עו"ד שי אבני מארח את מומי זפרן: תחזית הליגה הלאומית מחזור 33

השבוע לקראת המחזור השלישי של משחקי הפלייאוף בליגה הלאומית, בחר סוכן השחקנים עו"ד שי אבני לארח את מומי זפרן - קבלן העליות שחתום על עלייתן של בני סכנין, אחי נצרת ורמת השרון לליגת העל. יש יסתיים משחק העונה בין נס ציונה לנצרת עלית? האם קטמון תצליח לנצח את כפ"ס ולהיצמד לפסגה?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-04-2019
  • 09:09

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

הפעם אני מארח את מומי זפרן-קבלן עליות שהעלה את סכנין, אחי נצרת, עכו ורמת השרון לליגת העל, עם רמה"ש לקח גם את גביע הטוטו. מומי אימן בליגת העל, יש לו ידע גדול מאוד ולפחות פעם בחודש הוא טס לחו"ל ומתעדכן במגמות המתפתחות בכדורגל העולמי. מומי היה מכונה "קשטן של הצפון", בשל היותו מאמן קשוח ,טקטיקן ומצליחן עם קבלות. הוא עדיין פתוח להצעות מקבוצות שיש בהם אתגר ודרך לכמה שנים ולא מוכן להתפשר על קבוצות שבהם עובדים עם "האקדח על הרכה".

 

לקראת המחזור הקרוב:

זהו המחזור השלישי של הפלייאוף ושוב יש לנו משחקי עונה בגלל הליגה הצמודה והמרתקת הזו. נס ציונה מארחת את נצרת עילית שאיבדה גובה, קטמון מול כפ"ס שחזרה לעניינים ובתחתית ראשל"צ במשחק רותח מול רמה"ש שעם אותו מספר נקודות. חמישה מחזורים לסיום העונה וכל משחק קובע!

 

פלייאוף עליון:

הפועל קטמון-הפועל כפ"ס

שי אבני: קטמון חזרה לעניינים ועשתה בלאגן בצמרת עם ניצחון החוץ בנצרת עילית. כעת קטמון רחוקה רק נקודה מהמקום השני שמוביל לעליית ליגה. מולה תתייצב כפ"ס שכבר עם שני ניצחונות רצופים והתקרבה מרחק של שלוש נקודות מהמקום השני. קרב אמיתי שהמנצחת בו תמשוך את המומנטום לעליית ליגה עד המחזור האחרון אך הפחד מהפסד יגרום לחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

מומי זפרן: קטמון צריכה להגיד תודה שהליגה חלשה וכך למרות איבוד הנקודות המאסיבי במהלך העונה-היא עדיין נמצאת בפלייאוף העליון ויכולה לעלות ליגה אם תתמקד בשני המשחקים הקרובים שלה-כפ"ס ונס ציונה. במחזור האחרון הם נגד ר"ג שסיימה את העונה כך שהמאני טיים שלהם הוא עכשיו. עונש הרדיוס רק יעשה להם טוב והבאתו של יוסי מזרחי המנוסה הייתה הדבר הכי טוב שהם עשו העונה. כפ"ס היא תעלומה. קבוצה לא יציבה. הניחוש שלי: קטמון.

 

הבאת יוסי מזרחי - הדבר הטוב ביותר שקטמון עשו (באדיבות אתר ONE - חגי מיכאלי)

 

סקציה נס ציונה-הפועל נצרת עילית

שי אבני: נס ציונה במומנטום אדיר ונמצאת רק נקודה מהמקום הראשון. נצרת עילית עם ארבעה משחקים ללא ניצחון והפער המבטיח שהיה בצמרת פשוט התמוסס. קשה לראות את הניצחון מגיע דווקא במשחק חוץ שכזה. נצרת עילית תסתפק בתיקו כדי לעצור את ההידרדרות. הניחוש שלי: תיקו.

מומי זפרן: נס ציונה משחקת חופשי וללא לחץ מכיוון שלא הייתה לה מטרה לעלות ליגה בתחילת העונה. נצרת עילית בדיוק ההפך. נס ציונה היא הקבוצה היחידה שכבשה שישייה במשחק אחד העונה בלאומית. היא במומנטום מצוין וגם כאן תיקח את הנקודות. הניחוש שלי:נס ציונה.

 

גיא דיין ונצרת עלית רוצים ניצחון בכדי להישאר בפסגה (באדיבות אתר ONE - חגי מיכאלי)

 

הפועל עפולה-בית"ר ת"א/רמלה

שי אבני: עפולה בסך הכל שלוש נקודות מהמקום השני ומקבלת את בית"ר ת"א שבשלושה מחזורים האחרונים הקשתה על קבוצות הצמרת. זה משחק עונה לעפולה אם הם עדיין חושבים על עליית ליגה. כל תוצאה מלבד ניצחון על בית"ר ת"א שסיימה את העונה והקבוצה תיאלץ לזנוח את חלומות העלייה. אני מאמין שעפולה לא תמעד. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

מומי זפרן: הפועל עפולה קבוצה מצוינת עם קאדר טוב אשר תפגוש את בית"ר ת"א שמגיעה ללא לחץ. בית"ר ת"א בנויה על שחקנים בודדים שהמועדון רוצה למכור אותם ובמועדון לא באמת רוצים לעלות ליגה ובעצם השיגו את המטרה להתברג בפלייאוף העליון. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

