הפועל אום אל פאחם פותחת עונה!

העולה חדשה לליגה הלאומית ערכה את אימון הבכורה שלה לעיני כ-1000 צופים שבאו לתמוך ולעודד את הקבוצה. הצוות המקצועי בראשותם של שמעון הדרי ואלעד בראון אמר: "אווירה מדהימה, כיף לפתוח כך". בין המתאמנים ניתן היה לראות את שחקני הרכש החדשים, בן צעירי, עבאד ג'אברין, תומר ליטבינוב ועוד

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 02-07-2019
  • 18:04

קהלה של אום אל פאחם הגיע לתמוך (ודיע ג'אברין)

 

שמעון הדרי באימון הפתיחה (ודיע ג'אברין)

 

מנהלה המקצועי של אום אל פאחם, שמעון הדרי, אמר באימון הפתיחה: "האימון הראשון היה חוויה יוצאת דופן כשכאלף אוהדים הגיעו עם תופים ואבוקות למגרש. מרגש מאוד לפתוח עונה היסטורית עם אום אל פאחם בליגה הלאומית".

 

לגבי עזיבתו וחזרתו לקבוצה אמר שמעון: "חזרתי לאום אל פאחם אחרי שיושרו ההדורים וההנהלה נענתה לבקשותיי, מתוך הבנה שכל הפעולות אותן נקטתי הן לטובת אום אל פאחם בכלל ולקבוצה בפרט. בכל משפחה טובה ומאוחדת יש מחלוקות ומה שחשוב זה ליישר קווים לפני פתיחת העונה. בעונה כזו יש לי אחריות כבדה על הכתפיים ולכן אעשה הכל כדי להעמיד קבוצה טובה וראויה לליגה הלאומית בכלל ולהתמקם בעזרת השם בפלייאוף העליון בפרט. מבחינת ההנהלה, הגדילו לי את תקציב שכר השחקנים בצורה משמעותית כדי שנוכל לחזק את הקבוצה באופן משמעותי".

 

אבו שלמה הגיע לראות את קבוצתו באימון הפתיחה (ודיע ג'אברין)

 

 

אלעד בראון על מעביר את אימון הקבוצה (ודיע ג'אברין)

 

מאמן הקבוצה החדש, אלעד בראון אמר: "אווירה מדהימה לאימון פתיחה! שוב הקהל של אום אל פחם הראה שהוא שווה ליגה לאומית פלוס, עכשיו חובת ההוכחה היא עלינו. מפה אני רוצה לאחל לכולנו עונה מוצלחת".

 

בן צעירי ועבאד ג'אברין באימון הפתיחה (ודיע ג'אברין)

 

צמד השוערים חיים זיסקינד וליטבינוב יחד עם מועמר קראקה (ודיע ג'אברין)

 

משה בן לולו, נדב מוניס וג'ינג'י מחאמיד מוצגים לקהל (ודיע ג'אברין)

שחקני הפועל אום אל פאחם באימון הפתיחה (ודיע ג'אברין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער ראשון (בני 02-07-2019, 19:20)
    זיסקינד מספר 1 וראויי להמשיך לעמוד בין הקורות מה שכן יש לו תחרות יפה ליטבינוב שוער מעולה הרבה בזכות מאמן השוערים הקודם שלו דוד בעונה שעברה בשפירא. בהצלחה לשניהם
  2. ליטביונוב חייב להיות ראשון (חוסן 02-07-2019, 20:50)