2-2 בין קרית אונו ושמשון ת״א

הפועל קרית אונו הבקיעה צמד שערים מהיר בפתיחה, אך שמשון הצליחה להשוות לאחר שניצלה שתי בעיטות עונשין מ- 11 מטר מתוך 3 שנפסקו לזכותה בתוך 15 דקות. מאמנה של קריית אונו, אודי כבודי: "גם כשחקן וגם כמאמן לא זוכר שופט ששורק שלושה פנדלים תוך עשרים דקות". לפני פתיחת המשחק נערך טקס הוקרה לפרץ ססלר

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-09-2019
  • 13:27

לפני המשחק נערך בקריית אונו טקס הוקרה לפרץ ססלר, ממייסדי המועדון. פרץ היה מגדולי שחקני המועדון בשנות ה- 60 ובתחילת שנות ה-70 הפך למנהל הקבוצה ובהמשך שימש גם כיו"ר המועדון. פרץ היה חבר במועצת העיר במשך שתי קדנציות ופעל רבות לקידום הספורט בעיר. את הטקס שהיה במעמד ראש העיר, מר ישראל גל, כיבדו בנוכחותם שחקני עבר ששיחקו עם פרץ במועדון בשנות ה-60 ובני משפחתו.

 

ססלר מקבל תעודת הוקרה של המועדון מראש העיר, החברים וחברי הנהלת הפועל קרית אונו

 

הפועל קריית אונו - שמשון ת"א

מחזור הפתיחה בליגה ב' דרום א׳ זימן מפגש מסקרן בין הפועל קרית אונו לשמשון תל אביב. שתי הקבוצות, שסיימו בעונה הקודמת בפלייאוף העליון ומכוונות גם העונה לצמרת הגבוהה. שמשון איבדה בפגרה מספר שחקנים משמעותיים, אך מנגד נהנתה משובו של דור הלוי. קרית אונו, לעומת זאת, שמרה על הסגל מהעונה החולפת והוסיפה אליו 4 שחקני רכש משמעותיים: השוער גל פלמנבאום שהגיע מאור יהודה, הקשרים ליאור ג׳אן (שנעדר מהמשחק בגלל פציעה), לירן כהן והחלוץ המצוין ננו ועקנין.

קרית אונו החלה את המשחק בבליץ, כאשר בדקה ה-5 מאיר דרעי ושתי דקות מאוחר יותר, ננו ועקנין (מבישול נפלא של לירן כהן) הובילו את קרית אונו ליתרון כפול ומהיר.

בהמשך, קרית אונו יכולה הייתה להגדיל את היתרון, אך שני כובשי השערים החמיצו ממצבים קורצים. שמשון תל אביב ניצלה זאת והצליחה לחזור למשחק לאחר שעומר הלוי כבש מהנקודה הלבנה כשתי דקות לסיום המחצית הראשונה וקבע את תוצאת המחצית, 1-2 לקרית אונו.

 

גל פלמנבאום הודף את כדור הפנדל השני 

 

חמש דקות בתוך המחצית השנייה, קיבלה שמשון פנדל נוסף, אותו פלמנבאום הצליח לעצור. כעבור 8 דקות, שוב נפסק פנדל לזכות שמשון (שלישי במשחק!) והפעם עומר הלוי וקבע את תוצאת המשחק ,2-2 בסיום.

 

אודי כבודי מאוכזב מהחלטות השופט (אלי שמואלי)

 

אודי כבודי מאמנה של קרית אונו בתגובה לאחר המשחק: "התחלנו את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל, עשינו בדיוק את כל מה שעבדנו עליו בחודשיים האחרונים. כבשנו שני שערים מהירים במהלכי כדורגל יפים והמשחק היה בשליטתנו. בשלב הזה משום מקום השופט נתן לשמשון פנדל ואחרי זה עוד פנדל שהוחמץ לאחריו עוד פנדל.. אני בכדורגל גם כשחקן וגם כמאמן לא זוכר שופט ששורק שלושה פנדלים תוך עשרים דקות. נמשיך לעבוד קשה ונבוא מוכנים למשחק נגד עמישב".

2-2 בין קרית אונו ושמשון ת״א (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן (קרית אונו 08-09-2019, 14:42)
    כבודי אתה מאמן פח אתה מבין בכדוררגל כמו הבצים שלי אתה מאמן שכל הזמן רק בוכה
  2. מהצד (מביט 08-09-2019, 14:54)
    קרית אונו היו יותר טובים שמשןו יעגלות לפליאוף לא תגיעו רק ציעיר טייבה עולים ליגה ניר השנה אתה עוד פעם מניף צלחת מנייר חחחח כל החיים תהיו בליגה ב
  3. 3 פנדלים ברורים (היה במגרש 08-09-2019, 16:14)
    על מה מדבר מאמן אונו? במקום לשמור על ההיתרון, מפספס אותו וכמעט מפסיד. אז זורק על השופט הכל חח
  4. שנה שעברה נתפס קוון במשחק נגד שימשון שקיבל כסף להרים דגל לפנדלים (דני אונו 08-09-2019, 16:23)
    לא אומר שזה נכון להשנה כי לא הייתי במשחק אבל צחוק הגורל שיש החלטה של שופט במשחק כזה טעון על 3 פנדלים לצד אחד.
  5. הייתי במשחק קרית אונו שחקה משחק יפה לעיין. 3 פנדלים היה הזוי פנדל אחד היה בוודאות השתי הנוספות לא הי (אוהד כדורגל 08-09-2019, 18:33)
    שופט כנראה תמני מכור טעון הבדיקה
  6. השופט היה הזוי (הייתי במשחק אוהד ניטרלי 08-09-2019, 19:31)
    כנראה שבליגה ב יש ב של השופטים שתי פנדלים לא היה בכלל כנראה השופט היה תמני
  7. השופט היה הזוי (הייתי במשחק אוהד ניטרלי 08-09-2019, 19:31)
    כנראה שבליגה ב יש ב של השופטים שתי פנדלים לא היה בכלל כנראה השופט היה תמני
  8. הכרם (ניר משמשון 10-09-2019, 14:08)
    שמשון השנה עולים ליגה א דורסים את הליגה השנה נניף את צלחת אליפות הכרם התימני