ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-14

המחזור ה-14 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 30 שערים. מ.ס באר שבע, שיכון המזרח, דימונה ובני אילת מנצחות בבית. כסייפה, ירוחם, קרית גת וקרית מלאכי מנצחות בחוץ . הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 24-12-2019
  • 13:01

בית"ר מעלה אדומים – הפועל ירוחם : 2-1

ירוחם ממרכז הטבלה יצאה למשחק חוץ במעלה אדומים. ירוחם עלתה ראשונה ללוח התוצאות משערו של הדר ברד בדקה ה-35 שלמעשה קבע את תוצאת המחצית. בתחילת המחצית השנייה, מעלה אדומים חזרה למשחק משערו של דניאל דרעי אבל עד לסיום אלירן וסקר כובש ומעניק ניצחון חשוב לירוחם שתשמח לסיים בפלייאוף העליון. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקותם של שמעון לוגסי מירוחם וווטטו קבדה ממעלה אדומים.

 

מ.ס באר שבע – עירוני נתיבות : 0-1

מ.ס באר שבע מהצמרת אירחה במגרשה את נתיבות. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובתחילת המחצית השנייה רועי אללוף העלה את באר שבע ליתרון 1-0, יתרון שנשמר עד שריקת הסיום ומעניק 3 נקודות לבאר שבע שמתמקמת במקום המוליך לפלייאוף העליון בתום העונה.

 

עירוני מודיעין – בית"ר קרית גת : 1-0

מודיעין אירחה במגרשה את בית"ר קרית גת. המחצית הראשונה הייתה שקולה והסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה קרית גת כבשה שער בודד מרגליו של שלומי משה המצוין בדקה ה-63. לאחר כיבוש השער מודיעין לחצה, אבל לא הצליחה להשיג את השוויון המיוחל ובסיום ניצחון חוץ יקר לקרית גת.

 

מ.ס שיכון המזרח – הפועל לוד : 0-4

שיכון המזרח עם פתיחת עונה מצויינת אירחה במגרשה את נועלת הטבלה הפועל לוד. שחקניו של שמעון ועקנין לא התקשו וכבשו לא פחות מ-4 שערים במהלך המשחק מרגליהם של אושרי ביינה, דקל כחלון, בלאצ'או דסלין ודן אליהו. שיכון המזרח ממשיכה לתפוס את המקום השלישי, מרחק 3 נקודות ומשחק עודף מהמוליכה כסייפה ששבוע הבא השתיים נפגשות.

 

דימונה כובשת פעמיים לרשתה של יבנה 

 

מ.ס דימונה – בית"ר יבנה : 0-2

דימונה השניה אירחה במגרשה את בית"ר יבנה. משחק פושר של דימונה הספיק לה לנצח 2-0 מצמד שערים של משה אביטן בדקות 45 ו-77. דימונה מצמצמת את הפער מהצמרת לנקודה, אך היא עם משחק עודף.

 

דימונה חוגגת עוד ניצחון 

 

בני אילת – צעירי רהט : 1-8

בני אילת המרעננת הרשמית של הליגה אירחה במגרשה את צעירי רהט. אילת פתחה נהדר ובמחצית הבקיעה 6 שערים מרגליהם של שון בוסקילה, צמד שערים של דימיטר איליאב ושלושער של דניאל אלמלח. לצעירי רהט כבש אתיהי הוסאם. במחצית השנייה בני אילת הוסיפה עוד שני שערים של איליי אלימלך ועומר מזרחי ובסיום חגיגת כדורגל שמסתיימת בתוצאה אסטרונומית 8-1.

 

דניאל אלמלח בכושר מצוין מוסיף עוד שלושער (רון בלומנטל)

 

עירוני גדרה – מכבי קרית מלאכי : 6-1

קרית מלאכי יצאה למשחק חוץ בגדרה. קרית מלאכי פתחה היטב ובמחצית הראשונה הובילה 2-0 משערים של ארנון טמיר ורועי סבג. במחצית השניה קרית מלאכי לחצה על הגז והבקיעה עוד 4 שערים מרגליהם של יוני יעקב, צמד של נועם תרועה ושער של ארנון טמיר שהשלים צמד. גדרה הצליחה רק לצמק משערו של טאודורוס צ'קול. 

 

עירוני שדרות – עירוני כסייפה : 2-1

עירוני שדרות מהצמרת אירחה במגרשה את המוליכה מכסייפה. כסייפה פתחה טוב את המשחק ובמחצית הובילה 1-0 משערו של דרור ויצמן. המחצית השניה היתה שקולה ובדקה ה-90 שדרות משווה משער של מתן כהן אבל עמוק בתוספת הזמן הישאם אזברגה כובש את שער הניצחון לכסייפה ששומרת על פער 4 הנקודות מהמקום השני. שתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים לאחר הרחקתם של אופק זרביב משדרות וסיאף אל הואשלה מכסייפה.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : דניאל אלמלח עם שלושער לרשתה של רהט

מאמן המחזור : חיים עטון מאמנה של קרית מלאכי עם הצגת כדורגל נגד גדרה

קבוצה מצטיינת : בני אילת הקבוצה הלוהטת של הליגה עם שמינייה לרשתה של רהט

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-14

הוסף תגובה
תגובות