ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-11

המחזור ה-11 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 25 שערים, עירוני כסייפה, שיכון המזרח ועירוני נתיבות מנצחות בבית. שדרות, דימונה ובני אילת מנצחות בחוץ והמשחק בין ירוחם למודיעין הסתיים ללא הכרעה. המשחק בין קרית מלאכי לרהט לא נערך... הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 03-12-2019
  • 08:12

עירוני כסייפה – מ.ס באר שבע : 0-4

במשחק שנערך לפני סוף השבוע, גברה המובילה כסייפה על מ.ס באר שבע 4-0 משערים של חאלד אלולאידה, דרור ויצמן, אמיר נסימי וסיאף אל הואשלה. כסייפה שומרת על הפיסגה עם יתרון של 5 נקודות מהמקום השני.

הפועל לוד – בני אילת : 5-2

בני אילת יצאה למשחק חוץ בלוד. המחצית הראשונה הסתיימה עם חמישה שערים כאשר אילת מובילה 3-2 משערים של קוזנייקא מרטין, איציק כהן ואיליי אלימלך.להפועל לוד כבש צמד בפיקדו איוב. במחצית השנייה אילת כבשה עוד שני שערים מרגליהם של איציק כהן וקוזנייקא מרטין שהשלימו צמדים בסיום 5-2 ענק לאילת. אילת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אלירן ג'ורג'.

בית"ר קרית גת – מ.ס דימונה : 4-1

דימונה השנייה בטבלה יצאה לקרית גת למשחק נגד בית''ר המקומית. דימונה לא התקשתה להבקיע 4 שערים עד הדקה ה-65 מרגליהם של אביטן משה, אבו כף סולימאן, זגר ערן ועלוא אור. חגי יצחק צימק לבית"ר קרית גת 2 דקות לסיום המשחק. בסיום ניצחון לדימונה ששומרת על פער 5 הנקודות מהמוליכה. קרית גת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של יוסי קולל בדקה ה-50.

בית"ר מעלה אדומים – עירוני שדרות : 2-0

עירוני שדרות הרביעית יצאה למשחק חוץ נגד מעלה אדומים מהתחתית. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנייה היה נראה כי המשחק הולך לכיוון של מעלה אדומים לאחר שאלון יופה הורחק בדקה ה-62, אבל לכדורגל חוקים משלו ובתוך פחות מ-2 דקות בדקה ה-66 וה-67 צמד שערים של רפי עמוס הווינר הגדול של שדרות, העניקו את הניצחון לחבורה משדרות שאוספת עוד 3 נקודות יקרות.

 

רפי עמוס עם צמד יקר לשדרות (אורי גבאי)

 

הפועל ירוחם – עירוני מודיעין : 2-2

הפועל ירוחם אירחה במגרשה את עירוני מודיעין וכבר בדקה ה-10 עלתה ליתרון משערו של אלירן וסקר. עד למחצית נאדר אלעתיקה הישווה עבור מודיעין. בתחילת המחצית השנייה שי מוטיאי ביצע מהפך עבור מודיעין אבל בדקה ה-60 אלירן וסקר השלים צמד והישווה את התוצאה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים לאחר שנועם בסטקר ופרדי ציון הורחקו מכל קבוצה.

עירוני נתיבות – בית"ר יבנה : 0-2

עירוני נתיבות אירחה במגרשה את הקבוצה המפתיעה עד כה, בית"ר יבנה. נתיבות כבשה שני שערים במהלך המחצית הראשונה משערים של שלמה שמר וויקטור פרץ. שני השערים העניקו לנתיבות ניצחון יקר בדרך להיחלצות מהתחתית. בדקה ה-80 שתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים לאחר הרחקתם של אבי קינדה ואלי בן סימון.

שיכון המזרח – עירוני גדרה : 0-1

שיכון המזרח עם שליש עונה מצוין, אירחה במגרשה את גדרה העולה החדשה. שיכון המזרח ניצחה משער בודד של אלירן אפריאט בפנדל בדקה ה-23 ואוספת עוד 3 נקודות בדרך לעונה חלומית.

צעירי רהט – עירוני קרית מלאכי : לא נערך

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: רפי עמוס שחקנה של שדרות עם צמד שערים בניצחון קבוצתו למרות חיסרון מספרי

מאמן המחזור: אמיר כהן מאמנה של עירוני כסייפה עם ניצחון גדול ושמירה על הפיסגה.

 

 

קבוצה מצטיינת: כסייפה עם ניצחון משכנע על מ.ס באר שבע.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-11

הוסף תגובה
תגובות