ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-15 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-15 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 24 שערים. המוליכה מ.כ אור יהודה מנצחת, שמשון ת"א חוזרת לנצח. נחלת יהודה מנצחת בבית. בית דגן, בית"ר ר"ג ובית"ר פ"ת מנצחות בחוץ. המחזור יושלם בתאריך 1.1.19 במשחק בין כפר ברא ושמשון בני טייבה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-01-2019
  • 11:57

 

שחקני שמשון ת"א וקרית אונו טרם שריקת הפתיחה (איתן ידגר)

 

הפועל קרית אונו – שמשון ת"א  1-0

שמשון ת"א המצוינת פגשה את הפתעת העונה עד כה הפועל קרית אונו למשחק קשה מאד והצליחה לצאת עם מלוא הנקודות משער בדקה ה-48 של איתי נייברג. שמשון עבדה קשה מאד נגד קרית אונו שלפרקים שלטה במשחק אבל בסופו של דבר שמשון מנצחת ורחוקה רק 2 נקודות מהמוליכה אור יהודה, מנגד קרית אונו במקום ה-8 ומרוחקת רק 5 נקודות מהפלייאוף העליון.

 

איתי נייברג כובש את שער הניצחון לשמשון ת"א (איתן ידגר)

 

עירוני עמישב פ"ת – עירוני בית דגן : 2-1

בית דגן מהתחתית יצאה למשחק חוץ קשה נגד הרביעית עמישב פ"ת . הפתיחה הייתה של עמישב, שהובילה 1-0 משער של בר מזרחי אבל במחצית השנייה בית דגן התעוררה וביצעה מהפך משערים של אלמוג סמט כהן ודניאל טלן. בסיום 2-1 ענק של בית דגן בפתח תקוה.

 

איחוד בני ג'ת – שועאע כפר קאסם  2-5

בני ג'ת עם עונה טובה מאד עד כה ממוקמת גבוה ושואפת להתברג לפלייאוף העליון , השבוע פגשה את שועאע כפר קאסם והלמה בה ללא רחם 5 פעמים . בני ג'ת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-7 מרגליו של ראמי אלגזי אבל כפר קאסם השוותה תוך 5 דקות מרגליו של סהר אזולאי. מאותו הרגע ועד לסיום בני ג'ת כבשה ארבעה שערים מרגליהם של עידו אביטן שחף נעימי צמד וראמי אלגזי שהשלים גם הוא צמד. כפר קאסם עוד הצליחה רק לצמק אבל בסיום ניצחון גדול לבני ג'ת 5-2.

 

 

הפועל נחלת יהודה – הפועל הוד השרון  0-2

אחת שעולה ואחת שיורדת. נחלת יהודה המתאוששת אירחה במגרשה את הוד השרון שעד לא מזמן הובילה את הטבלה.

חניכיו של ציון עזרא פתחו את המשחק מצוין ובמחצית הובילו משער של רוני אוחנה הבלתי נגמר ובמחצית השנייה הבקיעה עוד שער מפנדל של עומר אלמליח . בעקבות הניצחון נחלת יהודה ממוקמת במקום ה-13 מרחק 8 נקודות מירידה ומנגד הוד השרון נותרת במקום השלישי.

 

מ.ס רו"ח ת"א – בית"ר ר"ג  4-0

חניכיו של דודו חלף הגיעו להרצליה נגד רו"ח ת"א שהגיעה מעודדת מהניצחון הראשון שלה העונה בשבוע שעבר. ביתר ר"ג פתחה חזק ובמחצית הובילה 1-0 משער של נמרוד מחני . במחצית השנייה ביתר ר"ג לא עצרה הוסיפה עוד 3 שערים מרגליהם של מוחמד חטארי, חי ספיר ומוחמד שרבוש. בסיום 4-0 ענק לבית"ר ר"ג.

 

נמרוד מחני עם הראשון של בית"ר ר"ג 

 

מ.ס בני יפו אורתודוכסים – בית"ר פ"ת  3-1

בני יפו אירחה במגרשה את ביתר פת המתאוששת עם 2 ניצחונות רצופים. ביתר פת פתחה פנטסטי את המשחק וכבר במחצית הראשונה הובילה 2-0 משערים של גיא חזן וליאב פרנקו . בתחילת המחצית יפו צימקה משערו של סעיד גרבוע אבל ליאב פרנקו כבד בדקה ה-52 את השני שלי וקבע ניצחון יקר לבית"ר פ"ת. בעקבות הניצחון בית"ר פ"ת ממוקמת במקום השביעי מרחק 3 נקודות מהפלייאוף העליון.

 

מ.ס צעירי טייבה – מ.כ אור יהודה  2-1

המוליכה מאור יהודה יצאה למשחק חוץ קשה נגד קבוצת התחתית צעירי טייבה . אור יהודה הובילה 2-0 בפתיחת המחצית השנייה מצמד של יוסף אבו לאבן . צעירי טייבה למרות מיקומה הנמוך לא ויתרה וצימקה בדקה ה-50 משער של קובי דומר אבל בזה זה נגמר והפרשי הרמות נתנו לאור יהודה את הניצחון ועוד 3 נקודות יקרות.

 

אבו לאבן ועוז יפרח בניצחון של אור יהודה (אורי רחביה)

 

הפועל כפר ברא – שמשון בני טייבה : נדחה לתאריך 1.1.19

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: יוסף אבו לאבן חלוצה של מ.כ אור יהודה עם צמד בניצחון הקשה נגד צעירי טייבה

מאמן המחזור: ציון עזרא מאמנה של נחלת יהודה עם ניצחון גדול על הוד השרון

 

 

קבוצה מצטיינת: בית"ר פ"ת עם ניצחון גדול על בני יפו אורתודוכסים.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-15 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. יעקב טל שחק רק התקפה (אלון 01-01-2019, 19:31)
    כל משחק צריכים לפתוח עם 3 חלוצים, אסור להרפות יאאלה אור יהודה בכל הכל לליגה א
  2. פליאוף עליון (המומחה 01-01-2019, 21:18)
    צמרת הטבלה בסוף העונה. 1 אור יהודה 2 שמשון 3 טייבה 4 ג'ת 5 עמישב או בית"ר פ"ת.
  3. הוד השרון (מבט מהצד 01-01-2019, 22:31)
    תמשיכו לשחרר שחקנים . נראה לאן נגיע. נחלת יהודה ניצחה אבל קרדיט לשוער שלה ...