מתקרבת: 0-3 לשמשון ת״א מול נחלת יהודה

שמשון ת״א, אירחה אתמול את נחלת יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-14 בליגה ב׳ דרום א׳. שמשון כבשה שלוש פעמים, ניצחה בקלות והצליחה לצמק את הפער מהפסגה לאחר שאור יהודה איבדה שתי נקודות יקרות. צביקה לוי: ״אין משחק קל בליגה הזו, שמח שהיום הצלחנו לנצח לאחר 3 משחקים פחות טובים״

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-12-2018
  • 14:29

המשחק נפתח בלחץ של שמשון תל אביב על שערה של נחלת יהודה, שהתקשתה מאוד אל מול הנעת הכדור היעילה והמסודרת של שמשון.

בדקה ה-19 נכבש השער הראשון במשחק כשקורל אזולאי רץ לאורך 30 מטר במהירות, עושה דאבל פס עם נאור הלוי שהשאיר אותו מול השוער, אזולאי לא התקשה, כבש וקבע 1-0 לשמשון.

 

הלחץ נמשך ללא הרף ואלמלא החמצות של רפי סגל התוצאה הייצה יכולה להיות גדולה הרבה יותר. בדקה ה-29 שוב ראינו התקפה של שמשון ת״א. גיא ליפקה ניסה להגביה כדור שפגע בשחקן נחלת, הכדור הגיע לריף פרץ שממרחק של 25 מטר הניף את הרגל ושיחרר בעיטה אדירה שנעצרה רק ברשת, 2-0 לשמשון ת״א במחצית.

 

במחצית השנייה המשחק הפך להיות פחות מסודר מצד שתי הקבוצות, נחלת שלחה עוד שחקנים קדימה מה שאיפשר לשמשון לצאת להתקפה מתפרצת מצוינת שבסופה נאור הלוי כובש את השלישי וקובע את תוצאת המשחק, 0-3 לשמשון.

 

נאור הלוי קובע את תוצאת המשחק (ליאור טרי)

 

עד לסיום המשחק שמשון יכולה הייתה להגדיל את התוצאה, אך לא הצליחה לכבוש את השער הרביעי. שמשון מצליחה לצמק את הפער מהמוליכה אור יהודה, למרחק 2 נקודות בלבד לאחר שזו סיימה בתיקו 1-1 מול אורתודוכסים יפו.

 

צביקה לוי מאמנה של שמשון אמר לאחר הניצחון על נחלת יהודה: ״אמרתי לשחקנים שלי שאין משחק קל בליגה הזו, אבל ידענו אחרי 3 משחקים פחות טובים לבוא למשחק ולקחת את הכדור לרגליים שלנו, ולהביא את צורת המשחק שלנו. אני שמח שזה הלך לנו טוב היום״.

 

לקראת המשך העונה אמר צביקה: ״יש עוד סיבוב שלם וידוע שהסיבוב השני קשה הרבה יותר מהראשון. אני חושב שגם טייבה וגם עמישב לא יוותרו. נכון שאור יהודה כרגע במקום הראשון ונראית מצוין, אבל אני בטוח שיהיה צמוד עד הסוף״.


ספר לנו קצת על המועדון, על התנאים שאתה מקבל בקבוצה: ״שמשון תל אביב זה אולי השם הגדול ביותר בליגה ב' דרום א' מבחינת עבר בכדורגל הישראלי. אני יכול להגיד שיש שם תנאים שהם ברמה הגבוהה ביותר, יש מחלקת נוער מלאה בכישרונות ויש את ההנהלה שיודעת מה צריך לעשות בשביל להתקדם שלב אחד קדימה״.

 

מה דעתך על הליגה של השנה לעומת שנים קודמות: ״אני מאמן מספר שנים בליגה הזו ואני יכול להגיד שמשנה לשנה הליגה הופכת קשה יותר, מאתגרת יותר, עם המון שחקנים איכותיים וזה מה שהופך את הליגה הזו למעניינת כל כך״.

 

מילה לסיום: ״מאחל שבת שלום ובריאות לכולם, ושנמשיך ליהנות מהמקצוע שאנחנו כל כך אוהבים״.

שחקני שמשון חוגגים ניצחון חשוב (ליאור טרי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אנחנו נעלה (אור יהודה 22-12-2018, 16:27)
  2. נקווה שאור יהודה יתאוששו (שחר 22-12-2018, 16:27)
    נקווה שאיבוד הנקודות , יפסיק ונמשיך לעבר המטרה לעלות ליגה כי אנחנו הכי טובים ,תיראו את שמשון מגרש בקושי אוהדים אין אוירה ,
  3. שכחתם את סיקור הגול השלישי (עופר 22-12-2018, 17:00)
    הגול השלישי של נאור הגיע מבישול מדהים של אורי אשורוף עם העקב
  4. תשובה לאוהד אור יהודה (שמשוני 22-12-2018, 20:38)
    אור יהודה עם התקציב שהשקעתם שמשון מזמן בליגה א
  5. שמשון לליגה א ! (מאבק עד הסוף 23-12-2018, 09:23)
    יש לנו התקפה נהדרת היה צריך להיגמר מעל 5 אבל יכולת טובה של שוער נחלת והמון החמצות . שמשון לליגה א!