ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-11 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-11 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 22 שערים. קרית מלאכי מנצחת באשדוד, מ.ס דימונה, מ.ס שיכון המזרח ועירוני כסייפה מנצחות בבית. שאר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה, הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 04-12-2018
  • 09:06

הפועל ירוחם – עירוני שדרות : 1-1

עוד משחק צמרת התרחש השבוע בין ירוחם הרביעית לשדרות השניה, משחק טוב התפתח בירוחם ועושה רושם כי שתי הקבוצות תיאבקנה בצמרת העליונה עד לתום העונה. ירוחם פתחה טוב יותר וירדה למחצית ביתרון 1-0 מרגליו של מלך השערים שלה מושיקו אביטן, ירוחם שמרה על יתרונה השביר עד לדקה ה-80 אז הישווה אייל דיין את התוצאה וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

אוירה מדהימה באשדוד (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד – עירוני קרית מלאכי : 1-0

משחק הצמרת בין שתי הקבוצות המועמדות לעליה הבטיח וקיים בעיקר ביציעים. שני קהלי האוהדים סיפקו אוירה פנטסטית עם למעלה מ-1000 צופים שעודד לאורך כל המשחק. על כר הדשא התפתח משחק נוקשה וחסר פשרות, המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 0. במחצית השניה נמשכה המגמה ושתי הקבוצות הציגו הגנות חזקות עד לדקה ה-83 אז הגיע האיש למשימות מיוחדות של קרית מלאכי אליעזר איילין שחתום על לא מעט נקודות השנה, אליעזר איילין מבקיע את שער הניצחון ומעניק לקבוצתו ניצחון שממקם אותה במקום הראשון ועם משחק חסר.

 

עירוני אשדוד וקרית מלאכי עולות על כר דשא (מוטי קדוש)

 

משחק לחימה על כל כדור (מוטי קדוש)

 

מ.ס באר שבע – בני יצ'אלאל : 1-1

מ.ס באר שבע ממרכז הטבלה אירחה במגרשה את בני יצ'אלאל מהתחתית. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, באר שבע עלתה ראשונה ללוח התוצאות משער של אייל אליאס בדקה ה-54 אבל בני יצ'אלאל לא נרתעה והשיכה ללחוץ ובדקה ה-83 מצאה את השיוויון מרגליו של יוסי קסתה המחליף. בסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

עירוני נתיבות – בית"ר גבעת זאב : 2-2

עירוני נתיבות המתאוששת אירחה במגרשה את בית"ר גבעת זאב האחרונה והכל הלך לפי התוכניות של נתיבות ומאמנה אייל שדה שכבר במחצית נתיבות הובילה 2-0 מרגליהם של ירין אבוקסיס ואסף כהן. בתחילת המחצית השניה גבעת זאב נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של יוני אליאב, דווקא בחיסרון מספרי גבעת זאב לא נשברה והצליחה להשיג את השיוויון מצמד של מיכאל רנדי  סמוך לסיום.

 

עירוני כסייפה – עירוני מודיעין : 3-4

עירוני כסייפה ללא ספק המרעננת של הליגה השנה, העולה החדשה מגיעה לכל משחק ומסתכלת ליריבה בלבן של העיניים. השבוע אירחה במגרשה את מודיעין המאכזבת וקיבלנו משחק עם מהפכים ו-7 שערים. המחצית הראשונה נפתחה בסערה והסתיימה בתיקו 2-2 שלכסייפה כובשים דוד סויסה והישאם אזברגה, עומר טולדו וסאן טוריאל כבשו למודיעין. מודיעין פתחה מצוין את המחצית השניה ותוך 3 דקות עלתה ליתרון משערו של דוד קנבסקי אבל כסייפה לא הרימה דגל לבן ובדקה ה-80 מצאה את השיוויון וכבר שהיה נראה כי הקבוצות תתחלקנה בנקודות הגיע הישאם אזברגה בדקה ה-89 כבש את שער הניצחון לכסייפה תוך שהוא משלים צמד. בעקבות הניצחון כסייפה עולה למקום ה-7.

 

מושיקו אסולין עם גול מדהים מעלה את דימונה ליתרון 2-0 

 

מ.ס דימונה – בני אילת : 0-2

מ.ס דימונה אירחה במגרשה עם כר הדשא המדהים לאחר השיזרוע את בני אילת . דימונה לחצה מהפתיחה על מנת להכריע את המשחק וכבר בדקה ה-12 עלתה ליתרון משער של ליאל זגורי. 17 דקות חלפו ובדקה ה-29 קיבלנו את השער שבקלות יכול להפוך לשער העונה, מושיקו אסולין משתלט על הכדור ומ-25 מטרים משגר טיל קרקע אויר היישר לבין חיבורי הקורות. המחצית השניה היתה שקולה עם הזדמנויות לשני הצדדים אבל בסיום ניצחון 2-0 לדימונה.

דימונה חוגגת עם עוד ניצחון 

 

מ.ס שיכון המזרח – בית"ר קרית גת : 0-4

שיכון המזרח עם פתיחת עונה מצויינת ממשיכה להידבק לחלק העליון של הטבלה והשבוע אירחה במגרשה את בית"ר קרית גת מהתחתית והביסה אותה ללא תנאי. שיכון המזרח פתחה חזק ובמחצית הראשונה הובילה 2-0 משערים של רועי אברג'יל וגבי אלבז. במחצית השני הקרית גת ניסתה לחזור למשחק אבל בדקות הסיום שיכון המזרח כבשה עוד 2 שערים מרגליהם של מני לויס ורביד בוניק, בסיום 4-0 ענק לשיכון המזרח.

 

הפועל לוד – עירוני מעלה אדומים : 1-1

הפועל לוד המתאוששת אירחה במגרשה את מעלה אדומים . שני שערים אחד לכל קבוצה הכריעו את תוצאת המשחק כבר במחצית הראשונה. לוד עלתה ראשונה ליתרון משער של גזאו צ'קולה אבל על סף השריקה למחצית נאור אסרף הישווה לטובת מעלה אדומים. המחצית השניה הסתיימה ללא שערים ולמעשה השער של אסרף קבע את תוצאת המשחק, בסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות. מעלה אדומים סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עדן רופא בדקה ה-54.

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : הישאם אזברגה עם צמד לכסייפה כולל שער ניצחון בדקה ה-89 נגד מודיעין.

 

מאמן המחזור : חיים עטון מאמנה של קרית מלאכי עם ניצחון גדול במשחק העונה.

 

קבוצה מצטיינת : קרית מלאכי עם ניצחון ענק באשדוד.

קרית מלאכי עם ניצחון ענק באשדוד 

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-11 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק דימונה עולים ליגה א (דימונה ליגה א 04-12-2018, 10:29)
    דימונה קבוצה הכי טובה בליגה לוגסי חזר לדיומונה ועוד חיזוק בדרך יכשיו מתחיל הליגה דימונה לא עוצרת
  2. אזולאי (רוני 04-12-2018, 19:35)
    ילה דימונה ליגה א
  3. יש עוד הרבה נקודות (איציק 05-12-2018, 13:50)
    יש 5 קבוצות נילחמים על מקום ראשון קול החמישיה ירוצו עד הסוף מי שתימעד נגד הקטנות תיצא מהמרוץ