ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-26 בחסות מסעדת ה-"MIZU" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-26 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו עם 31 שערים. המוליכות מ.כ אור יהודה ושמשון ת"א מנצחות. בית"ר ר"ג שועאע כפר קאסם, בית דגן, בני ג'ת ונחלת יהודה מנצחות בבית. צעירי טייבה מנצחת בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-03-2019
  • 17:25

שמשון ת"א – בית"ר פ"ת : 0-3

שמשון ת"א המוליכה בצוותא עם אור יהודה את הטבלה אירחה בוולפסון את בית"ר פ"ת. שמשון עלתה ליתרון על סף הירידה למחצית משער של רפי סגל. המחצית השניה היתה המשך ישיר של המחצית הראשונה ובה הובקעו עוד שני שערים לטובת שמשון ת"א מרגליהם של איתי נייברג ונאור הלוי. שמשון ממשיכה להיות צמוד צמוד לאור יהודה כשנותרו 4 מחזורים לסיום העונה.

 

נאור הלוי כובש לשמשון ת"א (ליאור טרי)

 

שמשון ת"א מודה לקהל שמלווה אותה (ליאור טרי)

 

בית"ר ר"ג – הפועל קרית אונו : 0-2

בית''ר ר"ג שפתחה את העונה גרוע והשתפרה מאד תוך כדי תנועה מוצאת את עצמה ביישורת האחרונה בנקודת זינוק מצויינת לפלייאוף העליון. בשישי אירחה את הפתעת העונה קרית אונו מהמקום הרביעי וכבשה שני שערים מרגליהם של מוחמד חטארי בדקה ה-25 ומוחמד שרבוש בדקה ה-90. בעקבות הניצחון בית''ר ר"ג ממוקמת במקום ה-5 בצוותא עם בית דגן.

 

שועאע כפר קאסם – בני יפו אורתודוכסים : 1-4

שועאע כפר קאסם מהתחתית אירחה במגרשה את בני יפו כשהיא חייבת את הנקודות על מנת להבטיח עוד עונה בליגה בה. שועאע כפר קאסם פתחה מצוין את המשחק וכבר במחצית הראשונה הובילה 2-0 משערים של עלא עראר וסהר אזולאי. במחצית השניה כפר קאסם הכריעה מהר את המשחק ועד הדקה ה-64 הבקיעה עוד שני שערים מרגליהם של מוחמד אבו עאנם ועלא עראר שהשלים צמד וכפר קאסם מובילה 4-0. עד לסיום יפו הצליחה לצמק את התוצאה מרגליו של סעיד גרבוע בפנדל אבל זה היה מאוחר מדיי ובסיום 4-1 לכפר קאסם.

 

עירוני בית דגן – הפועל כפר ברא : 3-6

בית דגן של שוקי סדיס לא ויתרה עדיין על חלום הפלייאוף ובשישי אירחה את כפר ברא שעדיין צריכה להבטיח את ההישארות. בית דגן פתחה את המשחק בסערה ובמחצית הובילה 4-0 משערים של דיויד קריאנסקי, גל גוטליב, אלמוג סמט כהן ואדיר מנשה. במחצית השניה בית דגן הוסיפה עוד שני שערים מרגליהם של אילן כהן ואלמוג סמט כהן שהשלים צמד. כפר ברא הצליחה להבקיע 3 שערים מרגליהם של מוחמד ריאן, עומר עראקי ומוחמד חמאד אבל הצליחה רק לצמק את התוצאה ובסיום 6-3 ענק לבית דגן. כפר ברא סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מוחמד ריאן בדקה ה-80.

 

איחוד בני ג'ת – עמישב פ"ת : 0-2

בני ג'ת שעדיין רוצה להשתחל לפלייאוף העליון אירחה במגרשה את עמישב מהמקום השלישי. בני ג'ת פתחה היטב את המשחק ובמחצית הראשונה עלתה ליתרון מרגליו של עידו אביטן. במחצית השניה עמישב לחצה על מנת לחזור למשחק אבל בדקה ה-90 בני גנץ הכריעה את המשחק מרגליו של עירון כהן שמעניק 3 נקודות יקרות לבני ג'ת.

