"אני תמיד מכוון הכי גבוהה שאפשר, לעלות ליגה לא יהיה פשוט"

אחרי שפספסה את העלייה בעונה הקודמת, מ.ס דימונה עברה כמה שינויים במהלך הקיץ והחליפה את ההנהלה והצוות המקצועי, מי שיוביל את הקבוצה על הקווים העונה הוא המאמן שמעון ביטון, שאימן בעבר קבוצות כמו מרחבים, ערד והנוער של הפועל באר שבע. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה הוביל אותו לדימונה ועל הרצון להוביל את הקבוצה לעלייה.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 06-08-2019
  • 18:25

שמעון, מה הוביל אותך למ.ס דימונה?

"הייתי מועמד להיות בדימונה גם בשנים עברו וזה לא צלח, העבודה האחרונה שלי הייתה בהפועל תל אביב לפני שנתיים ומאז לא אימנתי ועכשיו אני חושב שהגיע הזמן שאני אחזור כי בלי זה אני לא יכול. אני חווה את הכדורגל דרך הבן שלי עמית, אני אבל אני רוצה לחוות בעצמי".

 

איך התרשמת מדימונה עד כה?

" יש בדימונהאנשים מאוד טובים ואני מכיר אותם משנים עברו. יש במערכת אנשים רציניים האצטדיון הוא מצוין המגרש אימונים עדין לא בתנאים אופטימאלים ואת תקופת ההכנת נעשה שם ונמתין שהמגרש החדש יהיה מוכן".

 

מה אתה יכול לומר על תלכיד השחקנים שנבנה העונה בדימונה?

"רובם היו כבר בדימונה וביקשתי להחתים את השחקנים כי אני מכיר אותם ואת חלקם אימנתי בעבר.  הוצאתי הודעה שכל מי שדימונאי ורוצה מוזמן להגיע להתרשמות ואין לי בעיה לראות את כולם. דיברו על זה שרוצים לתת במה לדימונאים, אני לא אתן העדפה מראש אם יש שחקן דימונאי שיכול לעזור לקבוצה אם הוא יענה על הדרישות ויהיה טוב בוודאי שהוא ישחק".

 

מה המטרות של דימונה העונה?

"אני תמיד מכוון הכי גבוהה שאפשר, לעלות ליגה לא יהיה פשוט.  עלייה זו המטרה המוצהרת לפחות מבחינתי, אני לא פוחד מלהגיד את מה שאני חושב וזה מה שצריך להיות לעיר כמו דימונה מגיע קבוצה לפחות בליגה א' ולשם נשאף".

 

האם שמעון ביטון יצליח להחזיר את מ.ס דימונה לליגה א'? (צילום: דן בונבידה)

 

מה אתה חושב על הליגה שהולכת ומתחזקת בשנים האחרונות?

"התחרות לא פשוטה, אנחנו נצטרך להתחרות לאורך זמן כמה שאפשר למעלה ובינואר נחשב מסלול מחדש ונראה לאן פנינו מועדות. אם נראה שאנחנו לכיוון עלייה ננסה להתחזק בינואר בעמדות מסויימות".

 

מה האג'נדה שלך כמאמן, לאן אתה מכוון את השחקנים?

"שחקנים שמשחקים בליגות האלה הם פליטים מליגות גבוהות, הם רצו לשחק בליגה גבוהות יותר ומסיבות שונות ואחרות זה לא הסתדר אבל אין מה לעשות שם אנחנו נמצאים ואם נתמודד עם המציאות זה יוביל להצלחה. אני רוצה לרתום את השחקנים כדי שיבינו שהם אלו שיכולים לעשות הכל כדי להוביל להצלחה של הקבוצה וינסו להגשים את המטרות, כמו כן, אני אעבוד עם הקבוצה גם בפן המנטאלי".

 

איזה מסר היית רוצה להעביר לאוהדים?

"קהל תפקידו לעודד ושחקנים תפקידם לתת לקהל להנות וזה היחס שצריך להיות בין קהל לקבוצה, ואת זה נשתדל לעשות. חשוב שבמשוואה כל אחד ידע את מקומו ומפה נתקדם קדימה לעונה מוצלחת. אני מזמין את הקהל לתת דחיפה לשחקנים ולקבוצה, ואני מקווה שנחזיר להם בתצוגות יפות בניצחונות ובעליית ליגה".

 

 

שמעון ביטון המאמן ואלירן אבו מאמן הכושר הם שיובילו את דימונה (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות