ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-16 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-16 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 29 שערים. המוליכה מירוחם מאבדת נקודות, קרית מלאכי ועירוני אשדוד מהצמרת מביסות. שיכון המזרח מנצחת בבית. עירוני שדרות, מ.ס באר שבע ניצחו בחוץ ורק המשחקים בין ירוחם נגד דימונה ונתיבות נגד כסייפה הסתיימו ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 09-01-2019
  • 08:29

בית"ר גבעת זאב – עירוני מודיעין : 4-1

מודיעין שרושמת התאוששות מדהימה מאז הגעתו של אהוד כחילה יצאה למשחק חוץ נגד האחרונה בטבלה גבעת זאב. מודיעין פתחה את המשחק בסערה ובתום המחצית הראשונה הובילה לא פחות מאשר 4-0 מרגליהם של רוי סיטבון ושלושער של עומר טולדו. במחצית השניה גבעת זאב הצליחה רק לצמק משער של דניאל נבון.

 

הפועל ירוחם – מ.ס דימונה : 1-1

מוליכת הטבלה הפועל ירוחם אירחה את הרביעית מ.ס דימונה למשחק על 6 נקודות. כמתוכנן המשחק התפתח למשחק לחימה מצד שני הצדדים. דימונה האורחת הובילה ראשונה משערו של דודו כהן אבל במחצית השניה משה אביטן מירוחם הישווה עבורה את התוצאה וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות שהמרוויחות הגדולות הן בעצם עירוני אשדוד וקרית מלאכי שכובשות את הפיסגה בצוותא עם אותו מספר נקודות.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני שריקת הפתיחה 

 

בית"ר קרית גת – עירוני שדרות : 3-0

עירוני שדרות מהצמרת יצאה למשחק חוץ בקרית גת נגד בית"ר המקומית. שדרות של עופר טלקר לא התקשתה לנצח משערים של מתן כהן, רותם מרום ודרור ויצמן. קרית גת מסיימת את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של יעקב וקנין. שדרות מנצחת ועולה למקום הרביעי מרחק 2 נקודות בלבד מהמקום הראשון.

 

מ.ס שיכון המזרח – בני אילת : 0-2

שיכון המזרח עם עונה מצויינת עד כה עוד חולמת להיאבק על הפלייאוף העליון אירחה במגרשה את בני אילת מהמקום ה-15. שיכון המזרח ירדה למחצית ביתרון 1-0 משערו של גבי אלבז. בתחילת המחצית השניה גבי אלבז השלים צמד ולמעשה קבע את תוצאת המשחק כבר בדקה ה-49. בני אילת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של נתנאל סויסה בדקה ה-54. הניצחון מעלה את שיכון המזרח למקום השישי וגורם לה להמשיך לחלום מקום בחמישייה הראשונה.

 

עירוני קרית מלאכי – בית"ר מעלה אדומים : 0-6

חגיגה בכתום! עירוני קרית מלאכי חוזרת להפגין כדורגל ברמה גבוהה והשבוע ניצחה את מעלה אדומים 6-0 ללא תנאי. כבר במחצית הראשונה הכתומים ממלאכי הובילו 4-0 משערים של עומר יעקב, אריאל טרבלסי הרכש החדש וצמד של דניאל אטיאס. במחצית השני הקרית מלאכי הסתפקה בשני שערים בלבד אותם כבשו דייב פינטו ומשה שעשוע. בעקבות הניצחון ואיבוד הנקודות של ירוחם קרית מלאכי עולה למקום הראשון.

 

הפועל לוד – מ.ס באר שבע : 4-0

מ.ס באר שבע יצאה למשחק קשה בלוד נגד הפועל לוד אבל מרגע שריקת הפתיחה היתה רק קבוצה אחת על המגרש וזו היתה האורחת מבאר שבע. כבר במחצית הראשונה באר שבע עלתה ליתרון של 2-0 מרגליהם של יקיר אזולאי ואור לוי. במחצית השניה באר שבע הבקיעה עוד שני שערים אותם כבשו רונאל חדד ואלירן בנימין ובסיום ניצחון ענק לבאר שבע 4-0 בלוד.

 

חגיגה בצהוב- עירוני אשדוד עם חגיגת כדורגל בסינטטיקו (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד – בני יצ'אלאל : 0-5

חגיגה בצהוב ! עירוני אשדוד חוזרת להציג את הכדורגל שכל כך רצו לראות שם. עירוני אשדוד חגגה על המגרש עם חמישייה ומעל כולם בלט הרכש החדש מעירוני כסייפה הישאם אזברגה עם שלושער במשחקו הראשון בקבוצה, עוד הצטרפו לחגיגת הכיבושים היו ברוך דגו וגיא עובדיה. הקהל הצהוב התמוגג מהצגת הכדורגל על כר הדשא. מה שהעיב על החגיגה היו 3 הרחקות של שחקני יצ'אלאל שסיימה את המשחק ב-8 שחקנים לאחר הרחקות של יונס מנגיסטו, בוגדן גלושצ'נקו ופז בלאי.

 

הישאם אזברגה עם פתיחה חלומית בעירוני אשדוד (מוטי קדוש)

 

עירוני נתיבות – מ.ס עירוני כסייפה : 1-1

עירוני נתיבות המתאוששת ירחה את אחת הקבוצות המרעננות של הליגה עירוני כסייפה. כסייפה פתחה חזק ובדקה ה-25 עלתה ליתרון מרגליו של לואי אבו עביד, יתרון שנשמר עד המחצית. בפתיחת המחצית השניה נתיבות חזרה למשחק משער של ירין אבוקסיס שלמעשה הכריע את גורל המשחק ושתי הקבוצות מסתפקות בנקודה. נתיבות סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאלר הרחקתו של ויקטור פרץ בדקה ה-73.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : הישאם אזברגה חלוצה של עירוני אשדוד עם שלושער במשחקו הראשון בקבוצה.

 

 

מאמן המחזור : שי מאור מאמנה של עירוני אשדוד עם תצוגת ענק של קבוצתו .

 

קבוצה מצטיינת : עירוני קרית מלאכי עם עוד חגיגת כדורגל נגד מעלה אדומים.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-16 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. לוד (יוני 09-01-2019, 11:01)
    ממתי לוד זה משחק חוץ קשה הקבוצה ספגה הכי הרבה גולים במשחקי הבית שלה
  2. עירוני אשדוד (אשדודי 09-01-2019, 14:21)
    לוד סתם קבוצה בזיון שחקנים רבים אם המאמן שלהם באמצע משחק אופיר רגב הרס את הקבוצה מאמן טפט זרק שחקנים כמו ליאור אסולין אביעד דנן יוסי עמר עבר למאלכי צקולה עזב הם יורדים ליגה אופיר אשדוד מחכים לכם יש להם שוער בגיל 100 צריך לבעוט לשער ישר גול חחחח
  3. דימונה-ירוחם 1:1 אחרי 2:8 לדימונה (ברק 09-01-2019, 20:00)
    בסיבוב הראשון
  4. לוד (אא 10-01-2019, 12:22)
    זו המסננת של ליגה ב. איזה חזקה היא יורדת ליגה ומתפרקת. אל תהיו גיבורים על לוד. דימונה מנצחת. בתוצאה אסטרונומית. חמישיית הגמר. דימונה אשדוד מלאכי שדרות ירוחם. או מודיעין או שיכון. תשתחל לפלייאוף. השבוע ירוחם לא מנצחים. במודיעין. אשדוד ודימונה. ניצחונות קלים המשחק המרכזי. שדרות מלאכי. 300 אוהדים ממלאכי. מגיעים. הכתום. מגיע