 

שחקני בני ג'ת לאחר הניצחון מול עמישב

 

הפועל הוד השרון – צעירי טייבה : 2-1

צעירי טייבה המתאוששת יצאה למשחק חוץ קשה נגד הוד השרון . מחצית ראשונה ללא שערים פינתה את מקומה למחצית דרמטית . הוד השרון עלתה ליתרון תוך 3 דקות מפתיחת המחצית מרגליו של תומר חן אבל צעירי טייבה שנלחמת על חייה לא ויתרה ובדקה ה-83 הישוותה מרגליו של בן אטיה וכבר שהיה נראה כי הקבוצות תסתפקנה בנקודה הגיע הווינר הגדול של טייבה קובי דומר ובדקה ה-90 הבקיעה וקבע מהפך דרמטי 2-1 לצעירי טייבה ו-3 נקודות יקרות מפז. הוד השרון סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של רון כרמלי בדקה ה-80.

 

ארנון טמיר עם הראשון לאור יהודה (יאיר שמואל)

 

מ.כ אור יהודה – שמשון בני טייבה : 1-3

אור יהודה המוליכה אירחה בביתה את שמשון בני טייבה . אור יהודה שלא רוצה לפספס את העלייה לליגה א מהמקום הראשון פתחה בסערה את המשחק ובמחצית הובילה 2-0 מרגליהם של ארנון טמיר ויוסף אבו לאבן. במחצית השניה מתן ארביב הוסיף עוד שער לאור יהודה והעלה אותה ליתרון 3-0 בדקה ה-66. שמשון בני טייבה הצליחה לצמק בדקה ה-78 משער של מוסטפא שיח יוסף . אור יהודה ממשיכה להוביל את הטבלה צמוד צמוד לשמשון ת"א.

 

יוסף אבו לאבן ומתן ארביב כובשים לאור יהודה (יאיר שמואל)

 

הפועל נחלת יהודה – מ.ס רו"ח ת"א : 0-3

נחלת יהודה שנלחמת על ההישארות אירחה במגרשה את האחרונה רו"ח ת"א . נחלת יהודה ניצחה ללא תנאי את רו"ח והבקיעה לא פחות מ-3 שערים מרגליהם של סנדו אבו פרטיי, טל פלקה וגיא יפת. בעקבות ההפסד רו"ח ת"א ירדה באופן רשמי לליגה ג' .

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : קובי דומר חלוצה של צעירי טייבה עם שער דרמטי בדקה ה-90 נגד הוד השרון.

מאמן המחזור : מוחמד עוודי מאמנה של בני ג'ת עם ניצחון גדול על עמישב.

קבוצה מצטיינת : עירוני בית דגן עם ניצחון 6-3 על כפר ברא.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-26 בחסות מסעדת ה"MIZU" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. הוד השרון (משה לוי 19-03-2019, 20:11)
    רון כרמלי קיבל את האדום מהספסל השחקן הוחלף בדקה ה70 ולאחר שהותקף על ידי אוהדי טייבה הורחק מהספסל
  2. קרית אונו 30 שקל כרטיס בושה (יוסי 19-03-2019, 23:30)
    מה קרה קרית אונו רוצים לעשות קופה על חשבון אור יהודה בושה בושה. 30 איש מקרית אונו והשאר מאור יהודה בוכניק אין לך בושה לא ניסלח לכם קרית אונו אנחנו לא נשלם לכם בוכניק מגעיל אוהדי אור יהודה לא יסלחו לך גם אם יעבור שנים
  3. אור יהודה מחכים לכם… (בוכניק 20-03-2019, 19:35)
    תתכוננו יום שישי תקבלו מנה שלא חלמתם, לא שכחנו חכו חכו
  4. בוכניק (יוני 20-03-2019, 19:57)
    אל תהיה שחצן אתה וקרית אונו מעוררי מחשבה ,איפה הערכים? איפה ההגינות? איפה השכנות? בושה לכם!!