מ.ס דימונה בהכנות לקראת העונה הבאה

לאחר שסיימה את העונה הקודמת במקום הרביעי בטבלת ליגה ב' דרום ב', ההנהלה החדשה במ.ס דימונה עובדת על ההכנות לקראת העונה הבאה. מי שיעמוד על הקווים הוא שמעון ביטון, המטרה לבנות קבוצה צעירה בתקציב שקול ולתת במה לשחקנים מקומיים בשילוב שחקני רכש.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 14-06-2019
  • 16:33

מ.ס דימונה, הקבוצה שכיוונה לעלייה במטרה להחזיר את המועדון לליגה א' אשתקד, הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון וסיימה את העונה במקום הרביעי בטבלה שנחשב לאכזבה מבחינת המועדון שירד ליגה לפני שתי עונות. במהלך הקיץ הקבוצה עברה שינויים רבים, כל שחקני הקבוצה שהיו חתומים לעונה אחת בלבד סיימו את החוזה, חלקם המתינו כדי לתת זכות ראשונים למועדון וחלקם כבר ניהלו משא ומתן עם קבוצות אחרות.

 

היו"ר רועי אמנו ומנכ"ל הקבוצה ישראל אשוש שניהלו את הקבוצה ביד רמה במשך עונה וחצי הגישו מכתב התפטרות מניהול העמותה, ואחרי תקופה של ואי ודאות סביב מה שצפוי להיות בקבוצה בעונה הבאה וסביב בעלי התפקידים, ובזמן שקבוצות אחרות כבר החלו את ההכנות לעונה הבאה, נכנסה לתפקיד הנהלה חדשה עם חזון לעשות עונת כדורגל שקולה כלכלית ולתת במה לשחקנים צעירים ומקומיים בשילוב שחקני רכש.

 

האחים סויסה נשארים בבית, המגן ערן סויסה והקשר דודו סויסה ישחקו בדימונה (באדיבות מועדון ספורט דימונה) 

 

מי שיחליף את המאמן רונן ווינשטיין ועוזרו ישראל אברג'ל, ויעמוד על הקווים בעונה הבאה הוא המאמן שמעון ביטון שאימן בעבר את הנוער של הפועל באר שבע ושימש כעוזר מאמן בקבוצה הבוגרת. עד כה חתמו בקבוצה: המגן ערן סויסה ששיחק בעונה הקודמת בקבוצה, אחיו הקשר דודו סויסה ששיחק בכסייפה אשתקד, השוער רז ביטון והחלוץ עדי בסט שעלו לבוגרים בעונה הקודמת והחלוץ הצעיר חמזי אלווהשלה, כולם שחקני בית.

 

השוער הצעיר רז ביטון, והחלוץ עדי בסט יחד עם הנהלת הקבוצה (באדיבות מועדון ספורט דימונה)

 

כמו כן בימים האחרונים הנהלת מ.ס דימונה ניהלה משא ומתן עם שחקני הרכש ששיחקו בקבוצה בעונה הקודמת ועתידה להחתים שחקנים נוספים, כך שאנו צפויים לראות במדי הקבוצה בעונה הבאה את החלוץ עאטף אבו בילאל, ערן זגר, אבירם אוחנה ושי בוזנח איתם נעשו מגעים. כמו כן הנהלת הקבוצה תנסה להחזיר לעונה נוספת את מלך שערי הליגה דודו כהן וקשר האמצע עמית גבאי, שאומנם סיכמו את תנאיהם בעירוני כסייפה אבל עתידים לחזור לקבוצה.

 

הנהלת מ.ס דימונה יחד עם המאמן שמעון ביטון , סימנו שחקני רכש נוספים בליגה ב' דרום ב' איתם ישבו למשא ומתן. הקבוצה שנמצאת בבנייה מחדש טרם הצהירה על מטרותיה לקראת העונה הבאה, ויהיה מעניין לראות כיצד השינויים בקבוצה ישפיעו על יכולתה בעונה הבאה בליגה ב' דרום ב' ואם היא תהווה פקטור משמעותי גם בעונה הבאה.. 

 

 

 

האם השינויים במ.ס דימונה יובילו את הקבוצה להצלחה? (באדיבות מועדון ספורט דימונה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה שמנוהלת כמו הצרות שלי.. אוהדים מלחיצים.. קיצר אתם תקועים חזק בליגה ב בשנים הקרובות (בני 15-06-2019, 07:19)
  2. גם עליכם ויינשטיין עשה סיבוב ? (רוני 15-06-2019, 08:35)
  3. לגיה ב (מנחם בגין 16-06-2019, 10:49)
    דמוניה מבורך