ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור החמישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור החמישי לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 22 שערים. המוליכה דימונה מנצחת, עירוני אשדוד מפסידה וקרית מנצחת בכסייפה. בני יצ'אלאל מנצחת בבית, מעלה אדומים ונתיבות מנצחות בחוץ ואילו המשחקים בין מ.ס באר שבע לקרית גת ושדרות נגד מודיעין מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 23-10-2018
  • 15:00

בני אילת – מעלה אדומים : 2-1

מעלה אדומים התארחה במגרש של בני אילת וחזרה עם כל שלוש הנקודות. מעלה אדומים פתחה חזק מאד וכבר בדקה ה-21 הובילה 2-0 משערים של ווטטו קבדה ויוסי ביטון. בני אילת הצליחה רק לצמק מרגליו של אדיר משה בדקה ה-86 . בני אילת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עמית כהן בדקה ה-88.

עירוני אשדוד וירוחם עולות לכר הדשא (מוטי קדוש)

 

הפועל ירוחם – עירוני אשדוד : 0-1

עירוני אשדוד המועמדת הבכירה לעלות ליגה הגיעה לירוחם על מנת לחזור למסלול הניצחונות אבל פגשה יריבה עיקשת ואיכותית בדמות ירוחם החזקה שלא ויתרה ובדקה ה-81 באה על שכרה וניצחה מפנדל של משה אביטן. בעקבות הניצחון ירוחם עולה למקום השני לעומתה עירוני אשדוד מאבדת גובה וממוקמת רק במקום החמישי.

 

שחקני עירוני אשדוד לפני המשחק (מוטי קדוש)

 

שחקני ירוחם עם משחק הקרבה יוצא מהכלל (מוטי קדוש)

 

בני יצ'אלאל – בית"ר גבעת זאב : 0-1

בני יצ'אלאל הרחובותית השיגה ניצחון ביתי חשוב מאד אוספת עוד 3 נקודות יקרות על  גבעת זאב. בני יצאלאל מנצחת משער של לירון וזה בדקה ה-58 ובעקבות הניצחון עולה למקום התשיעי.

 

מ.ס באר שבע – עירוני קרית גת : 0-0

משחק שלא התעלה לרמה גבוהה וללא יותר מדי מצבי הבקעה נערך בבאר שבע שם מ.ס המקומית ניסתה להשיג את ניצחונה השני אבל מולה התייצבה העולה החדשה מקרית גת והמשחק הסתיים בתיקו ללא שערים.

 

עירוני שדרות – עירוני מודיעין : 2-2

עירוני שדרות בעלת היומרות להתברג בצמרת אירחה במגרשה את עירוני מודיעין החזקה וכבר בדקה ה-8 עלתה ליתרון משערו של אופיר נסימי אבל עירוני מודיעין היוותה עד המחצית משערו של דניאל דרעי המצוין , במחצית השנייה מודיעין השלימה את המהפך בדקה ה-81 משערו של ניסים אזרזר אבל שדרות נלחמה עד הסיום ובדקה ה-89 היוותה משערו של מתן כהן שמעניק נקודה יקרה לקבוצתו.

 

מ.ס דימונה – שיכון המזרח : 0-3

מוליכת הטבלה מדימונה המשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה ובביתה ניצחה ללא בעיות מיוחדות את קבוצת הצמרת של שיכון המזרח. דימונה ירדה למחצית ביתרון 1-0 משערו של ליאל זגורי. במחצית השנייה דימונה כבשה צמד שערים מרגליו של דודו כהן שמבטיח את שלוש הנקודות לדימונה ועוד שבוע במקום הראשון בטבלה.

 

שחקני 2 הקבוצות לפני שריקת הפתיחה 

 

הפועל לוד – עירוני נתיבות : 6-1

עוד תבוסה להפועל לוד והחוגגת השבוע היא עירוני נתיבות שמשיגה ניצחון ליגה ראשון תוך שכובשת לא פחות משישה שערים לרשתו של שחר שמש . נתיבות נהנתה מיום מצוין של ירין אבוקסיס המצוין שהבקיע רביעייה ומי שהצטרפו לחגיגת השערים היו אביאל ניסימי ומימון אזולאי. ליאור אסולין הצליח רק לצמק זמנית את התוצאה. בלוד חייבים לחזק את ההגנה ומהר אחרת ימצאו את עצמם מוקדם מאד במאבקי התחתית.

 

עירוני כסייפה – קרית מלאכי : 2-1

קרית מלאכי החזקה יצאה למשחק חוץ קשה מאד בכסייפה והצליחה לנצח את עירוני המקומית משערים במחצית הראשונה של דניאל אטיאס ואליעזר איילין שכובש כל משחק, כסייפה הצליחה רק לצמק משער של נדר אלקרינאוי. קרית מלאכי הינה הקבוצה היחידה שניצחה על כר הדשא את כל המשחקים מתחילת העונה ורק טעות ניהולית גרמה לה להפסיד טכני במשחק הראשון אבל נראה כי במלאכי בנו קבוצה מצוינת שכבר התגברה על איבוד הנקודות המיותר והיא תדבר חזק העונה בצמרת העליונה.

 

שחקני קרית מלאכי חוגגים בסיום 

 

מצטייני המחזור:

שחקן המחזור : ירין אבוקסיס שחקנה של נתיבות עם רביעיה לרשתה של הפועל לוד.

מאמן המחזור : אבי בוחבוט מאמנה של ירוחם עם ניצחון ענק על עירוני אשדוד.

קבוצה מצטיינת : הפועל ירוחם עם ניצחון על עירוני אשדוד המועמדת העיקרית לעלייה.

 

 

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור החמישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. לוד (דימונה 23-10-2018, 20:19)
    אתם קבוצה חלשה מאוד במקום לעלות ליגה עדיף שתנסו להישאר בליגה חחח המאמן שלך איך דיבר בתחילת העונה מה הוא לקח חחחחח לא נורא תחזקו את ההגנה ואתם תהיו קבוצה פלוס מינוס
  2. יאלה נתיבות (נתיבות 23-10-2018, 20:20)
    תודה הפועל לוד שיש אותכם בליגה חחח שק אגרוף של הליגה הוצאתם אותנו מהמשבר מעכשיו רק ננצח יאלה תירדו ליגה ג חזרה בושה שהמאמן שלכם מדבר ככה בתחילת העונה אין לו מושג
  3. קרית מלאכי (מלאכי 23-10-2018, 20:22)
    לוד תלכו לעשות חמוצים בקיצור קבוצה פחחחחחח
  4. יאלה לוד (עירוני אשדוד 23-10-2018, 20:23)
    תבואו מוצאי שבת אתם באים לנו טוב בזמן לפחות ניצחון קל ובטוח כמה יגמר אולי נתן לכם 5 חתיכות ותחזרו ללוד הבייתה
  5. אדומים אשדוד - אנחנו הסכסכנים של הליגות הנמוכות (לוד 23-10-2018, 21:05)
  6. טעות (הוגה דעות 24-10-2018, 14:15)
    המאמן של לוד התרברב יותר מדי לפני תחילת העונה .בכדורגל הישראלי אין לדבר מעבר למשחק הקרוב.הוא ורק הוא צריך להיות המטרה ולא שום דבר מעבר לכך .פעם קראו לזה חיים משבת לשבת....
  7. אחלה סנסה (ששון 28-10-2018, 14:47)