שחקני מ.ס דימונה מתכננים להשבית את האימונים

מ.ס דימונה היא קבוצה שידועה במוסר התשלומים המסודר שלה, אך ע"פ מקורות שהגיעו לאתר 'גולר', שחקני הקבוצה טרם קיבלו משכורות החודש כאשר חודש שעבר היה איחור בתשלומים. הנהלת הקבוצה מפזרת הבטחות לשחקנים בנוגע לכסף, אך הם ממשיכים לשחק ללא משכורות. שחקן דימונה: "מונעים מאיתנו משכורות, אם לא ישלמו לנו השבוע נשבית את האימונים"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 22-12-2019
  • 08:52

הקבוצה מצמרת ליגה ב' דרום ב', שנבנתה במטרה לעלות ליגה טרם שילמה משכורות לשחקנים על החודש הנוכחי, כאשר בחודש הקודם היה איחור בתשלום המשכורת. השחקנים זועמים ואולי זה מה שהוביל ליכולת ירודה של השחקנים במחצית הראשונה של המחזור האחרון מול בית"ר יבנה. חשוב לציין כי מאז ומתמיד מ.ס דימונה הייתה קבוצה שמנוהלת היטב עם מוסר תשלומים מסודר, אך העונה זה לא מתנהל כבעבר. כידוע, הקבוצה מתנהלת מתקציב שהיא מקבלת מעיריית דימונה, אך טרם קיבלה תקציב לשנה הנוכחית.

 

שחקן מ.ס דימונה בתגובה: "זו העבודה שלנו ומונעים מאיתנו לקבל משכורת, יש שחקנים שחיים מהכסף הזה ומשלמים חשבונות, אם לא ישלמו לנו השבוע נשבית את האימונים".

שחקן מ.ס דימונה נוסף בתגובה: "אני לא יכול להרשות לעצמי להיות בלי שכר, אנחנו עובדים קשה ומצפיים לקבל משכורת. נמאס לנו לשמוע את ההבטחות של ההנהלה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. בלאגן חוגג והבלון התפוצץ (מוריס 22-12-2019, 10:32)
    קונים שחקנים ולא יכולים לשלם מי שחכם עוזב לפני חלון העברות
  2. א (רוני 22-12-2019, 16:24)
    אתם תקבלו את כול אכסף עד אשקל אאחרון די ליפקות מי שלו סומך שילך
  3. א (רוני 22-12-2019, 16:24)
    אתם תקבלו את כול אכסף עד אשקל אאחרון די ליפקות מי שלו סומך שילך
  4. תגובה (יחיאל 22-12-2019, 17:44)
    הקבוצה מתנהלת מצוין בשנים האחרונות נזרקו כספים אל ימין ושמאל מיליונים נזרקו לפח כרגע הקבוצה במצב מצוין נקודה