סוכנות השחקנים D&A עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 11

השבוע לקראת המחזור ה-10 בליגה הלאומית, סוכנות השחקנים D&A מביאה בפנינו את התחזית לשמונת המשחקים. המחזור ה-10 סיפק לנו לא מעט דרמות! בצמרת העניינים מתחמים, בתחתית לוהט מתמיד... המחזור ה-11 בפתחו, מצפים לנו משחקים מעניינים שישפיעו גם בתחתית וגם בצמרת על המתרחש

  • על ידי: מערכת גולר
  • 02-11-2018
  • 08:48

הפועל קטמון - מכבי אחי נצרת 
ליאור זדה ושחקניו מגיעים לאחר ניצחון חוץ ברמת גן, להגיע למקום הראשון קשה מאוד, אך לשמור עליו למשך זמן כה רב יותר קשה, אך ליאור זדה ושחקניו נראים טוב ועושה רושם שהם בכיוון הנכון. מנגד אחי נצרת לא נראים טוב ואם לא יהיה שם שינוי משמעותי ובמהירות, הקבוצה עלולה למצוא עצמם במאבקי תחתית. לא בטוח שהנקודות תגענה מול קטמון בקטמון. הימור: 1.

 

הפועל איכסל - הפועל מרמורק
אדהם אדיה עם הפסד ראשון מאז הגיע לאחר סדרת משחקים מצוינת. הפעם מצפה לו קרב צמרת מרתק וסופר חשוב, "משחק על 6 נקודות". ניצחון ייתן אוויר לנשימה, הפסד ישאיר את איכסל בתחתית. מנגד אלדד שביט ושחקניו עמוק עמוק בתחתית, מגיעים למשחק על עונה שלמה. הפסד עלול להיות גורלי להמשך. הימור: X.

 

הפועל נצרת עלית - הפועל עפולה
דרבי העמקים! שתי הקבוצות ממוקמות צמוד צמוד בטבלה, נקודה הפרש, ולדרבי כמו לדרבי ראוי יש חוקים משלו! שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחון בגביע באמצע השבוע, ירון הוכנבויים - אופיר חיים מאצ'אפ בין שניים מהמאמנים המובילים בלאומית! הימור: X.

 

דרבי העמקים בין נצרת עלית לעפולה (דני מלניצקי)

 

ביתר ת״א רמלה - סקציה נס ציונה
חניכיו של זיו אריה מגיעים לאחר ההפסד בכפ"ס לאחר שהובילו 2:0, מתדרדרים בטבלה ואם לא ייצרו נקודות ומהר, הם עלולים למצוא עצמם במלחמת הישרדות בתחתית! מנגד עופר טלספפה וחניכיו אחרי ניצחון על נצרת עלית ועליה למקום הרביעי, שאפו! גם באמצע השבוע ניצחון בגביע. מצפה לנו משחק מעניין מאוד. הימור: x.

 

שאפו גדול לנס ציונה שבמקום הרביעי (דני מלניצקי)

 

עירוני ראשון לציון - הפועל כפר סבא
ראשון לציון פשוט אחת האכזבות העונה! הקבוצה לא מצליחה לייצר רצף של שניי משחקים טובים, ומשחקת לא טוב! מנגד בנודיס וחניכיו צריכים לחזור ל'זון' של תחילת השנה שקצת ברח להם, הניצחון בשישי ובגביע המדינה אולי יחזיר את הביטחון. כפר סבא לא רוצה ולא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות במאבק בצמרת. הימור: 2.

 

כפ"ס מגיעה לאחר מהפך אדיר בשבוע שעבר (דני מלניצקי)

 

עירוני רמת השרון - הפועל רמת גן
מאז שאלי כהן לקח את המושכות, הגיעו 2 ניצחונות בליגה ואחד בגביע, ועלייה למקום השביעי, המשכיות זה המפתח ואלי כהן ושחקניו יודעים זאת היטב. מנגד המאכזבת של העונה. ניר ברקוביץ ושחקניו פשוט ממשיכים ביכולת הלא טובה, קבוצה עם סגל מצוין והשקעה אדירה נמצאת במקום ה-12 עם 9 נקודות בלבד! הימור: 2.

 

הפועל אשקלון - הפועל בני לוד
שלומי דורה וחניכיו פשוט בתקופה מצוינת. ממשיכים להתקדם ומטפסים גבוה למקום ה-3 במרחק 4 נקודות בלבד מהמוליכה קטמון. מנגד לוד, ממשיכה להתדרדר לאחר הפסד נוסף לרמת השרון וחייבת להתחיל לייצר נקודות אחרת יהיה מאוחר מאוד. לא בטוח שאשקלון זה המקום הקל לייצר בו נקודות. הימור: 1.

 

שלומי דורה מוביל את קבוצתו נהדר (דני מלניצקי)

 

הפועל פתח תקווה - הפועל עכו
מסאי דגו ושחקניו לא מצליחים להיחלץ מהמקום האחרון והזמן אוזל במהירות. מנגד, אלון זיו ושחקניו במרכז הטבלה, יעשו הכל כדי לייצר עוד נקודות. הימור: X.

סוכנות השחקנים D&A עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 11

הוסף תגובה
תגובות