, זה לא נראה טוב בכלל!!! מנגד, שאפו לאלדד שביט וחניכיו על העמידה הטקטית, שבעשרה שחקנים הצליחו לא לספוג ולהוציא נקודה חשובה. גם במרמורק נציין את הנציג שעלה מליגה א', איימן עלי המגן הימני הצעיר שהגיע מ'רובי' בליגה א' צפון, ועושה רושם שמתפתח פה מגן מצוין!

 

איימן עלי הגיע מ'רובי' ומתפתח כמגן מצוין (חגאג רחאל)

 

הפועל אשקלון - הפועל כפר סבא  1-2

ניצחון חשוב לשלומי דורה ושחקניו. אשקלון מטפסת למקום החמישי ונצמדת לדבוקת הצמרת. מנגד כפר סבא הגיעה ללא שניים משחקני המפתח שלה, ששונקר (פצוע) וריינשטיין (הרחקה), ובמרכז המגרש החיסרון הורגש היטב, חניכיו של בנודיס עמדו טוב והיו קרובים אף להוציא נקודה במשחק.

 

בנודיס העמיד את שחקניו טוב ואף היה קרוב לנקודה למרות חסרונם של שני שחקני מפתח

 

הפועל איכסל - הפועל עכו  0-1

ניצחון בכורה לאיכסל בלאומית, אדהם אדיה מונה למאמנה החדש של הקבוצה בתקווה להיחלץ מהמצב שנקלעה אליו הקבוצה, מנגד הפועל עכו אלון זיו וחניכיו בחיפוש אחר הנוסחא הנכונה, יש להם עוד הרבה עבודה בהמשך.

תומר אסולין מנתח לנו את המחזור ה-7 בליגה הלאומית

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה יהיה עם מרמורק (הוגה דעות 11-10-2018, 18:46)
    פיזרו את כל הסגל שהיה בשנה שעברה לכל הרוחות ומה עכשיו -בדרך חזרה לליגה א ..נמאס מכל החכמולוגים שחושבים שהם המציאו את הכדורגל
  2. לבעל הכתבה (מרמורק 11-10-2018, 21:32)
    סיכום רחוק מהמציאות....2-3 שורות על משחק חחחחח