הפועל ר"ג-הפועל אשקלון

שי אבני: הפועל ר"ג אמנם סיימה את העונה אך עדיין נותנת "פייט" בכל משחק. אשקלון ניצחה את עפולה במחזור הקודם ורחוקה 6 נקודות מהמקום השני. מעידה של אשקלון במשחק מול ר"ג שסיימה את העונה ואפשר כבר להתחיל את ההכנות לעונה הבאה. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

מומי זפרן: ר"ג הצליחה להתברג בפלייאוף העליון ובעצם לא תילחם נגד הירידה. מאז שהגיעה לפלייאוף היא הפסיקה לשחק ומולה תתייצב אשקלון שיש לה בעיה מנטלית. קשה לה לשמור על יציבות ודווקא כשהיא עם הגב לקיר היא מנצחת. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

 

פלייאוף תחתון:

הפועל עכו-הפועל מרמורק

שי אבני: הפועל עכו נקלעה למקום שלא הייתה רגילה אליו-תחתית הליגה השנייה. מחוזות ליגה א' מזמן לא היו קרובים כל כך למועדון. כעת הם פוגשים מולם את מרמורק שעדיין לא הבטיחה את ההישארות בליגה אך מאז בואו של אסי דומב-יש להם אחוזי הצלחה של קבוצה שעולה ליגה. עכו חייבים כאן נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

מומי זפרן: עקב אהבתי למועדון הפועל עכו והעבר שלי שם, אני נמנע מלסקר משחק זה. אני מאחל הצלחה לעכו ושיישארו בליגה.

 

מאז הגעתו של דומב, מרמורק עם אחוזי הצלחה גדולים (באדיבות אתר ONE - אורן בן חקון)

 

הפועל פ"ת-מכבי אחי נצרת

שי אבני: הפועל פ"ת בונה משהו טוב. הכחולה לקחה פיקוד ומסאי דגו לקח קבוצה צעירה ממינוס 11 נקודות ועד למקום הזה. הקבוצה עדיין לא הבטיחה את ההישארות בליגה אך בבית מול אחי נצרת עם רם לוי ואיתי לוי שחזרו מפציעה- אני צופה ניצחון משכנע. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

מומי זפרן: פ"ת היא קבוצה איכותית ולולא עונש הורדת הנקודות הם היו נאבקים כעת על עליית ליגה. אחי נצרת תבוא משוחררת לאחר שהבטיחה כמעט סופית את הישארותה בליגה. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל רמה"ש

שי אבני: ראשל"צ פשוט בהידרדרות מטורפת. נראה שלשחקנים לא אכפת ועד עכשיו אני לא מבין איך לקבוצה מהעיר הרביעית בגדולה בארץ-אין קהל אוהדים. מולה היא תפגוש עוד קבוצה ללא קהל שבכל עונה מוצאת את עצמה בקרבות תחתית. לדעתי רמה"ש רוצה יותר ולכן תיקח את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

מומי זפרן: בעבר עליתי ליגה עם רמה"ש וזכינו גם בגביע הטוטו. זו הייתה תקופה יפה בתולדות הקבוצה אך לצערי מאז הם הלכו אחורה. ראשל"צ היא תעלומה. בצעד חריג החזירו מאמן שכבר אימן אותם העונה אך הדבר עדיין לא הוכיח את עצמו. ראשל"צ עדיין תלויה בעצמה וזה פשע אם קבוצה עם אצטדיון ומתקנים כאלו תרד לליגה א'. הניחוש שלי: תיקו.

 

אלון זיו רוצה לראות ניצחון ראשון עם איכסל (באדיבות אתר ONE - עמרי שטיין)

 

הפועל איכסל-בני לוד

שי אבני: בני לוד פירקה בשבוע הקודם את ראשל"צ אך עדיין לא הבטיחו את ההישארות. היא יוצאת כעת למשחק חוץ מול האחרונה בטבלה-איכסל. זו ההזדמנות האחרונה של איכסל לקחת שלוש נקודות ולהיאבק על ההישארות בליגה. תוצאת תיקו לא תועיל. אני מאמין ששתי הקבוצות ישחקו על ניצחון. הניחוש שלי: בני לוד.

מומי זפרן: לוד עשו דברים יפים מאז שהגיע קוליק, דבר המלמד כמה חשוב מאמנים עם ניסיון. איכסל לא ניצחו מאז בואו של אלון זיו ולמעשה לא ראיתי שינוי מאז לכתו של אדהם הדיה. זוהי הרכבת האחרונה של איכסל. גם תיקו לא יספיק לה. בני לוד יותר מפחדים להפסיד ולהיגרר לתחתית מאשר הרצון לנצח בעוד איכסל חייבים לנצח ולכן לא תהיה הכרעה. הניחוש שלי: תיקו.

עו"ד שי אבני מארח את מומי זפרן: תחזית הליגה הלאומית מחזור 33

הוסף תגובה
תגובות
  1. היום מנצחים את קטמון ועולים ליגה (הענק הירוק 22-04-2019, 13:42)
  2. אתם חלשים (לנצרת עלית 22-04-2019, 13:42)
  3. יוסי מזרחי זה המכה של קטמון - האיש שהוריד את מעמד המאמן לאפס (אשדודי 22-04-2019, 16:00)
  4. מומי מיקצוען ברמה גבוה !!! (מאמן חבר של מומי ניסים אדרי 24-04-2019, 14:13)
    מומי זפרן איש מיקצוע מהדרג הכי גבוה מי שתחתים את מומי תרוויח איש מיקצוע ברמה גבוה איש עבודה ומיקצוען אמיתי בהצלחה מומי