ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור העשירי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור העשירי לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 25 שערים. המוליכה הוד השרון הפסידה, שמשון ת"א, אור יהודה ושמשון בני טייבה מנצחות. עירוני בית דגן והפועל נחלת יהודה מנצחות בבית, ורו"ח תל אביב עם נקודה ראשונה העונה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 21-11-2018
  • 14:48

רו"ח ת"א – איחוד בני ג'ת: 1-1

רו"ח תל אביב הגיעה לליגה, נקודה ראשונה לקבוצה לאחר עשרה משחקים והקבוצה נראית יותר טוב ממה שנראיתה מתחילת העונה. מחצית ראשונה מאופסת עם מעט הזדמנויות ליד שני השערים. המחצית הראשונה נפתחה בסערה ותוך דקה בני ג'ת עלתה ליתרון 1-0 משערו של מגדי עוואדי. רו"ח לא נלחצה ולא נשברה, המשיכה לתקוף ובדקה ה-85 מצאה את השוויון מרגלו של אורן כוכבי הותיק והטוב שקובע 1-1 ומעניק נקודה יקרה לרו"ח ת"א.

 

אורן כוכבי הותיק והטוב חתום על הנקודה הראשונה של רו"ח העונה (ליעוז צמח)

 

הפועל נחלת יהודה – מ.ס צעירי טייבה: 1-3

הפועל נחלת יהודה לא עוצרת ומשיגה ניצחון שלישי ברציפות מאז הגעתו של ציון עזרא לקוים. נחלת יהודה הובילה 3-0 כבר בדקה ה-66 משערים של רוני אוחנה, יניב סבג וקובע דומר. צעירי טייבה הצליחה רק לצמק את התוצאה בדקה ה-77 מרגליו של אור אליהו.

 

שמשון ת"א – עמישב פתח תקוה: 1-2

קבוצתו של צביקה לוי אירחה במגרשה את עמישב פתח תקוה החזקה. שמשון תל אביב השניה בטבלה פתחה חזק את המשחק ובדקה ה-22 עלתה ליתרון 1-0 מרגליו של נאור הלוי, יתרון שהחזיק עד המחצית. במחצית השניה שמשון המשיכה לתקוף וכבר לאחר 3 דקות איתי נייברג כבד את השני לזכותה של שמשון ת"א. עמישב לא נכנעה ובדקה ה-78 הצליחה לצמק את התוצאה משערו של סהר דהאן, עד לסיום עמישב יכלה להשוות אבל לא הצליחה להכניע את הגנת שמשון ת"א.

 

איתתי נייברג עם השני של שמשון ת"א (ליאור טרי)

 

הפועל הוד השרון – בני יפו אורתודוכסים: 2-1

המוליכה הפועל הוד השרון מתחילה לאבד גובה, לאחר שבשבועות האחרונים לא מעט שחקנים בכירים עזבו אותה הוד השרון השבוע איבדה נקודות יקרות נגד בני יפו אורתודוכסים. הוד השרון פתחה מצוין את המשחק ובמחצית הראשונה הובילה 1-0 משערו של רום בראון. המחצית השניה היתה סיפור שונה וכבר לאחר 4 דקות בני יפו אורתודוכסים הישוותה משערו של איימן אלעיש . לקראת הסיום שער בדקה ה-89 של זיו אוסון המצוין קבע מהפך  ואת תוצאת המשחק 2-1 גדול ליפו על המוליכה.

 

עירוני בית דגן – הפועל קרית אונו: 1-2

עירוני בית דגן אירחה במגרשה את קרית אונו . בית דגן נבדקה הראשונה רצתה יותר ולחצה על שערה של קרית אונו ובדקה ה-22 עלתה ליתרון 1-0 מרגליו של אלמוג סמט כהן . בדקה ה-55 גל גוטליב המצוין הכפיל את יתרונה של בית דגן, יתרון שנשמר עד לדקה ה-90 שבה מאיר דרעי צימק את התוצאה וקבע את תוצאת המשחק 2-1 לבית דגן.

 

מ.כ אור יהודה – בית"ר פתח תקוה: 0-4

אור יהודה החזקה שאיבדה מעט גובה לאחר פתיחת עונה טובה מאד חוזרת להציג את הכדורגל שקברניטיה רוצים לראות והשבוע לא התקשתה להביס את בית"ר פתח תקוה משערים של קרלוס צ'קנה, גמליאל פרץ, ארנון טמיר ומתן ארביב . בעקבות ההפסד ופתיחת העונה הלא טובה של הקבוצה רמי צבי מאמן בית"ר פ"ת ביקש להתפטר מתפקידו.

