ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-8

המחזור ה-8 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 21 שערים, עירוני כסייפה ממשיכה להיות מושלמת, מ.ס ב"ש, מ.ס דימונה וקרית מלאכי מנצחות בבית, רהט, שיכון המזרח, שדרות וקרית גת מנצחות בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 28-10-2019
  • 18:18

בית"ר יבנה - עירוני כסייפה : 1-0

המוליכה מכסייפה יצאה למשחק חוץ קשה מאד נגד בית"ר יבנה. בית"ר יבנה למרות התקציב הנמוך, קבוצה מאומנת מאד ולראייה המוליכה נדרשה ל-80 דקות עד שהצליחה להבקיע את השער מרגליו של חווארי וליד. יבנה נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אלי בן סימון בתוספת הזמן. בסיום 1-0 קטן גדול לכסייפה שנותרה מושלמת עם 8 ניצחונות מפתיחת העונה. 

 

שחקני גדרה לפני תחילת המשחק (פייסבוק הפועל גדרה)

 

עירוני גדרה - צעירי רהט : 2-1

עירוני גדרה ללא ניצחון העונה אירחה במגרשה את צעירי רהט שרוצה לברוח מהתחתית. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים . בדקה ה-53 אתיהי הוסאלם העלה את רהט ליתרון שהחזיק 14 דקות בלבד עד שער השוויון של צ'קול טאודורס . 4 דקות לסיום אדיר מדלסי החזיר את היתרון לרהט ולמעשה קבע את תוצאת המשחק 2-1 חשוב לרהט.

 

רהט מנצחת משער ניצחון בדקה ה-86 (פייסבוק הפועל גדרה)

 

מ.ס באר שבע - בית"ר מעלה אדומים : 2-4

מ.ס באר שבע אירחה במגרשה את מעלה אדומים וקיבלנו יופי של משחק. בראש שבע עלתה ליתרון משערו של יקיר אזולאי בדקה ה-10. בתחילת המחצית השנייה מעלה אדומים ביצעה מהפך משערים של דקל כהן ודוד צור . באר שבע לא ויתרה והחזירה במהפך משלה שכלל שלושה שערים של רועי אללוף וצמד של בנימין שאול. בדקה ה-95 שוערה של ב"ש נועם דוד ספג כרטיס אדום. בסיום 4-2 לבאר שבע.

בני אילת - מ.ס שיכון המזרח : 1-0

שיכון המזרח שפתחה את העונה מצוין יצאה למשחק חוץ קשה בעיר הדרומית. שער בודד של אושרי בעינה בדקה ה-10 הספיק לחניכיו של שמעון ועקנין לחזור עם 3 נקודות. ברבע השעה האחרונה אילת ספגה שני כרטיסים אדומים לחובתם של איציק כהן ואלירן ג'ורג'. 

עירוני מודיעין - עירוני שדרות : 2-1

עירוני מודיעין אירחה את שדרות . מחצית ראשונה מאופסת השאירה את מקומה למחצית השנייה שבה הובקעו 3 שערים. שדרות כבשה צמד מרגליהם של ליאור היילה ורותם מרום. דניאל דרעי השווה זמנית למודיעין. שדרות סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של דור אלקבץ בדקה ה-75 ובסיום 2-1 לשדרות.

 

שחקני דימונה וירוחם לפני שריקת הפתיחה

 

מ.ס דימונה - הפועל ירוחם : 0-1

דימונה אירחה את ירוחם לדרבי של הדרום וחגיגה צבעונית ביציעים יצרה אוירה מדהימה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה שער בודד של אבי מסיקה הדימונאי, הכריע את גורל המשחק ובסיום 3 נקודות יקרות לדימונה שמאיימת על המוליכה מכסייפה ורחוקה ממנה רק 4 נקודות.

 

דימונה משאירה את הנקודות בביתה 

 

עירוני נתיבות - בית"ר קרית גת : 1-0

בית"ר קרית גת יצאה למשחק חוץ בנתיבות. המשחק הוכרע משער עצמי של הגנת נתיבות בדקה ה60. בדקה ה-90 קרית גת נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של שלומי משה . בסיום 1-0 לקרית גת.

מכבי קרית מלאכי - הפועל לוד : 1-4

קרית מלאכי אירחה במגרשה את לוד. מלאכי פתחה בסערה ועד הדקה ה-20 הובילה 2-0 משערים של ארנון טמיר ואליעזר איילין. בדקה ה-29 מלאכי נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של נועם תרועה . עד המחצית לוד צימקה ל 2-1 מרגליו של אפי מלכה. במחצית השנייה מלאכי הוסיפה שני שערים מרגליהם של גדיף ווראקט ובוסקילה נאוריי. בסיום 4-1 לקרית מלאכי.

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : בנימין שאול עם צמד בניצחון של באר שבע נגד מעלה אדומים.

מאמן המחזור : שמעון ביטון מאמנה של דימונה עם ניצחון יקר על ירוחם.

קבוצה מצטיינת : כסייפה עם ניצחון שמיני מ-8 משחקים.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-8

הוסף תגובה
תגובות