פסק בורר: הוד השרון ישלמו לדודי הילל כ-59 אלף ₪

השחקן דודי הילל התחיל לשחק בקבוצת הפועל הוד השרון בתחילת העונה לאחר שהגיע מקבוצת הפועל חדרה מהליגה הלאומית. אף על פי שנחתם הסכם שכר, ואף על פי שהיה מגיע לו בגין ביצועי נקודות בונוסים רבים, השחקן לא קיבל ולו שקל אחד בגין עבודתו הנאמנה וביצועיו הטובים. כמו כן, הקבוצה סירבה לשחרר את כרטיס השחקן שלו וניסתה לגרום לו לוותר על זכויותיו בתמורה לשחרור. תגובת השחקן: "הצדק נעשה"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-12-2018
  • 11:26

השחקן הילל פנה לעורך הדין אוהד כהן אשר ייצג אותו בהליך מול הקבוצה, שבסופו של דבר נתקבל פסק בורר המטיל על הקבוצה את כל השכר המגיע לו כולל כל ההוצאות. 

מדובר בהליך תקדימי בו קבע כבוד הבורר תגר עמיאל בפסק הבוררות: "קבוצה אינה רשאית להמשיך ולהחזיק בכרטיס השחקן ולמנוע ממנו לשחק בקבוצה אחרת מחד גיסא, ומאידך גיסא, להפר ברגל גסה את חובותיה כלפי השחקן לעניין תשלום שכרו ולעניין שיתופו במשחקים".

 

עו"ד אוהד כהן, ייצג את הילל בבוררות מול הוד השרון

 

כבוד הבורר לא הקל ראש בתופעה המכוערת שעדיין מתקיימת לצערנו בכדורגל הישראלי, ובה שחקן יכול להישאר כבן ערובה של קבוצתו, דהיינו לא לשחק ולא לקבל שכר. אין ספק שיש להוקיע את ההתנהגות הזו מהכדורגל הישראלי ולרפא אותו מן השורש.

 

תגובת עו"ד אוהד כהן: "יש סיכוי לכדורגל טוב פה, פשוט צריך לעשות ניקיון יסודי קודם ולהפסיק התנהגויות בלתי הולמות שמנצלות פערי כוחות כה גדולים".

דודי הילל זכה בפסק הבורר (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הוד השרון מפורקת לגמרי. (עזרא 31-12-2018, 14:14)
    לקבוצה חובות ענק, חובות שאין מאיפה לשלם. הקבוצה הולכת לפירוק
  2. הוד השרון (דעה 31-12-2018, 15:32)
    בדרך לפירוק זאת רק הסנונית הראשונה כנראה היו עוד תביעות בדרך
  3. גועל (דודו חלף 01-01-2019, 07:38)
    הדבר הנכון היחיד מכל זה שהוא לו קיבל כסף .אבל זה אשמתו היחידה היה כסף מועט והוא וויתר לטובת אחרים .הדבר השני גם ככה הוא היה מקבל את הכסף אז מה זה משנה למה ללכת לבוררות מגעילה .והדבר השלישי הכרטיס וזה כולם ילמדו במיוחד בליגות הנמוכות לעשות סעיפים בנוגע לשחקן שמתקדם על גבכם.והדבר האחרון והמגעיל אף לו רוצה שחקן שמקליט את ההנהלה בשירותים או בכל מקום אפשרי מה אומרים ואיך הוא עושה זאת בלי להתבייש תיזהרו גם אתם .הוא שילם תמלול שלם .טעויות נעשו ויעשו לפני שאתם חותמים עם שחקן תחקרו בשקט מה העבר של השחקן .
  4. אוי אוי אוי הוד השרון.. (הגיע הזמן 01-01-2019, 22:00)
    לא יודעים להתנהל! לא משלמים לשחקנים ועוד חושבים שזה בסדר ושהם צודקים זאת בושה. אני אישית מכיר את השחקן הזה וזה שחקן הכי נשמה שראיתי בחיים וגם אני עברתי במועדון שלכם ויודע בדיוק על מה מדובר אז דודו תפסיק להתייפייף ולנסות להגן על אח שלך כי עם כל השקרים