ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-11 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-11 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 21 שערים. המוליכה הוד השרון מנצחת, מ.כ אור יהודה מנצחת בטייבה ומצהירה כוונות, שמשון ת"א מאבדת נקודות .הפועל קרית אונו, הפועל כפר ברא ועמישב פתח תקוה מנצחות בבית. הפועל נחלת יהודה ושועאע כפר קאסם מנצחת בחוץ הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 04-12-2018
  • 11:12

מ.ס צעירי טייבה – הפועל הוד השרון : 2-0

המוליכה מהוד השרון יצאה למשחק חוץ בטייבה נגד צעיר טייבה מתחתית הליגה ולא התקשתה לגבור עליה משערים של תמיר חלף ואדיר בהונקר. צעירי טייבה ממשיכה להסתבך וממוקמת במקום ה-15 ממנו נושרים לליגה ג', מנגד הוד השרון למרות עזיבת כמה שחקני מפתח בסגל שלה מראה שכסף לא הכל והסגל שנשאר מספיק טוב על מנת לשמור על המקום ה-1.

 

בית"ר פתח תקוה – שמשון תל אביב : 2-2

שמשון ת"א מהצמרת יצאה להתארח בפתח תקוה אצל בית"ר המקומית שנלחמת על חייה. בית"ר פתח תקוה שיחקה חזק וללא פשרות מהפתיחה וכבר בדקה ה-15 עלתה ליתרון מרגליו של נס שמעון. בתחילת המחצית הראשונה נאור הלוי הישווה את התוצאה, אך השיוויון החזיק בדיוק 9 דקות עד שדור אזולאי מהטובים בליגה החזיר את היתרון לפתח תקוה. בדקה ה-78 נאור הלוי משלים צמד וקובע שיוויון 2-2 שהחזיק עד הסיום. בדקה ה-60 שתי הקבוצות נותרות ב-10 שחקנים לאחר שעומר הלוי משמון ועמית קקון מפתח תקוה הורחקו.

 

שחקני שמשון ת"א מאוכזבים בסיום (ליאור טרי)

 

מ.ס רו"ח תל אביב – הפועל נחלת יהודה : 1-0

מ.ס רו"ח תל אביב אירחה בהרצליה את נחלת יהודה המתאוששת שמאז חזרתו של המאמן ציון עזרא נראית מצוין. נחלת יהודה פתחה מצוין וכבר בדקה ה-14 כבשה את שער הניצחון מרגליו של צ'יקו דננבאום. רו"ח ניסתה לחזור למשחק ויצאה להתקפות אבל לא הצליחה למצוא את השיוויון. נחלת יהודה נותרה ב-10 שחקנים מהדקה ה-50 לאחר הרחקתו של גיא מקורו אבל גם זה לא עזר לרו"ח ת"א לחזור לפחות עם נקודה מהמשחק, בסיום ניצחון חשוב לנחלת יהודה שממוקמת במקום ה-11

 

הפועל קרית אונו – בית"ר ר"ג : 0-1

הפועל קרית אונו אירחה במגרשה את בית"ר ר"ג למשחק שעבורה יראה לאיזה כיוון הולכת הקבוצה. מחצית ראשונה ללא שערים ובמחצית השני הקרית אונו מנצחת משער בדקה ה-60 של ינאי אלבז. בית"ר ר"ג מסיימת את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אלון גולדשטיין. בעקבות הניצחון קרית אונו מטפסת למקום השישי ובהחלט רואה עצמה מועמדת לגיטימית לפלייאוף העליון.

 

שער נהדר של קרלוס צ'קאנה העלה את אור יהודה ליתרון ראשון (אורי רחביה)

 

שמשון בני טייבה – מ.כ אור יהודה : 4-1

איזה משחק קיבלנו בטייבה, חמישה שערים וכדורגל איכותי בעיקר מאור יהודה שהגיעה למשחק הצמרת בטייבה ובפעם הראשונה העונה הציגה כדורגל כמו שמצופה ממנה והראתה למה היא מסוגלת. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 1-0 של האורחים מאור יהודה לאחר בעיטה חופשית של קרלוס צ'אקנה בדקה העשירית. המחצית השניה התחילה טוב לטייבה כאשר יוסף אבו לאבן משווה את התוצאה ל 1-1 אבל עד לסיום אור יהודה שטפה את המגרש וכבשה עוד 3 שערים משערים של גמליאל פרץ, תני בנימין ועצמי של הראל יחזקאל.

 

גמליאל פרץ עם עוד שער מעלה את מאזנו ל-12 כיבושים העונה (אורי רחביה)

 

הפועל כפר ברא – עירוני בית דגן : 1-2

הפועל כפר ברא אירחה במגרשה את עירוני בית דגן כאשר לשתי הקבוצות 12 נקודות ורוצות לברוח כמה שיותר ממאבקי התחתית. המקומיים פתחו נהדר וכבר בדקה ה-22 עלו ליתרון משערו של שי מוטיאי. בתחילת המחצית השניה כפר ברא הגדילה את יתרונה משער בדקה ה-65 של אדיסו טדלה, בית דגן הצליחה רק לצמק בדקה ה-86 משער של אלמוג סמט כהן אבל הנקודות נשארו בכפר ברא שמטפסת למקום השמיני.

 

עמישב פתח תקוה – הפועל איחוד בני ג'ת : 0-2

עמישב פתח תקוה מהמקום השישי אירחה במגרשה את החמישית בני ג'ת למשחק בין שתי קבוצות שמכוונות לפלייאוף העליון. מחצית ראשונה שקולה הסתיימה בשיוויון ללא שערים. המחצית השניה נפתחה בסערה מצידה של עמישב פ"ת וכבר לאחר 2 דקות עלתה ליתרון משער של אור גירו ובדקה ה-58 דניאל אילמו חותם את תוצאת המשחק 2-0 לעמישב פ"ת.

 

 

מ.ס בני יפו אורתודוכסים – שועאע כפר קאסם : 2-1

שועאע כפר קאסם מהמקום ה-14 יצאה למשחק חוץ קשה ביפו ממרכז הטבלה וחזרה עם ניצחון גדול שיעזור לה לברוח מעט מהמקום ממנו יורדים בסיום העהונה לליגה ג'. שועאע כפר קאסם פתחה נהדר את המשחק וכבר לאחר 9 דקות עלתה ליתרון משערו של רגב וולק. בתחילת המחצית השניה כפר קאסם הכפילה את יתרונה משערו של סהר אזולאי. בדקה ה-59 בני יפו הצליחה לצמק את התוצאה משערו של סהר אזולאי אבל יותר מזה לא הצליחה לעשות וכפר קאסם מנצחת.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : אדיר בהונקר בלמה המצוין של הוד השרון כבש בניצחון קבוצתו ושמירה על המקום הראשון בטבלה.

 

מאמן המחזור : יעקב טל מאמנה של מ.כ אור יהודה עם ניצחון ענק נגד קבוצת הצמרת שמשון טייבה בחוץ.

 

קבוצה מצטיינת : מ.כ אור יהודה עם משחק ענק וניצחון גדול בטייבה.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-11 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניר חחחח מה קרה נתקעתה בשעריה.... (ניר מהתברואה של עיריית תא חחחחח 04-12-2018, 12:33)
    ניר לא התאושש מהכאפה חחחח