חוזרת לעצמה: 3-0 למ.ס דימונה על מעלה אדומים

מ.ס דימונה אירחה את מעלה אדומים, במסגרת השלמה של המחזור ה-9 בליגה ב' דרום ב'. חניכיו של מוטי דהאן שדשדשו במחזורים האחרונים, ניצחו את מעלה אדומים 3-0, והביאו מעט נחת לאוהדים. מוטי דהאן מאמן הקבוצה: "שיחקנו טוב, כבשנו שערים ולא ספגנו"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 28-11-2018
  • 09:20

המחצית הראשונה הייתה טובה עבור שתי הקבוצות ,אך דימונה שלטה יותר בכדור ומעלה אדומים לא עשתה לה חיים קלים. חניכיו של מוטי דהאן שהגיעו במטרה לקחת נקודות עלו ליתרון 1-0 בדקה ה-22, משער של ערן סוויסה. דקה 27 ספק עבירה של שי בוזנח מדימונה, גורמת לשופט לשרוק לפנדל למעלה אדומים. יוסף ביטון בועט את פנדל בניסיון לצמק, אך פוגע בקורת השער והמחצית הראשונה מסתיימת כשמ.ס דימונה מובילה 1-0.

 

מימין עמית גבאי שעושה עבודה מצוינת יחד ערן סויסה כובש השער הראשון במשחק. 

 

כבר בפתיחת המחצית השנייה, מהלך יפה של דימונה הביא לשער נוסף, כשהגנת מעלה אדומים ניסתה להרחיק כדור שפגע בקפטן משה אסולין, וחזר ישירות לרגליו של ליאל זגורי שבועט וכובש שער נוסף ומעלה את דימונה ליתרון 2-0.

 

בדקה ה-50 דור סבן הבקיע שער נוסף, שער שקבע את תוצאת המשחק ודימונה עלתה ליתרון 3-0. 

לאחר השער השלישי קצב המשחק ירד, אך היו לדימונה לא מעט מצבים מסוכנים ומנגד מעלה אדומים לא השכילו לכבוש שערים. המשחק הסתיים בניצחון 3-0 לדימונה שמוסיפה עוד 3 נקודות לקופה.

 

למרות שכובשי השערים הם אלו ששימחו את הקהל הדימונאי, מי שעשה עבודה מעולה הוא קשרה של מ.ס דימונה עמית גבאי שנתן משחק מצוין אמש, חיבר בין ההתקפה להגנה, ונלחם על כל כדור שהגיע אליו.

 

 

שחקני מעלה אדומים מאוכזבים בסוף המשחק.

 

מוטי דהאן מאמן מ.ס דימונה בתגובה על המשחק: "שמח על הניצחון, אהבתי את הנחישות, את המחויבות של השחקנים. שיחקנו טוב כבשנו ולא ספגנו, שחררנו מעט לחץ שהצטבר עקב התוצאות הלא טובות. הפנים ליום שישי למשחק מול אילת, מאמין שנשחק אפילו טוב יותר והכי חשוב 3 נקודות נוספות."

 

דימונה תארח במשחק בית נוסף במסגרת המחזור ה-11, את בני אילת ביום שישי ה-30/11/18 בשעה 12:45.

שחקני מ.ס דימונה חוזרים מהפגרה וחוגגים ניצחון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזולאי (רוני 28-11-2018, 16:43)
    כול אכבוד ילה דימונה ליגה א