רמה"ש ניצלה, הפועל עכו תפגשו את מכבי הרצליה

מחזור דרמטי ואחרון התקיים היום בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית. ראשון לציון והפועל פ"ת עשו את שלהן והבטיחו הישארות לאחר ניצחונות על שתי היורדות לליגה א'. רמה"ש שהייתה חייבת ניצחון בכדי לשמור על סיכוי להישאר עשתה זאת מול אחי נצרת, ואילו הפועל עכו שהייתה תלוי בעצמה לא השכילה לנצח את בני לוד, סיימה בתיקו 2-2 והיא כמור תפגוש את מכבי הרצליה למפגש כפול שבסיומו נדע מי תשחק בעונה הבא בלאומית

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 17-05-2019
  • 18:33

הפועל רמת השרון - מכבי אחי נצרת  0-1

קבוצתו של נועם שוהם שלא הייתה תלויה בעצמה, עשתה את העבודה שלה וקיוותה למעידה של אחת משלוש הקבוצה. פז בן ארי כבש עבור רמה"ש במה שהתברר כשער ההישארות של הקבוצה. רמת השרון נהנתה מהמעידה של הפועל עכו וכאמור נשארה בליגה במחזור האחרון. 

 

נועם שוהם הצליח להשאיר את רמה"ש בליגה במחזור האחרון (ארז נעמןI

 

בני לוד - הפועל עכו  2-2

קבוצתו של חיים לוי יצאה למשחק חוץ מול בני לוד (בנס ציונה), וידעה שהיא תלויה בעצמה, ניצחון והיא מבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה הלאומית. זה נפתח רע מאוד עבור עכו שעבר לאחר 25 דקות מצאה את עצמה בפיגור כפול לאחר שערי של אזברגה אבו ענזה. במחצית השנייה עכו חזרה למשחק לאחר צמד של אליאור סיידר, ולמרות מספר מצבים נהדרים לכיבוש בסיום, זה לא הספיק לחניכים של חיים לוי שכאמור יפגשו את מכבי הרצליה וינסו להבטיח את ההישארות בתום צמד המשחקים בכדי לא לרשום ירידת ליגה שנייה ברציפות.

 

תוצאות נוספות: 

עירוני ראשל"צ - הפועל מרמורק  0-1

הפועל איכסל - הפועל פ"ת  5-2

חיים לוי יגיע למשחק כפול מול מכבי הרצליה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עכו עדין בלאומית (אגבריה 17-05-2019, 18:56)
    הרצילה שבה יותר