ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור החמישי

המחזור החמישי לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 28 שערים. שמשון בני טייבה, קרית אונו, כפר ברא, בית דגן, שועאע כפר קאסם ושמשון ת"א מנצחות בבית. צעירי טייבה מנצחת בחוץ והמשחק בין בית"ר כפ"ס נגד בית"ר פ"ת מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 14-10-2019
  • 12:39

עמישב פ"ת – צעירי טייבה : 4-2

צעירי טייבה החזקה ואחת המועמדות לעלייה יצאה למשחק חוץ נגד עמישב שבמחזור האחרון ניצחה ניצחון בכורה. טייבה פתחה חזק ועלתה ליתרון משער של גיל גילקרוב. אור גירו הישווה אבל עד להפסקה אלון כהן דאג להחזיר את היתרון לטייבה.  במחצית השניה טייבה הגדילה את יתרונה משערים של שני שחקני הקלאצ' שלה גמליאל פרץ וגד עובדיה.  עמישב עוד הצליחה לצמק משער בדקה ה-90 של בזה אנדשאו, אבל בסיום ניצחון גדול לטייבה 4-2.

 

שמשון בני טייבה – הפועל מחנה יהודה : 0-4

שמשון בני טייבה אירחה במגרשה את מחנה יהודה למשחק בין שתי קבוצות שמכוונות לצמרת.  שמשון בני טייבה הפגינה עליונות לאורך כל שלבי המשחק וכבשה לא פחות מ-4 שערים מרגליהם של יוסי פליקר, איתמר הופמן וצמד של עידן סרור ובסיום 4-0 לבני טייבה.

 

שחקני בני טייבה מרוכזים בפתיחת המשחק (פייסבוק הפועל טייבה)

 

הפועל כפר ברא – בני יפו אורתודוכסים : 0-3

כפר ברא אירחה במגרשה את בני יפו שרוצה להיחלץ מהתחתית. כפר ברא עלתה ליתרון ממש על סף השריקה למחצית משערו של צ'יקו דננבאום. המחצית השניה נפתחה בדיוק כמו שהראשונה הסתיימה ועד הדקה ה-59 כפר ברא הכריעה את המשחק עם שני שערים של שוהאנה חמזה וצ'יקו דננבאום שהשלים צמד ובסיום 3-0 לכפר ברא.

 

עירוני בית דגן – בית"ר ר"ג : 0-1

בית"ר ר "ג הסינדרלה הגדולה של משחקי הגביע בשבוע האחרון יצאה למשחק חוץ בבית דגן.  המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השניה אלמוג סמט כהן הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-66 ומעניק ניצחון חשוב לבית דגן.

 

שועאע כפר קאסם – עוצמה חולון : 1-4

שועאע כפר קאסם עם פתיחת עונה טובה אירחה במגרשה את עוצמה חולון שרק רוצה להבטיח את מקומה בליגה בתום העונה. כפר קאסם פתחה נהדר וכבר במחצית הראשונה הובילה 3-0 משערים של סהאר אזולאי, איתי אוחיון וראמי עמאר. במחצית השניה כל קבוצה הבקיעה שער אחד, אבירן אלקריף לעוצמה ואיתי אוחיון שהשלים צמד לכפר קאסם ובסיום 4-1 לשועאע כפר קאסם.

 

שחקני קלנסאוה וקרית אונו בתחילת המשחק (חמודי זמירו)

 

הפועל קרית אונו – הפועל קלנסאוה : 1-2

המוליכה קרית אונו אירחה במגרשה את קלנסאוה.  המחצית הראשונה היתה של קרית אונו שעלתה ליתרון משער של אורן שירי.  במחצית השניה קלנסאוה הישוותה משער של חמודה מוחמד אבל בדקה ה-90 שער שיוויון דרמטי של אביעד זרביב מהנקודה הלבנה קבע את תוצאת המשחק והשאיר את קרית אונו בפסגה.

 

קלאנסואה חוגגת את השער שהבקיעה (חמודי זמירו)

 

שמשון ת"א – הפועל הוד השרון : 0-4

שמשון תל אביב עם פתיחת עונה גרועה אירחה את הוד השרון וסוף סוף ראינו את הירוקים חוזרים לעצמם . 4 שערים של שמשון ת"א הכריעו את המשחק והיקנו ניצחון ראשון העונה.

בית"ר כפ"ס – בית"ר פ"ת : 1-1

בית"ר כפ"ס אירחה ב"לויטה" את בית"ר פ"ת. המחצית הראשונה סיפקה לנו שני שערים , אחד לכל קבוצה. אלכסנדר נזרוב העלה את פ"ת ליתרון שהחזיק 11 דקות עד שדויד גומז הישווה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק 1-1 בסיום וחלוקת נקודות.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : עידן סרור שחקנה המצויין של שמשון בני טייבה עם צמד בניצחון קבוצתו.

 

מאמן המחזור : רביע עבד מאמנה של צעירי טייבה שהשיג ניצחון גדול על עמישב בחוץ.

 

קבוצה מצטיינת : צעירי טייבה עם ניצחון חוץ גדול בעמישב.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור החמישי

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית אונו נגד קלנסוואה (חגי 14-10-2019, 13:40)
    תיקון - אביעד זרביב כבש את השער המנצח, מהנקודה הלבנה, בדקה ה - 89. המנצח חברים המנצח :) יאללללללההההה קרית אונו :)
  2. אנונימי (אנונימי 14-10-2019, 13:45)
    אלכסנדר נזרוב . ילד שהוא כישרון מבוזבז
  3. שוער שמשון (דודו 14-10-2019, 14:34)
    שוער שמשון תא, צחי, ללא ספק כוכב המחזור, למרות גילו המבוגר (39) אין ספק שאילולא הוא התוצאה היתה אחרת לגמרי....מצדיע לך..,
  4. המאכזבות עד כה הן (ברק 14-10-2019, 14:38)
    ביתר ר"ג, מחנה יהודה, ועמישב. הקבוצות של טייבה חזקות. כפר ברא מפתיעה לטובה
  5. צעירי טייבה יעלו ליגה יש להם קבוצה חזקה (אוהד 14-10-2019, 15:08)
    הלא צעירי טייבה מלחמה
  6. שמשון מזל טוב לשבור צלחות (דודו 15-10-2019, 15:21)
    שמשון לא חוכמה גדולה לנצח את הוד השרון כולם שחקני נוער ושחקנים בהתנדבות שמשון אתם בפלאוף התחתון נקודה
  7. יעקוב קרדי (תומר 19-10-2019, 01:07)
    אתה סמרטוט של אספורמס ו שובל ‏ ‏והיום חפרו לך קבר אל תידאג אם ישלמו ‏בכיסאות שלהם‏ ‏והם לא חסנים מחר במישחק היה קרנבל של קללות נגדם מספיק אם ‏השליטה שלהם ‏שילחו כפרה על ג׳קי בן זקן
  8. עירוני אשדוד זה בלוף (אשדודי 19-10-2019, 01:09)
    כולם שם חברים ורק חברים ומנסים להגיד שכולם לא בסדר רק אם בסדר