אחרי ההפסד לכסייפה, דימונה לא עוצרת ומתכוננת להתחזק

אחרי ההפסד הביתי הראשון והמאכזב עבור מ.ס דימונה, הקבוצה תעשה בדק בית ותחשוב כיצד להמשיך את הדרך המוצלחת עד כה, כשהיא במקום השני הטבלה, כשכעת על הפרק עומד שחרור שחקנים וחיזוק בשחקן שובר שוויון בליגה. כמו כן, עאטף אבו בלאל ביקש להשתחרר מהקבוצה ונענה בסירוב, ועלול להיענש על כך שסגר את תנאיו מול כסייפה לפני ששוחרר מהמועדון. אוהדי דימונה מאוכזבים מההפסד, אך תומכים בקבוצה ומאמינים כי העונה הקבוצה תעלה ליגה ואמרו: ״כל מה שכותבים עלינו לא נכון, אנחנו תומכים בקבוצה"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 13-11-2019
  • 17:30

אחרי שפספסה את העלייה בעונה הקודמת, מ.ס דימונה נבנתה העונה אך ורק במטרה לעלות ליגה, כשהיא מציגה תלכיד שחקנים מוביל שהצליח לרוץ תשעה מחזורים ללא הפסד, כשהיא תופסת את המקום השני בטבלה, עד למשחק מול המוליכה כסייפה אליו הגיעה לדימונה ללא שניים מהמשחקנים המשמעותיים שלה ליאל זגורי שנעדר כחודש, ויוסף אבו לאבן שגמר את העונה.

דימונה פנתה למושיקו אביטן שביקש את שחררו מכסייפה, והיה אמור להצטרף לסגל הקבוצה למחרת המשחק, אך חתימתו בקבוצה עומדת במקום. כסייפה סחטה גול במחצית הראשונה של המשחק שהיה מלא באמוציות והסתיים בהפסד כואב עבור המארחת ,דימונה. 

 

שמעון ביטון מאמן הקבוצה, החליט להושיב על הספסל בפתיחת המשחק את עושה המשחק בדימונה - עאטף אבו בלאל, ולהכניס אותו רק במחצית השנייה, דבר שכל הנראה עלה לו בהפסד מול מוליכת הטבלה. כיממה אחרי המשחק המשמעותי מול כסייפה, נשלחה הודעה מהמאמן שמעון ביטון לעאטף ובה נאמר "מבחינתי אתה לא משחק אצלי יותר, ואתה ראשי לעבור לעבור לאן שאתה רוצה".

כזכור בעונה הקודמת אבו בלאל נכלא, והנהלת הקבוצה אשתקד עשתה הכל כדי לדאוג לו להוצאות משפטיות ולתמיכה כלכלית, ואוהדי הקבוצה דאגו לעטוף אותו ולתמוך בו, ובתחילת העונה דימונה לא הייתה מעוניינת להחתים את השחקן. למחרת המשחק אבו בלאל נצפה עם המנהל המקצועי של כסייפה אמיר כהן, במה שנראה כארוחת צהריים. ובסופו של יום ביקש השחקן להשתחרר מהקבוצה, אך הנהלת דימונה סירבה לשחררו, וטענה שכך לא מתנהגים ומבחינתם מעכשיו והלאה הוא יישב ביציע ויצפה בחבריו לקבוצה ואף צפוי לעלות לוועדת משמעת. 

 

אוהדי מ.ס דימונה תומכים בקבוצה למרות ההפסד (צילום: יח"צ)

 

מיד אחרי ההפסד לכסייפה, הליגה יצאה לפגרה וזה זמן טוב עבור הנהלת הקבוצה לבדק בית ולחיזוק, כדי שהקבוצה תוכל להמשיך ולרוץ כדי ולצבור נקודות חשובות. הנהלת דימונה פנתה לשחקנים בכירים כמו: אריאל טרבלסי, תומר בן חיים, עידן חג'ג', רפי עמוס ושחקנים נוספים, אך טרם הוחלט על חיזוק וזה יקרה לפני משחק הליגה הבא.  

 

אוהדי מ.ס דימונה שהגיעו בהמוניהם למשחק הצמרת מול כסייפה, אומנם מאוכזבים מההפסד אבל תומכים תמיכה מלאה בקבוצתם ומאמינים כי הנהלת הקבוצה תעשה הכל כדי להתחזק בעמדות הנכונות לקראת החזרה לליגה, ושקבוצתם תדבר חזק.

 

אוהדי מ.ס דימונה בתגובה: "כל מה שכותבים עלינו לא נכון, אנחנו תומכים בקבוצה ולא יוצאים כנגדה. יש לנו קבוצה חזקה וכבר שנים שלא היה שלא היה בקבוצה חדר הלבשה מחובר כזה. הפסד אחד לא ישבור אותנו, גם אם זה למוליכת הטבלה ובעונה הקודמת נוכחנו לדעת כי הכל יכול להשתנות. הליגה עוד ארוכה ויש הרבה נקודות בקופה כך שאנחנו סומכים על כך שמ.ס דימונה תדבר חזק בליגה ואף תרשום עלייה".  

עאטף אבו בלאל ישאר בדימונה (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמיר כהן מלך הנחשים (אהרון 13-11-2019, 19:37)
    כל עוד מאמן כסייפה המתחזה ששם כביכול בובה בוחש לכם בקבוצה אתם לא תצליחו הבן אדם הזה זה המיץ של הזבל
  2. לא יעזור (איציק 13-11-2019, 19:43)
    גם השנה דימונה לא יעלו.כסייפה יותר טובים.
  3. א (א 13-11-2019, 21:12)
    ילה דימונה ליגה א בהצלחה
  4. א (א 14-11-2019, 07:50)
    ילה דימונה ליגה א
  5. רפי עמוס סיכם (דוד 14-11-2019, 13:56)
    לפי הדיבורים ששמעתי רפי עמוס סיכם שם את כול הפרטים!! סוף סוף החתמה רצינית
  6. דימונה תמשיכו לחלום ולפנטז ליגה א רחוקה מתמיד עו עונה הולכת והכסף של הציבור לפח (אפי 18-11-2019, 22:50)