 

קרלוס צ'קנה ומתן ארביב כבשו למ.כ אור יהודה (אורי רחביה)

 

בית"ר ר"ג – שמשון בני טייבה: 5-0

שמשון בני טייבה מתחברת תוך כדי תנועה וכרגע יש לה את אחד הסגלים הטוב בליגה . טייבה יצאה למשחק קשה בבית"ר ר"ג והפכה אותו לקל ובמחצית הראשונה כבר הובילה 1-0 משערו של ערן זגר. במחצית השניה היתה רק קבוצה אחת על המגרש וזו שמשון בני טייבה שעבדה עוד 4 שערים ופשוט חגגה על הדשא. טייבה כבשה משערים של יוסף אבו לאבן, כרם נסיראת, יוסף אבו צעלוק ועוד שער של ערן זגר שהשלים צמד. שמשון בני טייבה ממוקמת במקום הרביעי מרחק 3 נקודות בלבד מהמקום הראשון.

 

יוסף אבו לאבן יוצא ומחליף אותו החלוץ המוכשר כרם נסיראת, שניהם כבשו במשחק צילום: אלי שמואלי

 

שועאע כפר קאסם – הפועל כפר ברא: 1-0

שועאע כפר קאסם אירחה במגרשה את כפר ברא . המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובדקה ה-45 כפר קאסם נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עבדל לטיף עבד אל גאפר בצהוב שני ואדום. במחצית השניה כפר ברא ניצלה את יתרונה המספרי ובדקה ה-60 עלתה ליתרון 1-0 משער של איהאב אלעברה. עד לסיום כפר ברא הצליחה לשמור על יתרונה ולצאת עם מלוא הנקודות מאחד המגרשים הקשים בליגה.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: ערן זגר שחקנה של שמשון בני טייבה בכושר מצוין, כבש צמד נגד בית"ר ר"ג.

 

ערן זגר, מצטיין המחזור: צילום: אלי שמואלי

 

מאמן המחזור: רמי דאהר מאמנה של שמשון בני טייבה כנה קבוצה מצוינת בשבועות האחרונים חיזק את הקבוצה עם שחקני שוברי שוויון.

קבוצה מצטיינת: שמשון בני טייבה מביסה את בית"ר ר"ג החזקה.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור העשירי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. לצערי טייבה יעלו השנה (אור יהודאי 21-11-2018, 15:14)
    עשו רכש מצוין עם שחקנים שוברי שיויון
  2. ילד פלא (ערן זאגר 21-11-2018, 16:31)
    3 רמות מעל הליגה הזאת כוכב כדורגל רכש הכי טוב שטייבה עשו מאז שהוקמה הקבוצה שחקן של מספרים
  3. לא שובר שוויון ולא נעליים אתם לא עולים ליגה (בדיע 21-11-2018, 16:31)
  4. רק בני טייבה תעלה ליגה השנה. לא אור יהודה ולא שום קבוצה אחרת כטייבה הקבוצה הכי חזקה בליגה. יללה טייב (אחמד מסארוה. טייבה 21-11-2018, 17:50)
    רק בני טייבה תעלה ליגה השנה. לא אור יהודה ולא שום קבוצה אחרת כטייבה הקבוצה הכי חזקה בליגה. יללה טייבהההההה ליגה אאא
  5. ואלק עד שיגמר הכסף בטייבה כולם הולכים הביתה (בדיע 21-11-2018, 21:04)
  6. ביתר פ"ת פתחה היטב את העונה (ברק 22-11-2018, 01:22)
    אך מאבדת גובה ונוחלת תבוסות כמו 6:0 משמשון ת"א והשבוע 4:0 מאור יהודה...
  7. יפו והוד השרון (יקי 22-11-2018, 13:49)
    שני השערים של יפו בשני פנדלים מפוקפקים
  8. יפו והוד השרון (יקי שולם 22-11-2018, 13:52)
    יפו ניצחה בשני פנדלים מפוקפקים
  9. אור יהודה ליגה א (בכל הכוח עולים ליגה מכבי אור יהודה 22-11-2018, 17:19)
    לא נעלים ולא בטיח ולא טייבה רק אור יהודה עולה ליגה טייבה לא קבוצה בכלל אור יהודה ב10 רמות יותר טוב שבוע הבא בטייבה אור יהודה מנצחת ועולים למקום ראשון