ממשיכה בפסגה: עירוני כסייפה מנצחת את מ.ס דימונה 0-1

מפגש צמרת נערך אמש בליגה ב' דרום ב', במסגרת המחזור עשירי בו אירחה מ.ס דימונה את מוליכת הטבלה עירוני כסייפה לקרב על המקום הראשון. המשחק נפתח בקצב גבוה וגרר לא מעט אירועים על הדשא, ביניהם הרחקתם של השחקנים דיא אבועידאה ועמית גבאי, אך שער בודד של דרור ויצמן בדקה ה-38 קבע את תוצאת המשחק והביא ניצחון חשוב לכסייפה שממשיכה בצמרת הטבלה עם פער של חמש נקודות מהסגנית דימונה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 11-11-2019
  • 15:53

 

אוהדי הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: יח"צ)

 

המחזור העשירי בליגה ב' דרום ב' הפגיש את מוליכת הטבלה עירוני כסייפה וסגניתה, מ.ס דימונה למשחק על טהרת המקום הראשון. כסייפה תופסת את המקום הראשון בטבלה עם 25 נקודות, כשדימונה במקום השני עם 23 נקודות ורק שתי נקודות מפרידות בין הקבוצות. דימונה הגיעה למשחק אחרי ניצחון גדול על הפועל לוד, ואילו כסייפה אחרי תיקו מול קריית מלאכי. קבוצתו של שמעון ביטון הגיעה למשחק כשהיא חסרה בשני שחקנים משמעותיים ליאל זגורי שנפצע וייעדר כחודש ויוסף אבו לאבן שגמר את העונה עקב קרע ברצועה הצולבת. המפגש המסקרן משך לאצטדיון העירוני בדימונה כ-1200 אוהדים.

 

שחקני הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום:יח"צ)

 

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בסערה כשכבר בדקה ה-3 מאי מזל יצא להתקפה מתפרצת לכיוון שער כסייפה אך הכדור יצא החוצה. שתי הקבוצות המשיכו להניע כדור קצב גבוהה כבדקה ה-16 כסייפה יכלה לעלות ליתרון אך נבלמה ע"י הגנת דימונה. כסייפה לחצה את דימונה ובדקה ה-36 דור ויצמן שלח כדור לשערו של גל נבון וקבע 1-0. שער היתרון של כסייפה גרם לאמוציות רבות, ופגע בקצב המשחק. בדקה ה-42 עמית גבאי הוכשל ברחבה ודיא אבועידה הוכשל ברחבה והותיר את כייפה בעשרה שחקנים. עד לסיום המחצית הקבוצות ניסו ליצר מצבים, כשהבלם אבי מסיקה בבעיטה אדיר מנסה להכניע את אורי מכלוף , מ.ס דימונה רשמה החמצות רבות כשהיא לא מצליחה לנצל את היתרון המספרי על המגרש והקבוצות ירדו להפסקת המחצית כשכסייפה ביתרון.

 

מפגש הצמרת הוביל לאמוציות רבות על המגרש (צילום: יח"צ)

 

המחצית השנייה נפתחה בקצב רגוע יותר, כשדימונה שמה למטרה לכבוש שער ולאזן את התוצאה בדקה ה-52 ערן זגר מוסר כדור רחוב לעאטף אבו בלאל ששולח פצצה, אך הכדור עובר את השער. בדקה ה-55  עמית גבאי מקבל צהוב שני מהשופט והוא הותיר את דימונה בעשרה שחקנים. בדקה ה-61 שחקן של כסייפה מצליח לעבור את הגנת דימונה שולח כדור ישירות לידיו של השוער גל נבון. לאורך כל המחצית השנייה דימונה ניסתה לייצר מצבים כדי להגיע לשער היריב. וקראת הסיום המשחק היה מלא בלחץ מצד שתי הקבוצות, ובדקות האחרונות הוא התרכז מול שער כסייפה כשדימונה מנסה לכבוש וכסייפה שומר על השער , אך לדימונה לא הייתה רגל מסיימת והיא לא הצליחה להשוות.

 

מפגש הצמרת הסתיים בניצחון 0-1 של כסייפה  על מ.ס דימונה, כשכעת הפער בין הקבוצות עומד על חמש נקודות. 

 

שחקני כסייפה חוגגים עם האוהדים בבסיום המשחק (צילום:יח"צ)

 

לסיכום: משחק עם הרבה אמוציות שבאו לידי ביטוי על המגרש עצמו, לראייה שני שחקנים הורחקו ותשעה כרטיסים צהובים נשלפו במהלך היריבות. אוהדי מ.ס דימונה הביעו מחאה על השיפוט במשחק, כשלאורך היריבות נראה היה כי השופט לא מצליח לשלוט על מה שמתרחש על הדשא. כסייפה רשמה ניצחון חשוב להמשך הדרך כשהשוער אורי מכלוף שומר על שער נקי, והיא ממשיכה להוביל בפסגת הליגה והפער ממ.ס דימונה עומד כעת על חמש דקות. מנגד דימונה תצא לפגרה כשהיא רושמת את ההפסד הראשון העונה וזה קורה באצטדיון הביתי שלה, ואם דימונה רוצה להמשיך ולדבר על עלייה היא חייבת להתחזק בחלוץ ויהיה לה מספיק זמן בפגרה לעשות זאת. כמו כן, אוהד של מ.ס דימונה התפרע בסיום והשליך חפץ על שופט המשחק, דימונה צפויה לספוג עונשים עקב המקרה.

שחקני כסייפה חוגגים עם הקהל בסיום (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טעות בכתבה (דימונה 11-11-2019, 16:49)
    כל המחצית השנייה לא שוחקה שחקני כסייפה בזבזו יותר מ45 דק השופט ( נער מבוהל ) הוסיף 6 דק בושה לההתחדות. ושתי נגיעות יד ברורות של כסייפה ברחבה. שלא להוסיף על הכניסות הלא ספורטיביות בשחקני דימונה. והאדום היה על מאי מזל ולא על גבאי
  2. דימונה לא משהו נראה (מוחמד 11-11-2019, 19:52)
    חרטא ברטא
  3. ט (א 11-11-2019, 22:09)
    דימונה תעלה בסוף ליגה יש עוד הרבה נקודות כסיפה לו קבוצה
  4. אוהד (עאטף 12-11-2019, 20:57)
    מעניין מי זה האוהד שהשליך נראה לי זה ההוא עם המגפון לכאורה שמאז המשחק נעלם גם מהפייסבוק ועכשיו גם עאטף ברח להם