ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור השביעי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור השביעי בליגה ב' דרום א' הסתיים, ואיזה מחזור היה לנו... 24 שערים, הוד השרון ואור יהודה מנצחות, שמשון ת"א מאבדת נקודות, צעירי טייבה מנצחת בבית, נחלת יהודה מנצחת בחוץ והמשחקים של בני יפו נגד עמישב, כפר ברא נגד בני ג'ת ובית"ר פ"ת נגד שועאע כפר קאסם הסתיימו ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 07-11-2018
  • 10:41

מ.כ אור יהודה – עירוני בית דגן : 1-2

אור יהודה חזרה לנצח אבל זה הלך מאד קשה נגד חניכיו של שוקי סדיס . אור יהודה עלתה ליתרון משער של קרלוס צ'קנה המצוין אבל דיויד קריאנסקי השווה את התוצאה מבישות של אדיר מנשה אבל 10 דקות לסיום בני שרקו כבש את השני לאור יהודה וקבע את תוצאת הסיום . בדקה ה-90 הרוחות התלהטו ואדיר מנשה מבית דגן הורחק באדום לא מוצדק.

 

בני שרקט עם שער הניצחון לאור יהודה (אורי רחביה)

 

צעירי טייבה – רו"ח ת"א : 0-3

קרב תחתית בין שתי הקבוצות שהועלו את הטבלה הסתיים בניצחון משכנע של המארחת מטייבה. צעירי טייבה הייתה עדיפה על רו"ח ת"א וכבר במחצית הראשונה עלתה ליתרון של 1-0 משערו של משה בלבילה. במחצית השנייה צעירי טייבה הגדילה את יתרונה מצמד של עופר סער ובסיום 3-0 לצעירי טייבה.

 

בית"ר פ"ת – שועאע כפר קאסם : 1-1

בית"ר פ"ת אירחה במגרשה את שועאע כפר קאסם. לאחר מחצית ראשונה מאופסת שועאע כפר קאסם עלתה ליתרון 1-0 מרגליו של רגב וולק אבל 5 דקות לסיום היה זה ליאב פרנקו שהשווה את התוצאה לבית"ר פ"ת וקבע את תוצאת המשחק 1-1.

 

הפועל קרית אונו – הפועל נחלת יהודה : 2-0

נחלת יהודה יצאה למשחק חוץ קשה בקרית אונו. נחלת הגיעה מעודדת מהנקודה הראשונה שצברה בשבוע שעבר ונגד קרית אונו נלחמה ויתרה עם כל הנקודות . נחלת יהודה הובילה כבר בדקה העשירית מרגליו של רוני אוחנה ובמחצית השנייה הכפילה את התוצאה משערו של שחר ברכה בדקה ה-50. בסיום ניצחון 2-0 לנחלת יהודה שנראה שהתאוששה מפתיחת העונה הגרועה שלה.

 

הפועל כפר ברא – איחוד בני ג'ת : 1-1

משחק קשה ועיקשת התקיים בכפר ברא בו הפועל המקומית אירחה את בני ג'ת לקרב בין שתי קבוצות אמצע טבלה. כפר ברא עלתה ליתרון אחרי 5 דקות מרגליו של עומר עראקי וכשכבר היה נראה שכפר ברא תיקח את 3 הנקודות ראמי אלגזי השווה את התוצאה בדקות הסיום וקבע חלוקת נקודות.

 

שמשון בני טייבה – הפועל הוד השרון : 3-1

 שבוע לא פשוט עבר על הוד השרון אבל ברגע שהקבוצה עלתה לכר הדשא השחקנים השאירו את הבעיות בחוץ ושיחקו נהדר נגד שמשון בני טייבה המצוינת. שמשון בני טייבה עלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית משערו של הראל יחזקאל אבל הוד השרון ביצעה מהפך ולא עצרה עד לסיום כשקבעה 3-1. הוד השרון  כבשה משערים של תמיר חלף וצמד של שמעון לוגסי. בעקבות הניצחון הוד השרון עלתה למקום הראשון בטבלה.

 

שחקני בית"ר ר"ג ושמשון ת"א (ליאור טרי)

 

בית"ר ר"ג – שמשון ת" א : 1-1

שמשון ת"א הגיע למשחק קשה נגד בית"ר ר"ג והעייפות של משחק הגביע באמצע השבוע נתן את אותותיו בשחקני שמשון. בדקה ה-43 בית"ר ר"ג נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של טל יונה . במחצית השנייה למרות החיסרון המספרי בית"ר ר"ג עלתה ליתרון מרגליו של יחי זכריה המצוין אבל בדקה ה-81 רועי עובדיה השווה את התוצאה והעניק נקודה יקרה לקבוצתו.

 

שמשון ת"א מכבדת את שחקנה בעבר נמרוד מחני (ליאור טרי)

 

מ.ס בני יפו אורתודוכסים - עמישב פ"ת : 3-3

משחק רב שערים התפתח ביפו. עמישב פתח תקוה עלתה ליתרון 1-0 משער בדקה העשירית של בר מזרחי אבל יפו קבעה מהפך כבר במחצית הראשונה מצמד של לואי אבו סתה. בר מזרחי קבע שוויון 2-2 בדקה ה-59 אבל היתרון שוב עבר לבני יפו משער בדקה ה-83 של יוסף אבו לאסי אבל המילה האחרונה הייתה של מי אם לא בר מזרחי שהשלים שלושער בדקה ה-86 וקבע את תוצאת המשחק 3-3.

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: בר מזרחי שחקנה של עמישב עם שלושער ענק שמעניק לקבוצתו נקודה יקרה.

מאמן המחזור: דודו חלף מאמנה המצוין של בית"ר ר"ג הוציא נקודה נגד המוליכה למרות ששיחק עם 10 שחקנים יותר ממחצית שלמה.

 

 

קבוצה מצטיינת: הפועל הוד השרון, למרות כל הרעשים בשבוע האחרון הוד השרון עם ניצחון ענק בטייבה.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור השביעי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. ציון. עזרא (אוהד 07-11-2018, 11:55)
    מאמן. השבוע. ויהיה. מאמן. העונה
  2. התאוששות של נחלת (דורון 08-11-2018, 12:20)
    נחלת שיצאה למשחק חוץ קשה. קרית אונו לחצו אבל נבלמו בהגנה ובשוער המעולה של נחלת שהציל גולים בטוחים
  3. משחק אור יהודה נגד בית דגן (יוסי 08-11-2018, 20:23)
    אים שחקן נוגח בשחקן ולא יקבל אדום ? איפה נשמע כדבר הזה אדום לא מוצדק?